TV näkymään autossa?

Hepa^

Audi TT Q
Liittynyt
1 Kesäkuu 2004
Sijainti
Jyväskylä
Ostin tommoisen näytön autoon missä on itessään tv-viritin.
Ongelmana on se että miten saan tv-kanavat näkymään paremmin? :seina

Television omalla antennilla ei saa näkymään kovin selvästi ainakaan kaikkia kanavia. Kokeilin myös normaalia tv antennia mutta en silläkään saanut kovin hyvin näkymään.
Onko kukaan esim. laittanut jotain antennivahvistinta, antennia tai jollain muulla systeemillä saanut näkymään? ???
 
Mulla oli joskus sisälle tarkotettu "aktiivi" antenni
nokia joku malli... suht hyvin näky kuva mutta häiriöitä kyl oli... :-[
tosin parempi kuva kuin omalla antennillaan...

bumeragi antenni vahvistimen kanssa vois olla hyvä...
hinta tosin voipi olla korkee...
 
No jaa...

Voisin järkätä tuommoisen aktiivi (vahvistimellisen) bumerangia vastaavan mutta kylläkin rumemman näköisen autokäyttöön tarkoitetun (lue asuntoauton, ei edustusauton...) antennin sanotaan... 30 eikalla. Kallis?

Vaihtoehtona Philipsin SBCTT650, sisä-/autokäyttöön tarkoitettu aktiivinen varsin nätti käpiste hintaan 55,-.
 
Kyllä kai sellanen tavallinenkin boksi auttaa. Kun monasti ne saa kytkettyä myös 12V. Vaikka myyjät joskus väittävätkin vastaan, kuulemma :) Ne jotka asiasta tietävät voivat korjailla jos olen väärässä ;) Itse en ole niiden kanssa pelannut.
 
Nokian 110T, 120T, Teveboxin(yleisin en muista tyyppiä) sekä Panasonicin(ehkä yleisin mutta muista senkään tyyppiä kuitenkin jo vanhempi malli) saa ainekin toimimaan autossa.
 
Itelläni on 150T, mutta täytyy sitäkin testata invertterin kanssa.
Antennivahvistinkin tuli tänään hommattua, joten täytyy sitä testata ensin ja kattoo mitä se sitten sanoo.
 
Noissa mainitsemissani bokseissa on se etu, että ne toimivat ilman inventteriä koska normaalissa kotikäytösä ovat muuntajan perässä.
 
Takaisin
Ylös Bottom