uuudet kesärenkaat, millaiset?

Blis

New Member
Liittynyt
13 Maaliskuu 2007
vanhat yokohamat alkaa oleen jo sakkorenkaat joten mitä raati suosittelisi uusiksi renkaiksi lankkuun (-07 intense)? hakusessa siis ihan kunnon renkaat, leveys mahtaa olla 195 tai 205, 16" vanteelle....
 
Vs: uuudet kesärenkaat, millaiset?

Bridgestone Turanza ER300. Toiseksi uusimman TM:n kesärengas testin testivoittaja rengas. Erityismaininnalla, että renkaalla ei ollut mitään heikkoja osa-alueita :peukku.
 
Vs: uuudet kesärenkaat, millaiset?

onko auto madallettu/ajattelitko joskus madaltaa?
jos niin osta suosiolla vakiokokoiset eli 195/50-16.
mulla ei nyt madalluksen jälkeen mahdu enää renkaat kunnolla kääntymään,koko 205/50-16 nastarenkaat.
vakiovanne jää niin sisälle että joutuu ensitalveksi hommaamaan pienemmällä ET:llä olevat vanteet..
 
Vs: uuudet kesärenkaat, millaiset?

progress sanoi
onko auto madallettu/ajattelitko joskus madaltaa?
jos niin osta suosiolla vakiokokoiset eli 195/50-16.
mulla ei nyt madalluksen jälkeen mahdu enää renkaat kunnolla kääntymään,koko 205/50-16 nastarenkaat.
vakiovanne jää niin sisälle että joutuu ensitalveksi hommaamaan pienemmällä ET:llä olevat vanteet..

korkeus on tällä hetkellä normi, eli siis se -50mm tehassetti tms.. joka tuohon intenseen kuuluu ja madallusta tuskin seuraavaan 10v tulee ainakaan...

mutta mutta, niitä ehdotuksia edelleen kaipaisin. Tuo bridgestonen turanza? misukka? yokohama? nokia? kertokaas nytten.

lisätään vielä sen verta kriteerejä että auto on lähinnä äiteen ajossa eli renkaan ei tarvi mikään wnb-ratarengas olla sekä saisi kestää mielellään 1,5-2 kesää normaaliajoa (~18tkm kesä?)
 
Vs: uuudet kesärenkaat, millaiset?

Barumit on myös ihan hyvät ja sopivan hintaiset.

Niin ja TM:n testiin kannattaa suhtautua rivien välistä lukemiseen elikkä kannattaa lukea se testi ja vetää omat johto päätökset :)
 
Vs: uuudet kesärenkaat, millaiset?

mä oon tykänny käyttää aina nokian nrv-i kummeja on ollu parhaat kaikista kokeilemistani renkaista suosittelen
:driver ;D
 
Vs: uuudet kesärenkaat, millaiset?

Blis sanoi
eikös muilla ole ehdotuksia?

http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=20582.0

Vaikka puhutaankin halpisrenkaista niin, viimeisellä sivulla on autobildin testitulokset ja ne ei ollut halpisrenkaita. Veljen piti investoida tänä vuonna uudet renkaat omaan vehkeeseen ja pähkäilyn jälkeen valittiin nuo Hankook Ventus V 12 Evo:set.
 
Vs: uuudet kesärenkaat, millaiset?

mitäs mieltä raati olisi michelinin exaltosta? tai hankookin k105 xl:stä? tuommosia tarjosivat haaparannasta...
 
Vs: uuudet kesärenkaat, millaiset?

hankookista hyvät kokemukset,oikeasti hyvät ja halvat.. :peukku
 
Takaisin
Ylös Bottom