Sigman iskareidensuojakumit??

Mistä löydän..??

  • ?

    Äänet 0 0.0%
  • ?

    Äänet 2 100.0%

  • Äänestäjiä yhteensä
    2
R

ronsku84

Guest
Itselläni on sigma 3.0 24V V6 -91.. Ei meinaa mistään löytää iskareiden suojakumeja.. Kävisköhän jonkun muun auton? Onko kellään kokemusta?
 
Vs: Sigman iskareidensuojakumit??

Aikamoisen äänestyksen oot ainakin saanu aikaseks jossei muuta. :) Äänestin nyt tuota kysymysmerkkiä sit..
 
Vs: Sigman iskareidensuojakumit??

Slider sanoi
Aikamoisen äänestyksen oot ainakin saanu aikaseks jossei muuta. :) Äänestin nyt tuota kysymysmerkkiä sit..
Se tuli jostain kummansyystä, eikä antanu laittaa kysymystä jos ei oo jotain äänestysjuttua.. Eli seoli täys vahinko.. ;)
 
Vs: Sigman iskareidensuojakumit??

Onko tää se nettiautossakin oleva kiertopalkinto-sigma ? onks se minkälaisessa kunnossa? (sori offtopic)
 
Vs: Sigman iskareidensuojakumit??

No en mä nyt tiedä et onko niin kiertopalkinto.. Oottessa olinkoha 9:s omistaja.. Auto on kyllä kunnossa, ei valittamista!
 
Vs: Sigman iskareidensuojakumit??

Ja muutenki tyytyväinen oon ollu.. Työmatkaa kertyy päiväs 80km, ja ilman mitää ongelmia oon kohta 20000km ajellu! Mitä nyt kulutusosia menee, mutta sehän on normaalia! Kerros lisää, miten niin kiertopalkinto yms??
 
Vs: Sigman iskareidensuojakumit??

No eikun sellainen fiilis vaan tuli, kun yhteen aikaan se oli useasti nettiautossa eri tyypeillä myynnissä. Hyvä jos on toimiva auto :)
 
Vs: Sigman iskareidensuojakumit??

Joo en kyl osaa sanoa, et onko sama.. Mutta tosiaa moitteettomasti toimii, ei vie öljyä laatikosta eikä koneesta!

Mutta osaisko kukaan neuvoa niistä suojakumeista, ku tarvikkeena ei ainakaan saa, vaan pitääsi ostaa koko nivel ja se tulis siinä mukana!
 
Vs: Sigman iskareidensuojakumit??

Nivel...? No onko nyt sit kyseessä iskarin suojakumi vai kuitenkin vetonivelen suojakumi vai peräti vaikka alapallonivelen...? :)
 
Vs: Sigman iskareidensuojakumit??

ois myytävänä yks -96 vuotisen sigman oikeanpuoleisen vetoakselin kumit jos sattuu joku tarvitteen.. jouduin taannoin akselin siis uusimaan.
 
Takaisin
Ylös Bottom