sampah446's lanceri keskustelu

Vs: sampah446's lanceri keskustelu

lancer evo-r sanoi
Meinaatko turbon laittaa otteeseen?

En mä tähän meinaa ku on niin hankala muutos, mutta leimalle vaa pois :) ja samalla tää on pieni testi että kestääkö kuinka hyvin :) kattoo jos koneen vaihtais et laitanko sitte :D
 
Vs: sampah446's lanceri keskustelu

ihan mielenkiinnosta et mitä muutoksia meinaat koneelle tehä, tuskin kuitenkaan ihan vaan mutka putkeen?
 
Vs: sampah446's lanceri keskustelu

jooonas sanoi
ihan mielenkiinnosta et mitä muutoksia meinaat koneelle tehä, tuskin kuitenkaan ihan vaan mutka putkeen?

Uudet suuttimet, polttoainepumppu, kannentiiviste paksumpaa ja vahvemmat pultit.. laitan tämmösen peruskilkkkeillä kokoon ja katon et paljo kestää ja sit jos levii ni 4G63 kone keulille. Tää on tämmönen testi huvinvuoks :D 0,5 bar ahdoilla
 
Vs: sampah446's lanceri keskustelu

Milläs moottoriohjauspuolen meinasit toteuttaa? Jokin seoksensäätökapistus (esim. SAFC) olisi ainakin ihan hyvä olla.
 
Vs: sampah446's lanceri keskustelu

DaJackal sanoi
Milläs moottoriohjauspuolen meinasit toteuttaa? Jokin seoksensäätökapistus (esim. SAFC) olisi ainakin ihan hyvä olla.

Jep, täytyy jtn kattella, oisko tietoo mist sais? Ja ois parempi myöskin et pääsis ohjainlaitteeseen sisälle..
 
Vs: sampah446's lanceri keskustelu

No joko käy ja kukkuu ?

jotain filmejähän löytyy youtubesta joissa on siis ahdettu 4g92
http://www.youtube.com/results?search_query=4g92+turbocharged&sm=3
 
Vs: sampah446's lanceri keskustelu

Jos ei tartte blingblingiä ni mustastaputkesta vaan teet ne ahtoputket, motonetissa on niitä hitsattavia mutkia mitkä on pienellä r:llä ja tarvittavat supistukset teet suorasta pellistä taivuttelemalla.

Cone layout ohjelmalla saat suoraan tehtyä levitys kuvat niistä kartioista... esim pv-foorumilta löytyy lisää ohjeita ohjelman käyttöön ja kartioiden tekoon, on ihan kätevän näkösiä pakoputkia jotkut onnistunu tekemään. lvi-liikeistä pitäs kans saada hitsattavia kartioita mutta järkevät materiaali vahvuudet on vissiin vaan happosena ja on kalliita, mustien osien vahvuus taitaa olla het +3mm tai ylikin.

Kaulukset putkiin saat vaikka kun hitsailet ns. korkeita pisteitä siihen putken päähän, sikkikonetta et välttämättä tarvia, vaikka sillä siistimpi tuleekin
 
Vs: sampah446's lanceri keskustelu

A.Pirinen sanoi
Jos ei tartte blingblingiä ni mustastaputkesta vaan teet ne ahtoputket, motonetissa on niitä hitsattavia mutkia mitkä on pienellä r:llä ja tarvittavat supistukset teet suorasta pellistä taivuttelemalla.

Cone layout ohjelmalla saat suoraan tehtyä levitys kuvat niistä kartioista... esim pv-foorumilta löytyy lisää ohjeita ohjelman käyttöön ja kartioiden tekoon, on ihan kätevän näkösiä pakoputkia jotkut onnistunu tekemään. lvi-liikeistä pitäs kans saada hitsattavia kartioita mutta järkevät materiaali vahvuudet on vissiin vaan happosena ja on kalliita, mustien osien vahvuus taitaa olla het +3mm tai ylikin.

Kaulukset putkiin saat vaikka kun hitsailet ns. korkeita pisteitä siihen putken päähän, sikkikonetta et välttämättä tarvia, vaikka sillä siistimpi tuleekin

Juu mul on jo kaikki putket mut silikooni letkuja tarttee et saa liitettyy joustot putkiin :D imusarjan ja putken väliin 70mm letkua 10 cm, välijäähdyttimen päihin 60mm letkua, ja turbon ja putken väliin 60mm letkua, ja maffilta turbolle 70 -60mm letkusupiste..
 
Vs: sampah446's lanceri keskustelu

Korjataas vähän, 80mm-> 60mm letkusupiste tai 80mm letkua 10cm pätkä, 60mm letkua 1m verran, 70mm-> 60mm letkusupiste tai 70mm letkua 10cm verran.. jos jollain on jotain vanhoja ahtoputkia ni voisin ostaa pois.. kyllä mä saan tuunnattuu sitten sopivan kokosia holkkeja :D tartteis mahd. pian!
 
Vs: sampah446's lanceri keskustelu

Miksi tuo hukkaportin kello on tolleen vinoon vääntynyt?

Kerros nyt vähän enemmän miten tämä on toteutettu? Mitkä ahdot? Millä sait säädettyä? Pysyykö seokset kohdallaa?
 
Vs: sampah446's lanceri keskustelu

Se on vähän väärässä kohassa, huomenna parempi kiinnike :) laitettu 0,4 ahdot, näin aluks :D ahtopaineen säädin ja sit ihan vaa tahaltee hukattu tehoo ettei tuu heti ongelmii sun muuta :D kattoo et jaksaisko tehä vähän paremmin :) mutta tyytyväinen siihen tuloksee että 4 tuntii meni tehä kaikki, pakoputket hitsata mutkille ja semmosta pientä!
 
Vs: sampah446's lanceri keskustelu

mikä idea noissa kaarissa on? järkyttävän näköset ku rullattu tolleen....
 
Vs: sampah446's lanceri keskustelu

Nyt vois laittaa vähän videoo jos semmosen sais aikaan :D ja viikon ollu käytössä ja hyvin on toiminu ainaki vielä! :D
 
Vs: sampah446's lanceri keskustelu

Pojil o ainaki yrityst. :)
 
Vs: sampah446's lanceri keskustelu

Joko on Lankussa liikaa tehoa kuskin taitoihin nähden kun ei enää kaistaviivojen välissä pysy? :)
 
Takaisin
Ylös Bottom