Turku tervehtii

R

rascal

Guest
Sainpas taas iloisen mielen körötellessä illalla kotiin Turussa kun risteykseen saapui samanlainen Lanceri kuin minulla. Siinä toisiamme ja autoja pällistellessä meinasi valojen vaihtuminen jäädä kokonaan huomaamatta punaisen pellin sokaistessa silmät. Ei siinä kummempia ku morotus ja takaisin liikkeelle.

Näitä tilanteita on ilmennyt paljon puolivuotisen Mitsubishi Lancer -95:n omistajana. Tuntuu kun kuuluisi "isoon perheeseen"... Muutenkin Mitsujen omistajat tuntuvat olevan ystävällisempiä, toki poikkeuksiakin löytyy. Eipä valittamista kuitenkaan tilanteeseen kun Nissanilla ei vastaavaa perheen tunnetta syntynyt..

Hauskaa kevättä kaikille klubilaisille!
 
Tampereella tervehtivät kyl kans :)

tervehtiipä eräs messuilla esillä ollut Tunattu Volvokin (vaikke tuntenu omistajaa viel ees sillo mut ny)
:)
 
Hmh...Tääläpäin ei oo kukaan ainakaan morjestellut...Lähinnä sitä kansainvälistä merkkiä oon saanu,kun valoissa gallu lähteekin rivakammin liikkelle... ;)
 
jännä tilanne sattui nyt kun urheiluautolla pääsee ajelemaan.. 40:n alueella vauhtia noin 35 niin vanhempi koiraakävelyttävä mies näyttää keskisormea. no u-käännös ja kysymään mikä hätänä.. niin hän halusi vain kertoa että tässä 40:n rajoitus... toivotimme hyvää talven jatkoa ja jatkoimme matkaa.. kylki edellä mutta alle 40:iä. :p
 
Tuli puoli-tuttu mitsutyyppi ylipuhuttua baarissa tänne jäseneksi. Aikoi laittaa "anomusta" vetämään ;D

Kyllä Mitsubishi yhdistää 8)
 
Onkos tääl turkulaisia paljonkin? ::)
itse olen kyseisestä "citystä"
 
Takaisin
Ylös Bottom