Siirryn Audiin....

johannes

Member
Liittynyt
17 Huhtikuu 2003
Kyllä on myönnettävä että Mitsu-aika on ohi ja Audi tulee olemaan seuraava autoni. Älkää antako kovin pahaa noottia :eek: . Audin mallit on jo valittu, seuraavista valittava on, joita rupean metsästämään:

-S4, vm92-95
-V8, vm92 tai uudempi (eli 4,2L koneella)
S4 mielellään tulee etsittyä V8 versiona, sitähän tehtiin myös 2,2L vitoskoneella, mutta en halua turboa, koska tiedän että "mopo karkaa käsistä viritysinnossa" ja kun vielä tietää kuinka hillitön virityskapasiteetti 2,2 20 valvessa on niin parempi vain pysyä ajatuksessa "automatic V8".
 
Asiantuntemuksesi siirtyminen muihin piireihin on kyllä menetys Mitsubishi harrastajille...

(ja jos ostat Audin niin osta UR Quattro)
 
En katoa mihinkään, näillä sivuilla tulen käymään jatkossakin, tiedä vaikka tuo mitsu jääkin mulle ja rakennan sen uudelleen :D, ei se NIIN pahasti ole loppujen lopuksi sittenkään mennyt, mutta saa nähä mitä Tapiola-yhtiöt päättävät.
 
mulla pitäis olla noita etupään peltiosia siitä td-galantista jäljellä, ei maksa mitään kunhan noudat ite ;)
 
Ei varmaankaan hassumpi valinta autoksi tuollainen Audi. Itse en koskaan ole ollut merkkiuskollinen siinä mielessä, että muita kuin omia merkkejä katsoisin jotenkin alta lipan. Mulle riittää se, että auton ominaisuudet ovat kohdallaan ja se miellyttää itseä. Merkki on sitten se mikä se on.

Ikävä tosiasia on kyllä se, ettei 1990 ja 2000-luvun mitsuista minua kiinnosta mikään muu kuin VR4 Galant, Evo Lancerit, Eclipse nelivetoisena turbona ja 3000GT. Muut ovat aika tasapaksua ja mielenkiinnotonta tavaraa. Tasapuolisuuden nimissä sama koskee kyllä montaa muutakin merkkiä.

Terveisin Opel, Mitsubishi ja Yamaha
 
Takaisin
Ylös Bottom