subiloota varapyörän paikalle...

Spöck

Mitsubishi Lancer 1.6 glxi -95. Yamaha Yzf R6.
Liittynyt
3 Marraskuu 2003
Sijainti
Helsinki
Olisikohan kukaan tehnyt subbarille lootaa varapyörän paikalle samankoppaisessa lancerissa kun mulla?
jos on, viitsisitkö kertoa projektistasi...
tietysti muutkin vinkit subbarin kätevästä sijoituksesta kelpaavat..... ( itellä nyt 10 tuumanen liian isossa kotelossa takakontissa)
 
Itse suunnittelin 35L kotelon 2 x 12" bassoille lancerin konttiin, kohta pitäisi lähteä toteuttamaan.. Eli vararengaskotelon etuosaan, lähelle takapenkkien selkänojia. Sitten jos saisi vielä vahvistimetkin mahtumaan mukaan.. ja paikka-ainepullo.. ;)
 
Offtipicina, miten toi vaahtohärdelli tykkää kyttyrää -40 asteeen pakkasista?
 
Sype sanoi
Itse suunnittelin 35L kotelon 2 x 12" bassoille lancerin konttiin, kohta pitäisi lähteä toteuttamaan.. Eli vararengaskotelon etuosaan, lähelle takapenkkien selkänojia. Sitten jos saisi vielä vahvistimetkin mahtumaan mukaan.. ja paikka-ainepullo.. ;)

Kohta pitäisi... Voi hyvä mies, kisathan aloittaa kohta ;D

No itse aloitan kontin tekemisen tällä viikolla.. Paljon kuitua ja 3mm terästä, siittä mitsu tykkää.. ::)
 
Weitec sanoi
Offtipicina, miten toi vaahtohärdelli tykkää kyttyrää -40 asteeen pakkasista?
Jos meinaat p.aine pulloo,niin sen ei siit PITÄIS mennä huonoks,ja k.ohjeeshan on et täytyy "lämmittää" ennen käyttöä.CRC:n puteli on ainakin hyvä,sitä oon muutamat kerrat käyttäny,ja jo aikanaan mopos kesti yli 500km..mut mun mielest kannattais uus kuitenkin ostaa vuoden välein..
 
ST sanoi
Weitec sanoi
Offtipicina, miten toi vaahtohärdelli tykkää kyttyrää -40 asteeen pakkasista?
Jos meinaat p.aine pulloo,niin sen ei siit PITÄIS mennä huonoks,ja k.ohjeeshan on et täytyy "lämmittää" ennen käyttöä.CRC:n puteli on ainakin hyvä,sitä oon muutamat kerrat käyttäny,ja jo aikanaan mopos kesti yli 500km..mut mun mielest kannattais uus kuitenkin ostaa vuoden välein..

Pitää siis nestekaasutöhökin olla sitten mukana ;D
Eiku ajattelin että painon keventämiseksi olisin jättänyt pienen pyörän kontista poes ja vaahtopullo konttiin :p

btw: miten "nätisti" lähtee se vaahto sitten vanteen pinnasta pois renkaanvaihdon yhteydestä. Tietenkin "liimaa" renkaan vanteelle kiinni niin saa dynamiitilla ottaa renkaan vanteelta ;D
 
Kerran oon käyttäny "jotain" muuta ku CRC:tä,ja senkin polkupyörään..Ei pitäny,tahmas ja ei meinannu lähtee millään..Mut CRC ainakin mulla lähti käsistä saippualla,renkaasta norm. autonpesuaineella.Ja sillä lämmittämisel tarkotetaan et se ei oo -20 se pullon sisältö,et esim. kädel "lämmittäminen",tai sit hetkeks vaik koneen päälle..
 
ST sanoi
Kerran oon käyttäny "jotain" muuta ku CRC:tä,ja senkin polkupyörään..Ei pitäny,tahmas ja ei meinannu lähtee millään..Mut CRC ainakin mulla lähti käsistä saippualla,renkaasta norm. autonpesuaineella.Ja sillä lämmittämisel tarkotetaan et se ei oo -20 se pullon sisältö,et esim. kädel "lämmittäminen",tai sit hetkeks vaik koneen päälle..

siis CRC renkaan paikkaajana ??? mitä sää meinaat ??? ;D
 
Itse olen sitä mieltä, että ei subikoteloa varapyörän paikalle, koska kaverille kävi tämä murphyn laki. Eli kotelo tuli valmiiksi ja kaveri pisti paikalle ja lähti ajamaan mökille, matkaa n. 80-90km. Mökiltä kun piti pois lähteä niin eikö renkaassa ollut naula pystyssä ja kumi tyhjä... oli siinä sitten kiva körötellä linja-autossa takaisin kaupunkiin hakemaan varapyörää... eli en suosittele, koska rengaskin voi hajota niin hyvin ettei paikkausvaahto auta... mutta kuten sanottua tämä on vain minun mielipide...
 
Takaisin
Ylös Bottom