Auto on Galant GLSi -89, jolla on ajettu 186 000 km. Alkuperäisessä kunnossa, tuhkakuppikin käyttämätön. Historia täysin tiedossa, ostin näet naapurilta. Nyt vain kävi niin ikävästi että vaimo - ihan totta, en ajanut itse - tökkäsi edellä menevän perään Kehä I:llä ja onnistui vielä valitsemaan auton, jossa on vetokoukku.
Vauriot:
- keulan pellit ja muoviosat
- vasen umpio (vilkku säilyi ehjänä)
- ruttua rungossa
- lommo vasemmassa etulokasuojassa, ei paha, menee naputtelemalla takaisin muotoon
- konepelti taittunut - nyt painettu takaisin, vaatii loppufiksuksen
Vaurioista kuvia pellit paikoillaan ja poistettuna:
http://s76.photobucket.com/albums/j30/JouniSL/Galant/
Mieltäni askarruttaa, kannattaako lähteä korjaamaan. Jos vien auton korjaamolle, voin varautua ilmeisen helvetilliseen laskuun, eikä siihen ole varaa. Romppareilta ja palstan kautta saatan onnistua hankkimaan keulan osat mutta kukas tekee oikaisun - pihalla räntäsateessa timpurin vasaralla ei houkuta. Jos jollakulla on vastaavanlaisesta vauriosta ja sen korjaamisesta kokemuksia, otan ohjeet, neuvot, muistelot ja hinta-arviot mielelläni vastaan. Auto sijaitsee Itä-Helsingissä jos jollakulla on tiedossa edullinen korjauspalvelu täälläpäin.
Tähän säästöpossuun on viimeisen vuoden aikana kaadettu rahaa ja jossakin vaiheessa pelin joutuu viheltämään poikki, kirstu tyhjenee. Isoimmat rahanreiät ovat olleet tuulilasin vaihto, moottorin sähköpuolen uusintaa (virranjakaja, johtosarja, ECU) ja jakopään hihnojen vaihto. En viitsi edes ajatella paljonko euroja on mennyt. Jos jotakuta kiinnostaa hankkia projektiksi niin voin olla hyvinkin halukas myymään - jos siirryn pelkälle myyntilinjalle, siirrätän viestin myydään-palstalle (jos se onnistuu).
Vauriot:
- keulan pellit ja muoviosat
- vasen umpio (vilkku säilyi ehjänä)
- ruttua rungossa
- lommo vasemmassa etulokasuojassa, ei paha, menee naputtelemalla takaisin muotoon
- konepelti taittunut - nyt painettu takaisin, vaatii loppufiksuksen
Vaurioista kuvia pellit paikoillaan ja poistettuna:
http://s76.photobucket.com/albums/j30/JouniSL/Galant/
Mieltäni askarruttaa, kannattaako lähteä korjaamaan. Jos vien auton korjaamolle, voin varautua ilmeisen helvetilliseen laskuun, eikä siihen ole varaa. Romppareilta ja palstan kautta saatan onnistua hankkimaan keulan osat mutta kukas tekee oikaisun - pihalla räntäsateessa timpurin vasaralla ei houkuta. Jos jollakulla on vastaavanlaisesta vauriosta ja sen korjaamisesta kokemuksia, otan ohjeet, neuvot, muistelot ja hinta-arviot mielelläni vastaan. Auto sijaitsee Itä-Helsingissä jos jollakulla on tiedossa edullinen korjauspalvelu täälläpäin.
Tähän säästöpossuun on viimeisen vuoden aikana kaadettu rahaa ja jossakin vaiheessa pelin joutuu viheltämään poikki, kirstu tyhjenee. Isoimmat rahanreiät ovat olleet tuulilasin vaihto, moottorin sähköpuolen uusintaa (virranjakaja, johtosarja, ECU) ja jakopään hihnojen vaihto. En viitsi edes ajatella paljonko euroja on mennyt. Jos jotakuta kiinnostaa hankkia projektiksi niin voin olla hyvinkin halukas myymään - jos siirryn pelkälle myyntilinjalle, siirrätän viestin myydään-palstalle (jos se onnistuu).