vaijerikytkin nestetoimiseksi

C

coltgl

Guest
mitenkä onnistuu tuommoinen homma auto 89 coltti. viisaampia jos ois täällä.pitääkö ruveta ite rakentamaan
 
hyvin helppoa, jos kyseessä on KM206 tai KM201 vaihteisto..

kytkinkopasta irrotetaan se tanko jossa mm. painelaakeri sijaitsee. siinä on kaksi semmoista holkkia jotka pitävät sen paikallaan. niiden avaaminen on todella hankalaa varsinkin jos ne pitää ehjänä saada ulos..

sulla pitäs olla myös nurkissa ruiskumallin laatikko, KM201 jossa on sitten nestetoiminen kytkin, erot näissä laatikoissa on ainoastaan vivussa, siksi joutuu vaihtamaan koko sen kytkinakselin..

siitä vaan sitten vanha irti ja ruiskun oma tilalle, tapit takaisin paikoilleen ja valmista on. molemmissa laatikoissa on valmiudet vaihtaa myös ristikkäin, eli kaasutin mallissa vaijerista --> nesteeseen ja myös nesteestä --> vaijeriin.

nää ohjeet on hyödyttömiä/tai ei ainakaan EHKÄ toimi jos sulla on avatarissa komeileva 2.0 Colt :)
 
muista rasvata se akseli hyvin ja vaihda stefa myös
ettei käy kuin minulle, jouduin ottamaan koko lootan pois että saatiin akseli liikkumaan
 
ei siinä noin pääse käymään jos muistaa siinä kasaus vaiheessa koettaa että painelaakeri pysyy paikallaan ja koettaa että vivusto toimii oikein :)
 
älä hajoo sinne. minun toi auto on. nyt sain ruisku coltista kytkin sylinterin ja pääsylinterin et pitäs kai sen nyt onnistua.ja on tulossa dieselin laatikko
 
Takaisin
Ylös Bottom