Huomasinpa tänään kun tutkin mistä spacewagoni räkii öljyä koneen päälle että kummasti oli öljykorkin tienoolle puhaltanut öljyä,no eipä siinä mitään. Mutta öljykorkin keskellä oleva ruuvi oli löystynyt ja kun tarkemmin syynäsin sitä niin eihän siellä toisella puolella olevaa mutteria ole mitenkään varmistettu ja sen sai sormin kierrettyä auki! Ei välttämättä sellainen pikku mutteri tee hyvää kun tippuu venttiilikoneistoon,saati sitten se peltihärpäke... Kasasin öljykorkin uudestaan niin että ruuvin kannan alle tuli tiivistesilikoonia (kun siitä ruuvin juuresta myös tihkui öljyä) ja sitten kiristämisen jälkeen vielä vasaralla niittasin ruuvin pään niin ettei mutteri enää pääsisi löystymään.
Kannattanee tarkistaa tuo öljykorkki,kellä nyt sattuu olemaan 1.8td spacewagon. Voi tietty samanlaista korkkia muissakin koneissa olla.
Kannattanee tarkistaa tuo öljykorkki,kellä nyt sattuu olemaan 1.8td spacewagon. Voi tietty samanlaista korkkia muissakin koneissa olla.