Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom. This feature may not be available in some browsers.
Andy´s sanoijaa...koska onko mitään tietoo..tai linkkiä mist vois lukasta!
Epäilen kovasti tuota mitsun oman diisselin aikataulua, voi tulla pitkä odotus. Ensin siis tarjolla 2.0 VAG-diisseliratkaisu.guerilla sanoiTällä hetkellä mietityttää lähinnä, että missähän hintaluokassa tämä 1,8 diesel mahdollisesti tulee olemaan.
Onko kenelläkään tietoa, tuleeko suomen malleihin mihinkään tätä takaspoileria, joka näkyy jenkki gts mallissa olevan?
Janne R. Tapio sanoiKiinnostaa kyllä kovasti tuo uus länkkäri. Onko näkynyt missään hinnastoa, varustetietoja, jne.
Kinke sanoiVielä kun ne tajuais tehdä lancerista nelikko tiisseli mallin (mielellään jopa farkkuna) niin ei tarvisi vahingossakaan ajatella Skeida octavian rs:iä.. :-\
Mutta kahtellaan mitä ne saa aikaseks ja millainen se uusi diesel kone on..
Mistäs tämä tietämys?Donitsi sanoiHarmi että tuota sedan-mallista Ralliart:ia myydään vain jenkeissä ja täällä tuota hätspäkkiä.
Donitsi sanoiPerustan väitteeni niinkin luotettavaan lähteeseen kuin nettiin. Esimerkiksi tässä mainitaan asiasta:
http://carscoop.blogspot.com/2007/12/2008-mitsubishi-lancer-ralliart.html
Ovat HB:t niin suosittuja täällä euroopassa.. :
Toivottavasti laite hinnaltaan asettuu sitten tuonne OPC Astran ja Golfin sekaan eikä lähemmäs WRX:ää.
Näin minäkin olen ymmärtänyt, ja niinhän noissa saksan pdf tiedoissakin oli mainittu.Mitsu4U sanoiTulee myös Sedanina ja tämä on tieto
Donitsi sanoiToivottavasti laite hinnaltaan asettuu sitten tuonne OPC Astran ja Golfin sekaan eikä lähemmäs WRX:ää.
Peke sanoiMulle Mitsu-myyjä arveli hinnan asettuvan noin 35 000€, mitä en oikein kyl usko. Jos tuo on hinta, siitä tulee myyntimenestys.
Mulle Mitsu-myyjä arveli hinnan asettuvan noin 35 000€, mitä en oikein kyl usko. Jos tuo on hinta, siitä tulee myyntimenestys
Donitsi sanoiSiinähän tuo nyt olis:
Evo9 tuulipuvussa.
mizu91 sanoiTätä onkin jo odoteltu eukku
http://www.worldcarfans.com/9080125.004/mitsubishi-lancer-prototype-s-previews-sportback-model
Ja melko pian varmaan nähdään miltä todellisuudessa näyttää, ainakin muutama edellinen malli on paljastettu melko nopeasti piirrosten jälkeen.
-JP- sanoiTuosta kun tekisivät Evon niin olis taas yks Hot Hatchien kunkku syntynyt. Myynti nousis varmaan taivaisiin. eukku
-JP- sanoiTuosta kun tekisivät Evon niin olis taas yks Hot Hatchien kunkku syntynyt. Myynti nousis varmaan taivaisiin. eukku
nokonzok sanoiToisaalt kun Subaru teki vastaavan tempun niin vastaanotto oli sinistenkin joukossa vähintäänkin nihkeää.
MakeT sanoiTERE.
Noi hinnat on kyl ihan oikeen ja noi business hinnat on vaan yritysasiakkaille siis pitää ostaa yrityksen nimissä auto.
Piti heti tarkastaa ku se business malli oli kumminki tonnin halvempi. Kun en ollu yritys niin saan vaan kiltisti maksaa isomman hinnan. :seina
nokonzok sanoiNäinhän ne väittää, mutta business malli on myytävä kenelle tahansa. Business versiothan on kehitetty työsuhdeautoilijoille, koska verotusarvot menevät listahinnan mukaan. Näistä autoista kauppias maksaa myös vähemmän autoveroa, ja sen edellytyksenä on se, että autot ovat ihan yleisesti myynnissä. Ei muuta kuin kaupoille ja jos myyjä alkaa vinkumaan, voit tietysti pyytää myyjää myymään normaalimallin metallivärillä business mallin hinnalla
MakeT sanoiHyvä oli idea ja kitisemättä olis myynytki auton business hinnalla.
guerilla sanoiVoisko joku selventää nyt näitä business hinnaston perusteita, kiitos.
nokonzok sanoiTyösuhdeautoilijoilla autoedun verotusarvo menee auton virallisen listahinnan mukaan. Niinpä maahantuojat ovat sorvanneet näitä business-malleja, joissa hinnat (eli katteet) on painettu aivan minimiin. Tällä tempulla kyseisestä autosta tulee houkuttelevampi työsuhdeautoilijoiden keskuudessa. Autosta myös maksetaan tämän takia jonkin verran vähemmän autoveroa. Business hinnat ovat periaatteessa valmiiksi tingittyjä nettohintoja, eli niistä ei alennuksia anneta.
Johtuen tuosta veroalennuksesta, autoja on pakko myydä kenelle tahansa. Hinnoittelu ei täytä veroalennuksen kriteereitä, ellei auto ole yleisesti myynnissä ja myös aivan todellisesti ostettavissa. On hyvin yleistä, että myyjiä on suorastaan kielletty myymästä näitä autoja yksityisille. Asia on kuitenkin niin, että se on pakko myydä. Vaihtoautoasiakasta voidaan tietysti vedättää sinksaamalla vastaavasti vaihdokin hintaa, mutta käteisasiakkaan suhteen ei auta mitkään mutinat.
Johtunee siitä toi punasella korostettu kohta että noita Lancereita ei ole ilmeisesti vielä virallisesti lanseerattu tms.guerilla sanoiNostetaan nyt tätäkin taas, kun esittelyviikonloppukin lähestyy. Alla pari linkkiä koeajoraportteihin, joita olen netistä löytänyt:
http://www.ajovalo.net/Koeajot/Lancer08.html
https://www.op.fi/op?cid=150800933&srcpl=3
http://www.iltalehti.fi/autot/200711156852506_at.shtml
http://www.iltasanomat.fi/autot/Mitsubishi+Lancer+Sports+Sedan/1455118
Ihmetyttää, ettei suomen mitsubishin sivulla ole mitään infoa uudesta mallista kuin linkki yleissivulle. Ruotsin sivulta löysin lisävarusteluettelon (tillbehör), voinee olettaa että se on sama kuin suomessa.
http://www.mitsubishimotors.se/lancer
Osaatteko arvioida, mitä tuollainen esitteen sivulla 4 oleva musta puskurin teippi maksaa?