taas Eclipsestä(90-91)....

M

makezu

Guest
Joo elikkä kuka tietäs Eclipsen(luukkulampullisen) painon kun en millään löydä mistään? Entä Mistä/keltä valmistajalta löytäs tehoputkiston? Ja kertokaan mitä hyviä pikku keinoja olis piristää tuota 4g63-konetta? Nimittäin tuli hankittua sitten tuollainen saksasta. ;Dkuviakin olis mutta ne on koneella niin en saanu laitettua... :-\

PS.Paljonko on saman korimallin turbo koneessa hevosvoimia? Entä onko niihin osat mitenkä harvassa? ???
 
ainakin ton vuosimallin 4x4 turbon omamassa on 1800kg. papereitten mukaan en sit tiiä onks niihin luottamista toi on aikas paljon meinaa.niit on aika paljo eri tehoisii, en tiiä paljon vakios pitäis olla, kuulin et 220hv.
 
omamassa 1800kg :eek: :eek: :eek:
Ei todellakaan.
Edes 3000GT ei paina kuin n. 1600kg, AWD eclipse painaa jossain 1400kg haarukassa. Etuveto turbo rekisteriotteessa mulla on omamassa 1290kg.
Vuosina 90-94 turbokoneessa oli vakiona tehoja 195. Tosin muutamissa lähteissä väitetään 190, mutta tuo 195 on yleisempi "tieto" asiasta. Tehoputkistoa saa jenkeissä moneltakin DSM -erikoistuneelta firmalta. Ison osan niistä löydät www.dsmtuners.com sivuilta. Suomessa kuitenkin järkevin vaihtoehto on teetättää.
Tuon 4G63 -vaparikoneen virittämisestä osais parhaiten sanoa varmaankin dyn4 tai gti galantin omistavat jäsenet. Järkevin vaihtoehto on tietenkin turbottaminen.
(ps. mulla ois ylimääräisinä turbon pakosarja, lambda-anturin kotelo ja IC).

Spek: ostitko tuon sun GSX:n Riceniltä?
 
kiitosta... mutta en kyllä todellakaan ymmärrä miten noin pieni auto voi painaa noin paljon :( mutta kaitpa se sitten painaa... mutta voisin kuvitella että Vapari eclipse jää aika hyvin esim. Honda crx:lle joka painaa vain noin 900 kg ja tehoja on kuitenkin noin se 130hv....

No onko siihen eclipseen sitten suomessa turbo koneita myytävänä miten paljon ? Vai pitääkö ottaa yhteyttä esim. Blazespeediin joka tuo niitä Japanista? Entä onko missään suomeen tuotavassa Mitsussa tuota turbo konetta? Ja onkohan iso projekti tuon koneen vaihto mitä muuta tarvitsee vaihtaa?(jarruja ym.?
 
tuon tbo eclipsen kone on sama kune kuin on galantin vr4:sssa, ja koneen ostamisesta ja muusta löydät paljon tietoa täältä foorumilta...
 
eclipse gst......mitä tarkoittaa riceniltä onks se jonku liikkeen nimi vai, ostin auton kesäl ja se on tuotu 10vuotta sit jenkeist ja ei oo vielkään suomen kilvis.
 
Spek: ajattelin vaan, kun tuolla Ricenillä oli jokunen aika sitten vielä myynnissä tuommoinen valkoinen 1991 Gsx Eclipse hintaan 14k euroa.
Miks ei oo kilvissä? ???
 
aha nyt selkis mikä se ricen on mut se hinta ei kyl selvinny oliko 14 tuhatta euroo,ja oliks suomen kilvis.minkähä hintanen tollanen 91 gsx oikein olis jos sellast joku ostais.
 
ai valkonen gsx.ois kiva tietää jos jollai ois sellanen ni olisi vähä asiaa...
 
ei toi mun gsx oo kilvis toivottavasti kevääl sit kylhä mä sen myyn kyha hinnoist päästää sopuun.pitäis kyl kans penkittää se ku se ei ole vakio ja tehoist on vaan arvailuja....
 
ah no ei sitten mitään...
ajattelin vaan että ois se ollutkin liian helppoa, jos ois ihan suomesta saanut tuota mun nelivedotus proggista varten elintenluovuttajan :-\ :'(
 
Takaisin
Ylös Bottom