Janttura
New Member
- Liittynyt
- 17 Kesäkuu 2006
Rakentelijat HUOMIO:
-Kyseessä ajoneuvon virranhallintajärjestelmä ilman sulakkeita tai releitä.
-Toimintojen hallinta ohjausväylän kautta minimoi tarvittavan kaapeloinnin määrän.
-Helppo ja nopea kytkeä. Ei monimutkaista konfigurointia laitteen käyttöönotossa.
-Valmiiksi ohjelmoidut lähdöt vilkuille, valoille yms. perustoiminnoille.
-Yksittäisetkin ratkaisut onnistuvat.
-Teollisuuslaadun kotelointi ja välikaapelointi koteloiden välillä.
-Kotelot helppo sijoittaa ja mahdollistavat lyhyet kaapeloinnit.
-Ohjainten kokonaispaino noin 1kg/auto perus kokoonpanossa.
-Yksi ohjain sisältää 12kpl max. 10A/kpl lähtöjä joita voi käyttää eri toimintoihin.
-Laitteita voi olla samassa väylässä yli 100kpl eli tarvittaessa virtalähtöjä piisaa!
-Useampia lähtöjä voi yhdistää yhdeksi, suurempi virtaiseksi lähdöksi.
-Lähtöjen ohjauksessa voi käyttää katkaisijoita ja/tai painonappeja.
Lisätietoja https://www.facebook.com/sp.leinonen.9?fref=ts
-Kyseessä ajoneuvon virranhallintajärjestelmä ilman sulakkeita tai releitä.
-Toimintojen hallinta ohjausväylän kautta minimoi tarvittavan kaapeloinnin määrän.
-Helppo ja nopea kytkeä. Ei monimutkaista konfigurointia laitteen käyttöönotossa.
-Valmiiksi ohjelmoidut lähdöt vilkuille, valoille yms. perustoiminnoille.
-Yksittäisetkin ratkaisut onnistuvat.
-Teollisuuslaadun kotelointi ja välikaapelointi koteloiden välillä.
-Kotelot helppo sijoittaa ja mahdollistavat lyhyet kaapeloinnit.
-Ohjainten kokonaispaino noin 1kg/auto perus kokoonpanossa.
-Yksi ohjain sisältää 12kpl max. 10A/kpl lähtöjä joita voi käyttää eri toimintoihin.
-Laitteita voi olla samassa väylässä yli 100kpl eli tarvittaessa virtalähtöjä piisaa!
-Useampia lähtöjä voi yhdistää yhdeksi, suurempi virtaiseksi lähdöksi.
-Lähtöjen ohjauksessa voi käyttää katkaisijoita ja/tai painonappeja.
Lisätietoja https://www.facebook.com/sp.leinonen.9?fref=ts