Ruostuttaako possu ?? (sikaflex)

Harri K

monenlaista kippoo....
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Tampere
Elikkä tollaseen seikkaa törmäsin tuolla fin-tuning foorumilla..

elikkä sikaflex sisältää etikkaa(?) ja sehä meinaa maalit viiä mennessää --> ystävämme korroosio ..

kukas tietää lisää ?
 
Vaihdetaan autot säännöllisin välein tuunauksen jälkeen niin emme ainakaan me kärsi siitä ;D ;D ;D
 
Enpäs ole kuulllut kyllä moisesta seikasta.
En usko että ruostuttaa mikäli pinnat ovat olleet kunnossa tököttiä laitettaessa.

Piti konepeltiin laittaa pellin/kehikon väliin tuota, kun ne alkup. "jenkit" olivat ratkenneet. Katsastusmies paukauttanut pellin kunnolla vissiin kiinni ;D :mad:
Otti vittumaista resonanssia tietyillä kierrosluvuilla.
 
Minun tietääkseni silikooni sisältää kyllä etikkaa eli sitä ei suositella mutta ei sikaflex (oma mielipide) sisällä etikka pohjannaisia aineita ::)
 
kyllä mä iteki olen sitä mieltä ettei se kyl ruostuta, sillä onha se autoteollisuudenki käytössä.
tossa o jotai "siasta"
http://www.sika.fi/sika_pdf/sikaflex221.pdf
 
Haju paljastaa, sikaflex o suht. hajuton, mutta silikoni haisee kissankuselle ;D
 
SILIKONI sisältää etikkaa ja se ruostuttaa, sikaflex ja muut yleisimmät liima-tiivistemassat soveltuvat kyllä autokäyttöön.

eli jos veewee heebot liimailee niitä akvaarioitaan kasaan silikonilla, niin älkää te tehkö samoin ;)
 
mulle tuli sillon aikoinaan niitten "evo3-helmojen" mukana jotain wurhtin vastaavaa kamaa.
no ei frendi kenen kanssa niitä sitte kiinni laitettii, nii oikeen kympillä suositellu tunkemaan sitä kamaa sinne mukaan. laitettiin sit pelkästään rosteri-ruuveilla (4 kpl: 2 eessä,1 pohjas,1 takana) helmat kii ja pohjamassaus vielä nupix päälle. hyvin pysy.
 
nikolle banaani ;D
mä en henk koht laita autoon enään mitään mikä sisältää silikoonia enkä ole koskaan kuullut et siassa olis silikoonia mut kaikkea sitä kuulee onneksi ei asiat ole aina niin ;D
 
Kaikki etikkapohjaiset silikoonit kauas autosta,sikaflex-tuote-
merkiltä löytyy sekä auto- että muuhun käyttöön sopivia ai-
neita.
Oikea aine oikeaan paikkaan niin pellit pysyvät kunnossa.
 
Takaisin
Ylös Bottom