- Liittynyt
- 15 Elokuu 2005
- Sijainti
- Tornio
Mihin suutaan nokkapyöriä kannattas säätää, jos haluas vähän alaväätöä lissää ja tasasempaa
tyhjäkäyntiä, kun on nyt Svenssonin mukaan parhaalle teholle säädetty?
Eli tyhjäkäynillä kone tärisee ja alaväätö on kateissa. Kierroksia yli 2t, niin kyl se sillon käy tasasesti ja väätääkin mukavasti.
Paikoillaan on 4g67:sessa sen yhen Svenssoinin teettämät virinokat ja niissä säädettävät nokkapyörät.
Jakopäätä kun kattoo, niin pakonokka on 4astetta taakse ja imu 4astetta eteenpäin.
Tai siis jos kelloa ajattelis, niin pako on neljä astetta yli 12 ja imu neljää vaille 12.
Nimimerkki. En mä näistä mitään tiiä, kunhan vaan jotain yritän :
tyhjäkäyntiä, kun on nyt Svenssonin mukaan parhaalle teholle säädetty?
Eli tyhjäkäynillä kone tärisee ja alaväätö on kateissa. Kierroksia yli 2t, niin kyl se sillon käy tasasesti ja väätääkin mukavasti.
Paikoillaan on 4g67:sessa sen yhen Svenssoinin teettämät virinokat ja niissä säädettävät nokkapyörät.
Jakopäätä kun kattoo, niin pakonokka on 4astetta taakse ja imu 4astetta eteenpäin.
Tai siis jos kelloa ajattelis, niin pako on neljä astetta yli 12 ja imu neljää vaille 12.
Nimimerkki. En mä näistä mitään tiiä, kunhan vaan jotain yritän :