Tein itse -säästin.

penttinen

New Member
Liittynyt
16 Elokuu 2009
Sijainti
Muurame
Joskus tulee aina tälläitä fiksuutta vastaan. plussa kuumaa pakoputkea vasten... ;D


jos ei näy, niin tässä linkki
http://www.aijaa.com/v.php?i=6156768.jpg
 
Vs: Tein itse -säästin.

Hieno, vetää jo vertoja tuolle oman bensapumpun laipan korjaajalle :peukku
 
Vs: Tein itse -säästin.

Onko niin lyhyt/tiukka johto, et ei voinu kääntää 90ast. myötäpäivään?!
 
Vs: Tein itse -säästin.

Hetkenhän se kestää, sitten tirahtaa ;D

Mitäs se nyt haittaa jos akku vähän oikoseen menee..
 
Vs: Tein itse -säästin.

Oikea tapa korjata venttiilikoneisto:

Ventiilikopan alta paljastui huopa, jolla oli peitetty koneiston huonon kunnon aiheuttama räplätys myyntitilannetta varten. Se huopa oli kestänyt siellä jo tuhannen kilometriä. Ihmettelin koneen huonoa vetoa, ja ajattelin tarkastaa, aukeavatko venttiilit oikein...
 
Vs: Tein itse -säästin.

heh, tuli mieleen vielä muutakin.. Joku oli osannut kasata takarumpujarrut niin väärin, että käsijarru vapautti jarrut. Siis piti ajaa käsijarruvipu ylhäällä. Jos käppärin laski alas, niin väärin asennettu jousi veti kengät rumpua vasten...

Ja sitten jotain 20 v sitten tyypit kasasi Suzuki carry pick-upin perän hieman vihtakselleen.. seurauksella, että autosta löytyi 4 vaihdetta taakse ja 1 eteen. ;D ;D

ja sitten yksi tyyppi taisteli (vuokra) veneen dieselin kanssa toista päivää. Ilmaa ja starttaa, välillä lataa akkuja. Kävi sitä katsomassa joku ammattimieskin ja veloitti rahaakin.. Kunnes hänen vaimo ihmetteli tiskatessa, miksi keittiön hanasta tulee dieseliä. ;D ;D Oli sitten mennyt tankkaamaan vahingossa puhdasvesisäiliöön dieseliä, ja vastaavasti löpösäiliö oli täynnä vettä.
 
Takaisin
Ylös Bottom