AeTc
GALANT VR4 RS//SUBARU IMPREZA WRX (ratapeli)
- Liittynyt
- 27 Lokakuu 2003
- Sijainti
- Lappeenranta
Vs: VARTTIMAILI AIKOJA?????
niinpä en sano enää mitään ;D
niinpä en sano enää mitään ;D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom. This feature may not be available in some browsers.
dani sanoiVaparilla varustettu+imuilmanlämpöhuijattu Diamante (12 valve) meni huimaan 17,9s aikaan, edelleen rajusti lähdössä sutien johtuen märästä stripistä. Loppunopeus 127,4 km/h. Sinänsä ok kun miettii että GTi-galantti menee samaan aikaan manuaalina.
mitsumikko sanoiTulipa käytyä pudiksella,
auto pelasi kyllä mukavasti ainoa vaan että vettä sato :-[
no just ku ajanottaja oli keräämässä kamppeitaan pois niin , kysyttiin josko sitä märällä sais yhen vedon ottaa.....auto ykkösellä melekeen poikittain railakkaasti sutien kummiski aika:
13.5s /176kmh ja 60 jalkaa "huippu hyvä " 2,4s
no saipahan vähän loggauksia siinä ottaa niin voi vielä hienosäätää.
Kaks testipäivää ois vielä ennen talvea 14.8.2010 ja 11.9.2010
oikeen myötätuulessa se voi sinne 11 puolelle mennä ;Deukku
ehkä......
Elina75 sanoiJaa ehdit vaihtaa vetarin![]()
MitsuMi sanoiJaahas. Ei ole sitten kellään vielä alle 10 sekunnin autoa![]()
jcarlson sanoiEi muuta kuin tekemään. Helppoahan se on.
markho sanoiFast & Furious -leffastakin tuttu "ten seconds car" tarkoittaa autoa, joka ajaa vartin alle 11 sek esim. 10,99. Tämä on jo tosi kova suoritus. Mahtaakohan mikään sarjavalmisteinen auto kyetä vieläkään tähän? Jos tällaisen omistaa, voi aika huoletta kisata lähes minkä tahansa rekisterikilvillä varustetun auton kanssa, vaikka rinnalle tulisi ferrari tai lambo.
ST sanoiJenkkiversio "matalasta" kympistä.?
http://tekniikanmaailma.fi/uutiset/dagger-gt-jattaa-sanattomaksi
93_GTI sanoi:driver Tässä duunikaverin katulaillinen Escort. http://www.youtube.com/watch?v=fSid1Ddu3v0
Alle 10s.
mr ahtopaine sanoijoo aikahan oli tommonen...tuli kokeiltua sliksejäkin eka kerran, 60 jalan aikaan tuli 0,1sek lisää...että eipä juuri vaikuttanu...päätinpä sitten vähän lämmittää niitä burnisalueella, siitäpä ei oikein toi laatikko tykänny sylkäs öljyt pihalle...haljes kuoret neljään osaan...melko varmasti keskitasaus pyörästö leves...ois vissiinki pitäny hitsata se könttiin...kyllähän nuo sliksit varmaan pitoja paremmin ois antanu mut kun ei ehtiny enempää harjoitteleen, laitto turhan paljon kierroksia lähtöön...taidanpa kuiteski ottaa tavaksi vetää burniksen, on se niin v*tun hauskaa kun tietää et viereisen radan keveria vituttaa ku sillä ei suttaa kun toinenpää...
60ft 1.950
330ft 5.221
660ft 7.778
990ft 9.899
et 11,761
loppunopeus 203.39
60jalkaa on 18metriä eikä 228metriä,jalka on 30cm.Mr mmc sanoisääli pilata sun fantasia mutta vartille toi tekee 12-13sek.... 228metriä alle 10sek... (60jalkaa -> 228metriä)
varttimaili 400 ja risat metriä
edit piti kaivaa yks topikki ylös... :
tuskin on kukaan vieläkään rikkonu? 8)
Nuhapumppu sanoi60jalkaa on 18metriä eikä 228metriä,jalka on 30cm.
