Uutena omistajana..

paablo

Stigma
Liittynyt
25 Helmikuu 2006
Sijainti
Lahti
..haluisin kysäistä tommosen -96 Sigma STW 3.0 V6 12V:sta että jos käytän tässä kauppojen jälkeen sitä "huollossa", öljyjen vaihdoissa ym. oisko siinä jotain mihin pitäis erityisesti kiinnittää huomiota ja mainita Huoltomiehelle, tyyppivikoja tms? Muuten autossa ei näy eikä kuulu mitään erityistä vikaa.. luistonestovalo(?) jää päälle jos vahingossa auton käynnistää jarrupoljin pohjassa.. Kiitos vinkeistä T.Paablo Ps.saksantuonti ilman säätyviä alustoja tms..
 
Jos on automaatti niin vaihdata öljyt (huom. Mitsun omat) ja suodatin laatikkoon.
Jakopäänhihna ja kiristäjät kannattaa vaihtaa jos ei ole tietoa millon on viimeks vaihdettu.
 
Merkkivalo on varmaankin ABS:n joka ehkä "häiriintyy"
jarrun painamisesta siinä vaiheessa... Luistonestoa
siinä mallissa ei kai ole,tai selviää tietysti jäällä...? :)
 
..ääh juu niin abssää tarkotin =) helkkari sentään.. suomenkielinen manuaali kyllä helpottas tuota autoon tutustumista.. (saksan opiskelu jääny vähän heikoille..) ja manuaalilaatikollahan tää sitten on... katsastuksessa huomattiin pientä öljyn tiputtelua, mutta se selvinnee sitte tuolla huollossa.. ohjaustehostimen nesteet oli minimissä.. kiire hankkia täytettä?
 
..ja lisää jupinaa sigmasta.. tuosta abs-valosta sen verran että se kun kerran jää startin jälkeen palamaan niin sitte ei toimi abssät jarruissakaan enää.. eli mahtaa olla jonkin verran remppaa tiedossa? tai sitten joutuu sopeutumaan vaan että pirssissä on välillä absit ja välillä ei ::) :p ..kuulemma ATF-220:stä käytetään tossa ohjaustehossa..
 
Takaisin
Ylös Bottom