tummennetut takavalot

Laacer

New Member
Liittynyt
14 Lokakuu 2005
eli pitäs tiätää mitä konttorilla sanotaan jos autossa on tummennetut takavalot ja etuvilkut joista kuitenkin näkyy läpi valot melkein normaalisti??
 
Tässä mun ex-galantissa oli tuommoset tummennetut takaumpiot, eikä katsastusukkeli mitään sanonut ainakaan nuista...

Ilmeisesti jos ei oo hirveesti tummennetut, ni eikai ne ainakaan pahaa sanaa sano... ???
 
Se mitä katsastusmies sanoo, ni on varmaan siitä kiinni, että huomaako tummennuksia ja minkälainen päivä ja minkälainen pärstä sulla on.

Yksinkertasuudessahan noi jälkikäteen tummennetut valot on auttamatta kiellettyjä, eli periaatteessa katsastusmiehen pitäisi torua sinua ja pyytää uusintakatsastukseen laillisten valojen kanssa. Se on sitten asia erikseen jos katsastusmies ei huomaa tummennuksia, tai sitten vaan ei ole kiinnostunut niistä..
 
Jätä pakkivalo tummentamatta niin saattaa armahtaa..Ja liian mustia ei kannata koittaa.
 
Laittomiahan nuo jälkikäteen tummennukset ovat... On jopa uusintanäytön paikka jos katsastus-setä sen huomaa. Onnea vaan niille joilla on tummennukset...
( tummennukset poistamaan joutunut ) ;)
 
Mä värjäsin L200:n pienet pyörylät sivuvilkut. Viime katsastuksessa kirjoitti otteeseen että puhdistettava. Sitten se otekin katosi. ;)
 
Ei auta ilmeisesti otteen hävittäminen nykyään.

Mulla meni punaiset takavalot ja vilkut läpi, mutta etukalvot poistettava.. ::)
 
ei jaksanu kokeella katastusta tummilla takavaloolla, mutta sain hinkattua maalit pois ja hyvin näkyy nyt :peukku
 
Ite oon ainakin ihan suosiolla aina hinkannu nuo punaiset takavilkut puhtaiksi kun on tullut konttori käynnin aika... Poliisit ole ainakaan mitään sanoneet vaikka täälläpäin tunnetusti ovatkin kohtuu virkaintoisia moisten suhteen...
 
Takaisin
Ylös Bottom