tekniikan vaihto?

jamail

New Member
Liittynyt
11 Kesäkuu 2003
kyseessä on -89 lanceri. autossani on tällähetkellä 1.5i 8ventiilinen versio ja haaveena oli heittää siihen 1.8 doch tilalle, elikkä GTI:n kone. mutta mitkä apulaiteet käy tuohon doch:iin vanhasta koneesta käykö ruisku kun siihen vaihtaa oikeen poxin, entä ohjaustehostin laturi hässäkkä ja entäpä startti ja tietenkin laatikon sopivuus kiinostaa jos ylipäätänsä kestää tota voimaa. ideanahan tässä on se että ei kaikkee rompetta tarttis ruveta kerää sen ympärille vaan hyödyntääs jo olemassa olevaa tekniikkaa.jos joltakin osatuojalla olisi pelkkä moottori niin se vois irrota sopuusasti.
 
ei kandee ruveta sovittelemaan tekniikan osia ristiin (ei niistä edes käy juuri mikään), siinä kerjää vaan hankaluuksia. Gti on muutenkin niin eri auto, että pelkkää konetta tuskin kannattaa vaihtaa, vaan ainakin jarrut, alusta ja loota mennee suosiolla vaihtoon, moottorin lisäksi.
 
joo kyllä mää oon tietoinen jarrumuutoksista ja jousista.
taakse levyt ja eteen gti:n jouset. elikkä näyttää siltä
että vois huudattaa auton tuojia että paljonko maksaas
vaikka kolaroitu gti mitsu. josta sais kaikki kerralla. ei taida saksassakaan puussa kasvaa näitä.
 
antaako helkama pyydettäessä paperin jossa selvitetään tekniset edot mitkä on GLXi ja GTI:n välillä.tarkoitan jonkinlaista listaa osista. jotta tietää mitä roinaa sinne pitää vaihtaa. ja tämäkö paperi sitten katsastukseen mukaan? pyytääkö helkama euroja moisesta paperista?
 
antaako helkama pyydettäessä paperin jossa selvitetään tekniset edot mitkä on GLXi ja GTI:n välillä.tarkoitan jonkinlaista listaa osista. jotta tietää mitä roinaa sinne pitää vaihtaa. ja tämäkö paperi sitten katsastukseen mukaan? pyytääkö helkama euroja moisesta paperista?
itselläni oli luvat Helkamalta ja maksoi n:1000mk se paperi ja kyllä se jäikin tekemättä kun katselin sitä paperia (koneeksi oli tarkoitus istuttaa tuo 1,6 eci Turbo mutta sama projekti kun olisin istuttanut tuon Gti:n koneen) no päätin sitten kuitenkin hommata aidon ;)
 
Takaisin
Ylös Bottom