Uusien Lancerien omistajille vinkkinä, että tarkistakaapa ruostesuojauksen puutteet omasta autostanne, jos haluatte pitää autostanne hyvää huolta.
Työkaverin -08 Lancerin ruostesuojauksia tuli tänään tutkailtua ja lisäsuojaus on selkeästi tarpeen. Helmojen kantit, takapyörien etupuolelta pohja ja takakaarien sisäpuolen kantit ovat ilman suojausta. Onhan siellä maalit, mutta ei ne kauan pysy hyvänä, ellei suojausta paranna. Mielenkiintoista kyllä on, että kaikkein kovimmille joutuvat kohdat on jätetty suojaamatta, kun kuitenkin massaa on laitettu muualle. Nykytrendi kyllä on kaikilla merkeillä, että paremmasta suojauksesta päättää omistaja, mutta olisivat nyt laittaneet samalla vaivalla suojaa näihin herkimpiin kohtiin.
Koteloiden osalta on tietysti selvää, ettei kotelosuojaa ole laitettu maahantuojan toimesta. Mutta nyt on hyvä hetki laittaa homma siltäkin osin kuntoon kun kerran kuitenkin nostetaan auto ylös. Lähipäivinä täytyy aloittaa kunnon pesulla ja kuivauksella, jonka jälkeen korjaan puutteet kuntoon.
Työkaverin -08 Lancerin ruostesuojauksia tuli tänään tutkailtua ja lisäsuojaus on selkeästi tarpeen. Helmojen kantit, takapyörien etupuolelta pohja ja takakaarien sisäpuolen kantit ovat ilman suojausta. Onhan siellä maalit, mutta ei ne kauan pysy hyvänä, ellei suojausta paranna. Mielenkiintoista kyllä on, että kaikkein kovimmille joutuvat kohdat on jätetty suojaamatta, kun kuitenkin massaa on laitettu muualle. Nykytrendi kyllä on kaikilla merkeillä, että paremmasta suojauksesta päättää omistaja, mutta olisivat nyt laittaneet samalla vaivalla suojaa näihin herkimpiin kohtiin.
Koteloiden osalta on tietysti selvää, ettei kotelosuojaa ole laitettu maahantuojan toimesta. Mutta nyt on hyvä hetki laittaa homma siltäkin osin kuntoon kun kerran kuitenkin nostetaan auto ylös. Lähipäivinä täytyy aloittaa kunnon pesulla ja kuivauksella, jonka jälkeen korjaan puutteet kuntoon.