Sony Xplod ja iPod?

  • Viestiketjun aloittaja Pekka_Perkele
  • Aloituspäivämäärä
P

Pekka_Perkele

Guest
huomasin että sterkoissani (sony xplod CDX C5000RX) on kaksi RCA "in" plugia. Tuli heti mieleen että voisi tunkea iPodin (applen MP3 soitin) siihen kiinni, jos hankkisi stereo~RCA piuhan? Onko kukaan kokeillut ja onkohan tuo mahdollista? Olen nimittäin aikalailla ICE-tumpelo itse. ^__________^

Pekka
 
Voit kunhan ostat kaapelin jossa on 3,5 mm stereopistoke ja 2 RCA-urosliitintä. Esim biltemasta.

Kytkettäessä ipodia radioon kannattaa ipodissa pitää volumet minimissä.





vastaaja ei ota mitään vastuuta kytkennän toimivuudesta
 
Selvä juttu, pitää kokeilla. Ja jos kärähtää niin en syytä sinua. x)

Joo, siis toi mun soitin on kakkana siinä mielessä ettei enää suostu soittamaan CDitä...eli radioasemat alkaa pikkuhiljaa v*****amaan. :p
 
Riippuu sonyn soittimesta.

Sonyn soittimissa joissain tuo RCA-sisään meno toimii aux-liitäntänä, silloin kun ei ole kytketty CD-boksia.

Toisissa soittimissa RCA-liitäntää ei pysty käyttämään muulloin kuin silloin kun CD-boksi on kytketty Unilink-liittimeen. Tähänkin löytyy kyllä apu, jos osaa väsätä Unilink-liittimeen vähän elektoniikkaa. (ohje löytyy jostain netistä, laitan linkin jos löydän se vielä jostain)
 
Pekka_Perkele sanoi
Joo, siis toi mun soitin on kakkana siinä mielessä ettei enää suostu soittamaan CDitä...eli radioasemat alkaa pikkuhiljaa v*****amaan. :p
Saattaa olla pelkkää lukupään pölyisyyttä. Puhaltelin omaa autosoitinta varovasti paineilmalla ja ainakin Viikate tuntuu soivan ongelmitta putsauksen jälkeen.

Lisäys: Ei soittanut sittenkään kaikkia levyjä. Mutta tuo lukupään puhdistus kannattanee kokeilla.
 
onneks alpinessa on i pod valmius, ostaa vain 100€ telakan ni i podin biisinimet näkyy soittimessa
 
Takaisin
Ylös Bottom