Tyhjäkäynti

  • Viestiketjun aloittaja galant -93 alku
  • Aloituspäivämäärä
G

galant -93 alku

Guest
Tyhmä kysymys mutta,mikä olisi sopiva tyhjäkäynnin kierrosluku glsi galanttiin niin että kulutus ja käynti oisi sopusoinnussa.itselläni se tahtoo vähän reistailla. :-\
 
no tämän oisit muuten voinu siihen edelliseen keskusteluun liittää... ;)

Mutta hyvä idle rpm on tuossa koneessa jotain 850-950 väliltä. itellä on jottain 850 pintaan...

Eikös sulla ole auton omaa manuskaa ?
siinähän tämäkin asia kerrotaan ;)
 
No niinpä tietysti onhan se mulla mutta en taida osata lukea kun en sitä siitä löytänyt ja toisaalta en vissin oikein luota siihen kun oli noi soittimenkin liittimet niin sekaisin kuin voi olla.Onko muuten galantille tehty ns.tee se itse korjaus opasta vai miksi sitä nyt kutsutaan.kun en ole sitä löytänyt mistään.
 
Ruiskugalanteissa tyhjäkäynti ei ole itse säädettävissä. Tyhjäkäynnin voi pakottaa, mutta se ei tarkoita tyhjäkäynnin säätöä. Jos pakotat tyhjäkäyntiä siitä hätäruuvista kaasuläppäkotelosta, ei kaasun "ON/OFF" tunnistin enää toimi.
 
Jotain minä tälläistä kyllä ajattelinkin.Eli onko näin että se itse säätää tyhjäkäynnin ja jos ei säädä niin jossain on mätää.Kannattaisko toi käyttää otattaan merkkiliikkeessä vikakoodit ja jos niin onko tietoa paljonko se keventää kukkaroa.
 
T. Laakso sanoi
Ruiskugalanteissa tyhjäkäynti ei ole itse säädettävissä. Tyhjäkäynnin voi pakottaa, mutta se ei tarkoita tyhjäkäynnin säätöä. Jos pakotat tyhjäkäyntiä siitä hätäruuvista kaasuläppäkotelosta, ei kaasun "ON/OFF" tunnistin enää toimi.

Jep mutta tyhjäkäynti kyllä säätyy nätisti kun antaa eculle suuntaa siitä toisesta ruuvista,... Juuri itse säädin siitä kun kylmänä kone kävi 2100rpm ja säädin siitä ja nyt kone käy nätisti kylmänä jossain 1300rpm paikkeilla ja lämpinänä ihan normaalisti laskee siihen 850
 
Onkohan mulla sitten jotain pielessä,kun kylmänä käy n.1600rpm,lämpimänä n.1000rpm...Elikkä heittoa ainakin se 50rpm... ;D
 
Takaisin
Ylös Bottom