Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom. This feature may not be available in some browsers.
Kalamies sanoiSeuraavaksi arvelin kysyä vaihto hintaa tästä: http://www.nettiauto.com/mitsubishi/lancer/7478676
Onko tarkempaa tietoa näistä vehkeistä?
Löytyy tuosta ylemmästä linkistä selvitys. Auto lunastettu kolaroituna kertaalleen siis.pt. sanoi"vaihdettujen osien määrä 11%"
Mikä historia tällä on?
Kallein GTO tuo näyttää tällä hetkellä nettiautossa olevan. Taitaa olla aika linjassa nykyiseen hintatasoon. Tuossa ei toki mainita mitään historiasta, esim:Neponen sanoiOnks tää jo liian halpa ollakseen hyvä?
Ainakin 3000gt kuin myös GTO tuntuvat olevan yli 10k hintapyynneillä ja kilsoja on mittarissa runsaasti enemmän.
http://www.nettiauto.com/mitsubishi/gto/7503514
eikös tuolla rekkarilla ihan täältä foorumiltakin löytyny tietoa. Alustaa on hitsattu (ruosteita) ja korjailtu ainakin. En tiedä missä määrin mut vanhas nettiauton ilmotukses luki niin.Jouni_K sanoiKallein GTO tuo näyttää tällä hetkellä nettiautossa olevan. Taitaa olla aika linjassa nykyiseen hintatasoon. Tuossa ei toki mainita mitään historiasta, esim:
- suora tuonti Japanista?
- vai briteistä, jolloin riski ruostevaurioille isompi (melko hapettuneen näköiset etujarrusatulat)
- kauanko ollut Suomessa?
Eikä nyt muutenkaan paljoa tietoa. Käy koeajolla ja kysele lisää.
Neponen sanoiOnks tää jo liian halpa ollakseen hyvä?
Ainakin 3000gt kuin myös GTO tuntuvat olevan yli 10k hintapyynneillä ja kilsoja on mittarissa runsaasti enemmän.
http://www.nettiauto.com/mitsubishi/gto/7503514
pt. sanoiYlempänä tosiaan tulikin jo hitsauksista, mutta yleensä Kamux:lla halvalta ja hyvältä vaikuttava on vain halpa ;D Jo useamman kokemuksella.
Toisaalta vähän halvemmalla tuntuu olevan vanhemmalla keulalla 3000gt:tä kaupan?
Neponen sanoiNoh, täytynee järkiintyä, säästää ja toteuttaa se Subaru BRZ hankinta.
ast sanoiVilkaise myös Mazda RX-8 hinnat, hämmästyttävän halpoja, Golffit ja muut perheautot oikeastaan kalliimpia...
Neponen sanoiRx-8 pitäisi vaan jo tietää vielä tarkemmin, että mitä on ostamassa. Sen verran harvinaisempaa teknologiaa se wankel. Pommien todennäköisyys siis iso.
Aluksi kovin taistelu pään sisällä oli, että nelikko vai takaveto ja siksipä tuo GTO on mielessä pyörinyt. Takavetoisista sitten neloskoppainen Supra. Hyvät Suprat maksavat jo lähelle 20k, niin siitä se ajatus BRZ:sta sitten lähti. Olisi harrastekäyttis siihen asti, että tarvitsee perheenlisäyksen vuoksi isompaa autoa. Sitten siitä tulisi puhtaasti harrasteauto ja voisi miettiä esimerkiksi remmiahtamista.
Midnight Walker sanoi...GT-86 tuli käytyä pari kertaa koeajamassa (automaatti ja manuaali). Kummallakin kerralla jäi voimanpuute vaivaamaan, joten oikeasti vaihtoehdoksi niistä ei oikein ollut. Tosin hauskahan se olisi harrastekäyttiksenä, kustannuksetkaan eivät kovin pahat varmasti ja BRZ hinnatkin taitavat olla edullisempia kuin Toyotan vastaavat.