Tuo escort on helpostikkin alle 10sek auto.
Katsoppa nyt tuota mr ahtopaineenkin tulosta,60 jalkaa taittuu aikaan 1,950sek kun taas tuo esko menee saman matkan 1,39sek.
Ja nuo 10s alitukseen vaaditut tehot on merkittynä rekisteriotteessa?93_GTI sanoi:driver Tässä duunikaverin katulaillinen Escort. http://www.youtube.com/watch?v=fSid1Ddu3v0
Alle 10s.
Entäpä jos se on A-papereilla,silloinhan se on otteessa. Onhan Lindvallin Janin Escort "katulaillinen" mutta tuskin sillä saa edes tiellä ajaa.Tunari-82 sanoiJa nuo 10s alitukseen vaaditut tehot on merkittynä rekisteriotteessa?
Taitaai olla tuokin auto "katulaillinen"
Eikö niihin päde yhtälailla mallisarjan tehokkain moottori +20% tahi 7kg/kw sääntö,vaikka sielä pelkkä A olisikin?Nuhapumppu sanoiEntäpä jos se on A-papereilla,silloinhan se on otteessa. Onhan Lindvallin Janin Escort "katulaillinen" mutta tuskin sillä saa edes tiellä ajaa.
Tämä siis http://www.youtube.com/watch?v=nYZfJ3IoStw&feature=related
Joo kyllä,mutta ei ilmoiteta otteessa suurinta nettotehoa,eikä ahtimen mallia joka jo mahdollistaa vapaampaa virittämistä "laillisesti".Tunari-82 sanoiEikö niihin päde yhtälailla mallisarjan tehokkain moottori +20% tahi 7kg/kw sääntö,vaikka sielä pelkkä A olisikin?
markho sanoiKympin alitus katuautolla (ja katurenkailla) on sitten oikeasti todella kova saavutus. Ja helposti käy niin, että mutkissa ajaminen kärsii pahasti, koska alusta pitää rakentaa kiihdytystä silmällä pitäen. Eli esim. ratapäivät kannattaa unohtaa tällaisella autolla.
5 on se evo,tutun auto. Minkäslaisia aikoja se oikein ajoi,kun ei itse tullut oltua siellä eikä tullut tietoakaan ajoista?mitsumikko sanoino niin pudiksella tänään ajelemassa kelit oli tosi hyvät, aluksi näytti että eit tuu PER*** mittään....mutta sitte jututin Mr.ahtopainetta
ja sieltä tuli hyvää ohjeistusta tuohon sytkä hommaan!!!eukku nakutus katosi lähes kokonaan ja paras aika
60 jalkaa 1,898s
1/4 et 12,60s
nopeus 179,1 kmh ;D
vielä tuntuu että kyllä sitä sais vähän petrattua... pitänee ens kerralla suorittaa vaihdot 7000rpm nyt oli vaan 6500
mr.ahtopaineella näytti galantti kulukevan tais tulla uus ennätys 8)
ja oli sielä joku valakonen evoki 4 tai 5 :driver
Kuuleman mukaan joitain 11sek aikoja ja vähän vajaa 200km/h loppuja oli ajellut.mitsumikko sanoiei kyllä mittään tietoa... sun pittää siltä kamulta kysellä... :![]()
mitsumikko sanoitaas pientä parannusta
60 ft 1,77s
et 12,3s
loppunopeus 181,3kmh
Liekkö foorumin nopein tonnari8)
Elina75 sanoiMutta, tämä vanha threadi tuli vastaan kun koitin etsiä 80-120 km/h kiihdytysten arvoja mihin itsekin postasin joskus jostain, ja olisi ollut kiva nyt verrata lukuja vanhoihin... millähän nimellä tuo threadi menikään???
Shadow sanoi