Uusi ilmainen autoalan lehti

Vanadium

Mitsubishi Galant GLS 2,4 GDI
Liittynyt
14 Joulukuu 2004
Sijainti
Helsinki
Katselin tuossa Subaru Clubin foorumia ja siellä oli joku tuonut esille, että nyt on tullut uusi ilmaisjakelulehti; mittari.
http://www.subaruclubfinland.net/bbs/viewtopic.php?t=9749

Ainakin pikaisesti katottuna lehti vaikutti varsin asialliselta vaikka uusimmassa numerossa ei Mitsubisheistä ollutkaan artikkelia mainosta lukuunottamatta. Lehden voi myös lukea pdf-muodossa.
Mittari 1/05
 
Mulle tuota ei jostain syystä tullut vaikka asun jakelun kohdealueella oikean tyyppisessä asunnossa. Vanhemmille lehti oli tullut ja lukaisin sen pikaisesti läpi. Parempi kuin maahantuojien mainoslehdet, huonompi kuin oikeat lehdet.
 
ast sanoi
Mulle tuota ei jostain syystä tullut vaikka asun jakelun kohdealueella oikean tyyppisessä asunnossa. Vanhemmille lehti oli tullut ja lukaisin sen pikaisesti läpi. Parempi kuin maahantuojien mainoslehdet, huonompi kuin oikeat lehdet.
-Vähän väkisinkin jos kerta ilmaiseksi häntä tekevät (tai paremminkin jakelevat, mainosrahotteinen lienee). Pitää itekin tuo pdf ihan ajan kanssa katella läpi. Ainakin tosi siistin näköinen oli muutoin.

Eikö muuten maahatuojalta pitäis tulla lehti edelleen Mitsun omistajalle? Minulle sen tulo loppui yllättäen eikä ole sen jälkeen kuulunut.

[EDIT]
Ehotin tuonne Mittarille, että tekisivät jo alusta lähtien semmosta arkistoa mistä sais sitten selailla niitäkin vanhoja numeroita. Ja jos kehtaisivat niin tiedoston vieressä olis aina tieto siitä mitä merkkeja/malleja juuri siinä numerossa on käsitelty. Saapas nähhä arvostaavatko ehotustani.
 
Takaisin
Ylös Bottom