Taisi mennä "sisäpiirin" kauppana, mullekkin tuota jo päivällä tarjottiin..Harri K sanoiKuka ehti ennen mua? Elle?
https://avk.fi/ajoneuvot/mitsubishi/lancer/458583/mitsubishi-lancer-evolution-ix-gsr-4x4
Autohan on "tuttu"...
ei menny sisäpiirinä, kyl siittä mulleki soiteltiin ja tiesin tuon tulossaki olevan. Ihan olisin ite ehtiny mut mietin vähä liia kauan...ST sanoiTaisi mennä "sisäpiirin" kauppana, mullekkin tuota jo päivällä tarjottiin..
Harri K sanoiei menny sisäpiirinä, kyl siittä mulleki soiteltiin ja tiesin tuon tulossaki olevan. Ihan olisin ite ehtiny mut mietin vähä liia kauan...
ps. maalipinta reilusti huonompi kuin kuvat näyttävät.
kyllä mä sen tiän =) eukkumitsumikko sanoiHeti jos on 3kgt/stealttiä tulosa, nii mulle puhelua/yv:tä ja äkkiä eukku
Saattaa olla erään foorumilaisen entinen joka meni aika nopeesti uudelta omistajalta AVK:lle.Mikkis sanoiKellään tietoa tästä kiertopalkinnoksi joutuneesta evo 8:sta? www.nettiauto.com/mitsubishi/lancer/7584942
Basbarduu sanoiSaattaa olla erään foorumilaisen entinen joka meni aika nopeesti uudelta omistajalta AVK:lle.
Basbarduu sanoiSaattaa olla erään foorumilaisen entinen joka meni aika nopeesti uudelta omistajalta AVK:lle.
[elle] sanoisama tuli mun mieleen mutta rekkari ei täsmää... ??? no, voihan olla uudet kilvet.. tai sitten emme puhu samasta ;D
Ootko Mikkis tilannut ajoneuvon historia trafilta kun tiedät että on "kiertopalkinto"? En löytänyt tietoa ilmoituksesta.
Mikkis sanoiKellään tietoa tästä kiertopalkinnoksi joutuneesta evo 8:sta? www.nettiauto.com/mitsubishi/lancer/7584942
Jos se on avk auto niin prosentit näkyy otteessa tai tilaat tiedot www.autorekisteri.fiMikkis sanoiTästä olisi kiva kuulla lisää? kenen foorumilaisen? ja milloin ollut AVK:lla minkälaisen osuman jäljiltä..
-JP- sanoiMuuta en osaa sanoa kuin ,että :
- Ilmeisesti US malli (takapuskurista päätellen)
- Ei AYC:tä
- Hinta mielestäni melko korkea kilometreihin nähden+US malli , joka ollut uutena jo edullisempi kuin EU-malli
- Varmaankin tuosta saa hyvän pelin laitettua ,jos osto hinta on n.15000€ ja varaa 5-6 k€ pieneen kunnostukseen. Mutta siltikin jää AYC puuttumaan , onko se plussa vai miinus päättää ostaja. Itse olen AYC:hen mieltynyt radalla ajettaessa , muuten sitä ei tarvitsekkaan kuin talvella , jos talvella ajaa ?
Mikkis sanoiKyllä US malli kuulemma, mitä muita eroja kuin ulkoisesti tuo takapuskuri?
Mielestäni AYC puuttuminen plussaa kun tietää minkämoisia ongelmia kaikissa joissa se on niin niissä ollut! Mutta mistä päättelit/tiedät että tuossa ei AYC:tä olisi? miten tuo nyt sitten vaikuttaa esim talvella jos sitä ayc:tä ei ole..eikös se kuitenkin neliveto ole
Mihin tuon 5-6000e kunnostukseen tarvii jos autoon tehdään nuo mitä myyjä ilmoituksessa mainitseekin ja kuulemma etupyöränlaakeri menee vielä vaihtoon..jonka jälkeen autossa ei laitettavaa kuulemma olisi, tiedä sitten :-\
Harri K sanoiKuka ehti ennen mua? Elle?
https://avk.fi/ajoneuvot/mitsubishi/lancer/458583/mitsubishi-lancer-evolution-ix-gsr-4x4
Autohan on "tuttu"...
