Tämän vuoden jäsen maksu

Tietääkseni kokouksessa (joka on tulevana sunnuntaina 26.3) päätetään jäsenmaksun suuruudesta.

Eli sinne vaan paikalle vaikuttamaan asioihin :peukku

Jäsenmaksu laput lähtee kokouksen jälkeen jäsenille.
 
Kokouksessa päätetään vuoden 2006 jäsenmaksu ja laskut tehdään heti seuraavalla viikolla.

Vielä kerkiää päivittämään osoitetiedot.
 
joko maksut lähetetty??Ei ole tullu vähään aikaa käytyä clubin sivustoilla ja osoitekin muuttunu.... :seina
 
Eipä ole ainakaan minulle vielä tullut jäsenmaksulappuja. Liekö ollut sitten hallituksella kiireitä vai liikaa viihdettä. ;D
 
veltsu sanoi
joko maksut lähetetty??Ei ole tullu vähään aikaa käytyä clubin sivustoilla ja osoitekin muuttunu.... :seina

Ei oo joo tullu vielä, kyllä ne sieltä tulee...
Kait oot ilmottanu et oot muuttanut? meinaa muuten et saakkaan lappua.  ;D
 
Uudet ositetiedot voi ilmoittaa minulle vaikka pikaviestillä pikapuoliin.

Jäsenmaksuja lähtee n. 435 ja kaikkien tiedot syötetään uuteen laskuohjelmaan.Siinä menee hetki kun yritän tehdä sitä työpäivän jälkeen.Lähetetään kaikki samaan aikaan sitten kerralla, tulee edullisemmaksi eikä tarvii liimailla postimerkkejä  :p

Kerhon sivulle tulee kyllä heti tieto koska laskut on postissa.
 
cristan sanoi
Uudet ositetiedot voi ilmoittaa minulle vaikka pikaviestillä pikapuoliin.

Jäsenmaksuja lähtee n. 435 ja kaikkien tiedot syötetään uuteen laskuohjelmaan.Siinä menee hetki kun yritän tehdä sitä työpäivän jälkeen.Lähetetään kaikki samaan aikaan sitten kerralla, tulee edullisemmaksi eikä tarvii liimailla postimerkkejä :p

Kerhon sivulle tulee kyllä heti tieto koska laskut on postissa.

Kiva juttu, kiitoksia cristan :) Ei tässä hätä, kunhan tulee laput :peukku
 
Tänään maksettu... ei ollutkaan paljoa myöhässä ::) , mutta onpahan maksettu viimeinkin :)
 
Takaisin
Ylös Bottom