Sorateitä pöllytellessä oli mennyt kivi etujarruun, ja kitinä oli kamala. No; satula irti ja kivi pois. Satula kiinni ja testiajolle. Ilmeni, että kun tekee useita nopeita ja reiluja jarrutuksia peräkkäin, muuttuu poljin kivikovaksi ja jarrun merkkivalo syttyy hetkeksi. Vika on saattanut olla jo pitkäänkin, koska normiliikenteessä ei tule tehtyä useita lyhyitä lukkojarrutuksia peräkkäin. Muuten jarrut pelaavat ihan jees, ainoastaan viime talvena huomasin kovimpina pakkaspäivinä, että jarrun merkkivalo paloi aamulla vartin verran ja ikäänkuin lämmettyään sammui. Nestettä on ollut koko ajan riittävästi, ei näy vuotoja ja jarrut siis toimivat ihan normaalisti. Mutta miksi poljin "kivettyy" ja merkkivalo palaa aina hetken? Pääsylinterikö syyllinen?