Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom. This feature may not be available in some browsers.
Molmis sanoiJos superturbo raja ei ylittynyt puhutaan siis alle 100kw/L eli kovia lukemia silti löytyi? 8)
Molmis sanoiKyllähän 12-14mm päällä ja oikeilla seoksilla ja imuilmanlämmöillä ja pakokaasunpaineilla =oikea ahdin valinta jos osuu.. 1.8L turbodiesseleillä pääsee sujuvasti 180kw, mutta siinä se katto varmaan on, ellei sit saa jotenkin puristuksia pois/ palotilaa suurennettua ... Käyttöikä vaan alkaa kangilla, kannella ja laakeri pukeilla oleen hetkellinen sitte ;D
Molmis sanoiJeps, niinpä olikin..
Juu ja sellaisessa ei kyls superturbo rajaan vielä pääsekään 13mm päällä, ellei yllätyksiä tule..
nettijussi sanoiLukemat...lukemat....lukemat....kaikki mukaan....lukemat...lukemat...
Team 1000 sanoiVääntö nousee todella rajusti 3000rpm kohdalla ja siinä on kytkin kovilla. Videossakin kuuluu miten kytkin alkaa luistamaan niissä vedoissa joissa on havaittavissa "pientä" savua ilmassa.
Team 1000 sanoiTarkkasilmäiset huomaa että videossa galantti on kolmessa eri penkissä ja vieläpä samana päivänä!
Team 1000 sanoiKeskimmäisissä vedoissa penkissä on enemmän vastusta ja saatiin vedettyä kunnolla mutta kytkin luisti. Viimeisessä vedossa otti galantti mittariin nelosella 200km/h
Team 1000 sanoiPS. Joppe on asentamassa Korpelan vanhaan farkku galanttiin paria ahdinta pellin alle ja pumppuun isoa nestepäätä eukku
Team 1000 sanoiMoottori on tekeillä ja syöttöpumppu on teetetty PP-dieselissä 12mm nestepäällä. Kopalle ei ole tehty mitään.
Moottorista oli sylinteriputket pudonneet hieman ja Joppe päätti tehdä siihen nyt sitten enemmän remonttia. Ainakin laakerit ja männänrenkaat tulee uutta. Myös lohko on kunnostettu ja hoonattu.