tyttö tuli

J

jonttu

Guest
joo eli tyttö synty tänään klo 10.55 ja painoa oli 3.940 ja sellanen 50 pituutta eipä mene jussit pilalle sairaalassa (onneksi) no nyt on molemmat eipä tarvii ihan heti lisää tehdä (vaikka eihän sitä koskaan tiedä ;D)
 
Onneksi olkoon
beerchug[1].gif


Muista punapäätä heiluttaessa :eek: , että kolmas kerta toden sanoo ;D :D
 
.
Moi.
Onnea jonttu ja terkkuja äiskälle vaik ei tunnetakkaan.
Tiedän tunteen ;).
Menit näemmä ottaa sit toisesta pussista ;) kun vaih-
tui toi merkki ;D ;).
Joka tapauksessa onnea.
t:Arska
 
eihän siinä rynkytyksessä kerkiä kattelemaan kummasta ruittaa ;D kiitos kiitos
 
eihän siinä rynkytyksessä kerkiä kattelemaan kummasta ruittaa ;D kiitos kiitos

Seuraavan "tekovaiheen" aikana toiseen palliin laitat jarruletkunpuristimen. Sillä saat selville, että kummassa asuu nais/mies siittiöt :D ;D ;)
 
Joo Paljon Onnea Isälle ja Äipälle ;D ;D

Lisääntymisestä sanon vaan sen verran että odotahan joku (n.5) vuosi (sen ajan kaks on passeli määrä!?) ni jo rupee mammalle kuume nousemaan!! ;) ;D
Nim: Kokemusta on :D

P.S. viime syksynä ku oisin sen Pajeron halunnu ja muija ei halunnu ni sen jälkeen ei paljo vauvoista puhuttu ;D
Ku vasta nyt taas ;) Ja Pajeron ostokin tuli heti ajankohtaiseksi ;D ;D ;D
 
no nyt sitten pääsee oikeasti onnittelemaan (hyvä hämäys tuo vauvalehti.fi :D)

eli onneksi olkoon minunkin puolestani!
 
Joo, onnea vaan tosi paljon, näin se homma etenee, pääset tilaamaan Nikolta yhen lippiksen lisää ;D

Eki
 
Paljon onnea, tyttären vanhemmille.. se oli sit miehen työ tehtynä.. ::) kaks on hyvä luku, varsinkin kun nyt sit on molempia ;)
 
muija on kuullemma nimen keksinyt jo enne edellistä muksua mut jäi käyttämättä kun tuli poika ;D mut kiitos kiitos
 
Cooooooongratulations täältä kans!!!!!

Olisko tytön nimeksi sopiva vaikkapa Carisma?  :)

tai Celeste, taitaa olla ihan oikeasti tytön nimi engl. kielisisssä maissa?

Ei vaan, kyllä Jonttu perheineen on keksinyt paremman, meidänkin kieleen sointuvan nimen :D (tietämättä edes sitä)
 
Juu onneksi olkoon !!!
mulla on 2 tyttöä ja muija haluis jo kolmatta.... tyttöä tai poikaa.....

onnex on jo pajero...

ja mulle on joskus eräs vanha mies sanonu että kunnon rakastajat tekee vaan tyttöjä..... ::)
 
Juu onneksi olkoon !!!
mulla on 2 tyttöä ja muija haluis jo kolmatta.... tyttöä tai poikaa.....

onnex on jo pajero...

ja mulle on joskus eräs vanha mies sanonu että kunnon rakastajat tekee vaan tyttöjä..... ::)

Ei pidä paikkaansa toi viimeinen väite ;) ;D ;D ;D ;D
 
Onneksi olkoon!!!! :) ;) :D ;D ;D Mulla onkin jo kaksi poikaa, toinen aloitta jo toisen luokan syksyllä ja toinen menee eskariin. Muista olla tukena kaikessa, etkä lähde Mitsulla pilistelemään kaupungille tms. :mad:
 
joo eiköhän noi pillurallit ole ajeltu jo enne ekaa kersaa mut kiitos kaikille onnitteluista ja toi nimi homma on muijan käsialaa oli kuulemma keksinyt jo enne pojan syntymää (et jos olis ollut tyttö) mut niin kun mulle joskus joku viisas mies sanoi et ei nimi miestä pahenna vaan mies nimensä tässä tapauksessa siis tyttö ;D
 
kiitos kiitos jokohan olis kohta puoliin kaikki onnittelut tullut ;D no eiiiiiiii
 
Vs: tyttö tuli

On siitä aikaa kun "tyttö tuli" viesti lähetetty. Ajatelkaapa, about 8 vuotta! Huh heijaa :D
 
Takaisin
Ylös Bottom