Sigma vaihtoon...voe

Teemu_Laakso

Huonot hanskat, työtähylkivää nahkaa...
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Mäntsälä
Voe....
Sunnuntaina lähtee Sigma uudelle omistajalleen. Olen sitä tässä puunaillut, vahannut ja putsaillut. Kyllä kiiltää niin että uudeksi luulisi. Ei millään haluttaisi luopua, varsinkin kun tilalle tulee väliaikaisesti ulkona lumihangessa talven seissyt Mitsu Galantti 1.8 kaasaripeli, hurjat 90hv. (ei mitenkään huono auto itsessään, mutta on siinä vaan LIIKAA kontrastia Sigmaan verrattaessa!)

Joo, eipä tule varmaan koskaan hommattua yhtä paljon katseita puoleensa vetävää autoa jossa on samalla myös todellista auktoriteettiä. On se nimittäin kumma kun jaggekuskit kyttäilee liikennevaloissa että mikä ihme tuo "Sigma" on. Siinä kun ei lue Mitsubishi missään.

Viimeiset kuvat tulossa kunhan faija saa kamerastaa filmin kehitettyä...

:( :( :(

Kai sitä on vanhaksi tullut kun autonhankinta perustuu nykyään järkeen, ei tunteeseen.
 
jos en väärin muista niin tulee murheenkryyni ford. kaiketi työsuhdekärryksi. näin ne linnut kaiketi laulo. ;D
 
Ahaa eikös huhtikuussa tullut myyntiin EVO VIII :sit hintakin on pudonnut 61990€ Ettei vaan olisi yksi omistajista?
 
pitäskö meidän pistää keräys pystyyn, että saatais ostettua Teemulle ens talveks käynnistyskaapelit Sigman (ja Galantin) korvaavaa kulkupeliä varten? ;D

Näin ko. automerkin omistajana (vielä toistaiseksi) voin sanoa että kannattaa hankkia oma mig ja runsaasti erilaisia nesteitä -nesteet vaihdetaan (vaihtuu) ko. merkissä lisäämällä ;)

Muista sitten kirjoittaa rekkari ylös että löydät sen Citymarketin parkkipaikalta ;D
 
Niko Päivinen sanoi
pitäskö meidän pistää keräys pystyyn, että saatais ostettua Teemulle ens talveks käynnistyskaapelit Sigman (ja Galantin) korvaavaa kulkupeliä varten? ;D
Pistetään samaan syssyyn vielä uudet Duracellit,ni kulkee paremmin 8)
 
Noniin, tänään se lähti. Kyllä siinä oli uudella omistajalla suu messingillä, ja itsellä alaleuka väpätti...

Mutta minkäs teet.

No, ehkä tuollaisen hankkii projektiksi kunhan hinnat putoo niin alas että kannattaa seisottaa tallissa. Siihen voi toisaalta mennä kauan, sillä hinnat tuntuvat putoavan melko hitaasti noissa. 1,5 vuotta ajoin, 50tkm ja hinta putosi vain 1000e. Siinä oli kuitenkin tuo autoverouudistuskin välissä...

Kiitoksia vain kaikille myötätunnosta! :)

Joo, ja muuten, olin tuossa männäviikolla Tikkurilassa liikennevaloissa. Vieressä oli Mondeo, takana oli Mondeo ja risteyksestä meni ohitse 3 Mondeota. 45s. aikana siis 5 Mondeota.
Sigmoja taas olen ikänäni nähnyt ehkä 10 eri yksilöä, keskimäärin 1 Sigmahavainto /1,5kk!
 
Otan osaa. Sullahan hyvin on mennyt kun noin paljon Sigmoja olet bongannut. Itse en ole varmaan koskaan nähnyt Sigmaa livenä, tai sitten olen nähnyt mutta olen ollut niin tietämätön että mikäs vekotin se tämä on.
 
Tevetuloa galantti kuskiksi ;D

Harmikseni voin myös todeta että työsuhdeautona meillä talossa on jokunen (Nissanin Almeera 2003) suluissa koska ei tohdi moista kapistusta paljon mainostaa ;D

Suurimmaksi osaksi olen kuitenkin onnistunut välttämään runsaasti moisella ajoa jottei menisi heti työmatkoilla aamut pilalle ;D

Kaippas kuitenkin tässä joku päivä taas täytyy tuollaasella muskelihirmulla päästellä 2.2tdi.. :D

täytyy kyllä tunnustaa että on kyllä sporttinen mutta turbon viive on varmaan 1,5sekuntia.. ;)
 
Rellun 2.2dCi on kyllä muuten mukava moottori mutta rohina ja kolkotus kylmänä on aivan omaa luokkaansa. Tai näin ainakin isän Primerassa. Mutta vetoalue on dieseliksi laaja, tehoa 138 hv ja vääntöäkin 320 Nm, joten kyllä se talouspeliksi ihan hyvin liikkuu. Almeran pienemmässä korissa varmaan vielä mukavammin. ;D

Turboviivettähän tuossa ei ole lainkaan verrattuna vaikkapa HDi Pösöön tai edellisen korimallin TD Mondeoon...
 
oiskos tuo sit dci? En ole arponut pelliä kertaakaan vielä auki..
2.2 lukee vaan perässä..
Juu viive on tuossa aivan mahdoton mutta ampuu mielettömösti sitten kun turponen rupiaa pistään virtausta.. ei muuten ole cooleria ilmeisesti..? Vai mistä tuo viive.. Tai oikeestaan ei kauhiasti kiinnosta ;D

Tässä
T.Laakso sulle mittarin pohja edotus ;)


[Liitetiedoston poistanut ylläpitäjä]
 
Tuohon sopii vielä tuo jo esitelty tehonlisäyskuva ;D

[Liitetiedoston poistanut ylläpitäjä]
 
Takaisin
Ylös Bottom