Mikkis sanoiMielestäni AYC puuttuminen plussaa kun tietää minkämoisia ongelmia kaikissa joissa se on niin niissä ollut!
Basbarduu sanoiSaattaa olla erään foorumilaisen entinen joka meni aika nopeesti uudelta omistajalta AVK:lle.
Teemu T. sanoiJos tässä puhutaan minun vanhasta autosta, niin ei ole sama auto. Minun vanha on purettu ja myyty osina.
Juu sun autoksi epäilin ihan vaan ton jenkkimallin ja värin perusteella.Teemu T. sanoiJos tässä puhutaan minun vanhasta autosta, niin ei ole sama auto. Minun vanha on purettu ja myyty osina.
-JP- sanoiThe Lancer Evolution VIII was also the first Evolution to be sold in the United States of America,[11] spurred by the success of the Subaru Impreza WRX which had been released there just the year prior.[3] The Evolution VIII found its true competition in the Subaru Impreza WRX STI model the same year as the Evolution VIII's US introduction. With its 2.0 liter 271 horsepower engine, the 2003 Evolution VIII was capable of achieving a 0–100 km time of 5.1 seconds. However, the internal components for the American versions were largely stripped-down versions of the specifications for the Japanese Lancer Evolution VIII. No US-spec Evolution model prior to the Evo X has active yaw control, including the 2006 Evolution IX. The American 2003 and 2004 GSRs are without the helical limited-slip front differential and 6-speed manual transmission. The 2004 US spec RS models, however, do have a front helical limited-slip differential. All 2003, 2004 and 2005 RS and GSR models have the Japanese Evolution VII's 5-speed transmission. The MR edition was introduced to the US in 2005, with ACD and the only model with a 6-speed transmission. The 2005 US spec RS and GSR have the ACD standard, and the front helical limited-slip differential is now standard on all models. The boost, timing, and tuning are also significantly lower than its Japanese counterpart, allowing it to adhere to the strict emissions regulations of the United States. Starting in 2005, the US model Evos were also fitted with a 5500rpm limit on launching in 1st gear to protect the drivetrain.
Most Evolution VIIIs have a carbon fiber rear spoiler with matching body-color endplates. Furthermore, the US versions of the Lancer Evolution VIII 2003–2005 were given bulkier rear bumpers than their Japanese counterparts to accommodate US safety laws in the form of the metal rear crash bar. All Evos have lightweight aluminum front fenders and hoods.
Mikkis sanoiElikkä siis näin ollen tuossa kyseisessä yksilössä ei ole AYC:tä eikä ACD:täkään?
draas sanoihttp://www.nettiauto.com/mitsubishi/lancer/7544566
onko kenelläkään tietoa kyseisestä mitsusta? hinta vaikuttaa aika kovalta kilometreihin nähden vaikka onkin vasemmalta puolelta ajettava. jos olisi alkuperäinen niin sit ymmärtäisin hinnan.
draas sanoihttp://www.nettiauto.com/mitsubishi/lancer/7544566
onko kenelläkään tietoa kyseisestä mitsusta? hinta vaikuttaa aika kovalta kilometreihin nähden vaikka onkin vasemmalta puolelta ajettava. jos olisi alkuperäinen niin sit ymmärtäisin hinnan.
cubeqtio sanoiSyy hintaan: Vasemmalta ohjattava.
Jotenkin joidenkin mielestä nostaa hintaa.
Itsellä aivan sama onko LHD/RHD ajettava auto.
nostokurki sanoiTietääkö joku tästä jotain?
http://www.nettiauto.com/mitsubishi/sigma/7568980
Ja jos joku asuu lähellä, niin kehtaisiko käydä vilkaisemassa... Tuo kiinnostaisi jonkin verran.
J.Niemi sanoiTosa
http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=56327.0