spacewagon vm00 gdi kiihtyy itsestään?

mitsumitsu

New Member
Liittynyt
27 Helmikuu 2009
Paljon on täällä asiaa gdi nykimisestä ja muista jutuista,mutta en löytänyt tämmöisestä ongelmasta tietoja.Auto toimii normaalisti muuten, mutta kun kone on saavuttanut normi lämmön ja kiihdyttää kevyehkösti ja kierrokset tasaantuvat niin auto ottaa vielä pienen spurtin muutaman sekunnin jälkeen ja taas rauhoittuu.Kyseinen auto on ajettu 200tkm ja on huollettu merkkikorjaamossa.Onko mitään helposti tarkistettavia juttuja vai onko viisainta kääntyä korjaamon puoleen.Kiitos etukäteen :)
 
Vs: spacewagon vm00 gdi kiihtyy itsestään?

No olisko tossa nyt sitä tutuksi tullutta kaasuläppäkotelon karstaisuutta, kaasuläppä ei liiku kunnolla...
 
Vs: spacewagon vm00 gdi kiihtyy itsestään?

Ihan normi gdi juttu. Tuota on omassakin 03 80tkm ajetussa gdi gallussa, mukamas puhdistivat sen kunnolla, paskan marjatta taitaa olla taas puhdistettu. Se voi olla erityisesti jos on vanhempi malli että se kaasuläppäkotelon akseli jumittaa pahasti, vai muistaako joku tarkemmin sen ongelma kohdan? Jokatapauksesssa gdi nykiminen meinaa terminä juuri tuota että pienellä kaasulla tulee välillä semmosia vetopiikkejä, kuuluu siis asiaan. Thank god ne rauhottuu maantie/motarinopeuksissa :D:D
 
Vs: spacewagon vm00 gdi kiihtyy itsestään?

Meinasin sanoa, että mullakin on moinen ongelma, kun laittaa vakkarin päälle, mutta se ongelma onkin firman 06 Corollassa ;D Kyllä se mahtanee olla juuri niitä kaasuläppäkotelon paskottumis ongelmia, mutta joskus kannattaisi ihan oikeasti käyttää koko kotelo irti ja putsata se kaasuläppä kunnolla molemminpuolin, niin mahtanis loppua. Mitsunliikkeessä ne eivät sitä kunnon putsausta kyllä ihan vakiona tee ellei sitä itse vaadi ja varmista projektia vielä itse vieressä seisomalla tai varmin konstihan se on tehdä itse jos on intoa, tietoa, taitoa ja sopiva paikka missä tehdä. Itsellä ei moista ongelmaa ole ollut enää vuosiin GDI Galantissa, kun hankkiuduin eroon siitä GDI:n kärsimys näytelmiä aiheuttavasta EGR venttiilistä. Eihän sen imusarjan kuulu mikään kaatopaikka olla johon pukataan pakokaasut. ;)
 
Vs: spacewagon vm00 gdi kiihtyy itsestään?

Kiitos neuvoista .Täytyy ottaa tuo paljon puhuttu kaasuläppäkotelo työn alle. :'( tuo läppäkotelo muuten kuulostaa mun korvaan jo kirosanalta ;).
 
Takaisin
Ylös Bottom