ruiskun siirto kaasari koneeseen johto ongelma

OLUTMUKI

New Member
Liittynyt
28 Huhtikuu 2009
-92 gallusta efin ruutta kaasarimalliin ongelma boksiin tulevat piuhat tarvitaan maa,virtalukolta virta,jatkuvavirta,kierroslukumittari,mitkäpinnit ja värit auttai paljon asiaa ette tartteis kokeilla katkomalla johdot yks kerrallaan
 
Vs: ruiskun siirto kaasari koneeseen johto ongelma

Kannattaisiko ensin kokeilla vaihtaa koneen johtosarja KOKONAISENA siitä ruiskukoneisesta, ennen kuin rupeaa kannibalisoimaan kumpaakaan johtosarjaa? Ei olisi mitenkään tavatonta, että mittariston/pääjohtosarja olisi sama. Koneen johtosarja katkeaa siitä pääjohtosarjasta hanskalokeron takaa, muistaakseni kaksi liitintä.

Sitten täytyy vielä johdottaa bensapumppu erikseen.
 
Vs: ruiskun siirto kaasari koneeseen johto ongelma

koneen ja boksin sarja orkkis mut paketti eituu galluun tarvitseisin ainuastaan boksin ohjauksen
 
Vs: ruiskun siirto kaasari koneeseen johto ongelma

Aa okei, siinä tapauksessa kannattaa etsiä kytkentäkaaviot, niitä todennäköisesti tarvitsee myöhemminkin. Ruotsin kerhon sivuilta saattaa löytyä. Ehkä.

http://www.mitsubishiclubsweden.se/mcs/index.htm

-> "GUIDER" -> "VERKSTADSHANDBÖCKER / SERVICESCHEMAN ETC"
 
Vs: ruiskun siirto kaasari koneeseen johto ongelma

Niko Päivinen sanoi
Aa okei, siinä tapauksessa kannattaa etsiä kytkentäkaaviot, niitä todennäköisesti tarvitsee myöhemminkin. Ruotsin kerhon sivuilta saattaa löytyä. Ehkä.

http://www.mitsubishiclubsweden.se/mcs/index.htm

-> "GUIDER" -> "VERKSTADSHANDBÖCKER / SERVICESCHEMAN ETC"
itekkin olen tekemässä muutosta 88 kaasari lancerin kaasarikoneesta 91 mallin ruuttakoneeseen, ja ensimmäisenä tuli mieleen että koko johtosarja kerralla vaihtaa, mittaristot yms yms. eipä tarvitse ruveta miettimään mikä tulee minne...
 
Vs: ruiskun siirto kaasari koneeseen johto ongelma

ny täytyy myöntää et ruotsii en ymmerrä yhtään
 
Takaisin
Ylös Bottom