Vilkut Galanttiin

Shooter

Galant 16v Tic -89
Liittynyt
30 Elokuu 2003
Sijainti
Kirahvilandia
Joo.elikkä olen tuore mitsubishi-mies(Galant 2.0 16v GTI -89),ja en oikeen tykkää noista etu/kylkivilkkujen oranssista väristä,joten kertokaapa että mistä saisin autoon semmoiset kirkkaat versiot...?Etuvilkkuja kävin kysyy motonetistä,ja sano että ei oo nyt hyllyssä,ja että hintaa vaivaiset 75.50 euroa...En siis aio sillä hinnalla todellakaan ostaa... ::)
 
löysin omaan mitsuun kirkkaat vilkut kaikkine helahoitoineen 50€ pari yhestä purkaanosta! :D
 
Mulla oli tossa kuukausi sitten sama ongelma mun Coltin kanssa, etuvilkut oli oranssit, ja kirkkaat piti jostain saada......

Tulipa kerran soitettua ensin Lov-Autoon (lähin Mitsu-jälleenmyyjä) Lovisaan ja kysyttyä niiltä että jos niiltä sais, ja niiden mukaan semmosia ei olis olemassakaan. Sai vaan todeta että niillä oli niin vähän kiinnostusta auttaa minua ongelmani kanssa, ettei ne viitsinyt edes varaosaluettelosta katsoa ;D ;D ;D ;D ;D

Sitten soitin Helkama-autolle, ja siellä palvelu pelasi moitteettomasti, ne löysi vilkut, mutta hinta oli väärä ;D ;D ;D. Liian korkea. Jotain 75 ¤ kappaleelta, eli semmoset 150 ¤ + rahdit päälle :p. Ei tullut kauppaa :p

Unohdin asian muutamaksi viikoksi. Sitten eräänä kauniina päivänä tuli duunissa selailtua Keltaista Pörssiä. Ja siellä oli myynnissä just haluamani vilkut, hintaan 40 ¤ ;D ;D ;D

Eli hyvää kannattaa odottaa ;D ;D ;D

Sun kannattaa lukea just Keltaista Pörssiä aina silloin tällöin, koska aina välillä niitä on myynnissä (kai), en tiedä sitten Galantista, mutta ainakin Colt/Lancer etuvilkkuja on myynnissä silloin tällöin.

Tai sitten teet kuin joku coltmania.de-jäsen, lämmitä pala pleksiä ja taivuta se samaan muotoon kuin orkkis vilkkulasi, ja ota pois orkkislasi ja laita pleksi tilalle ja tummennusspreitä päälle ;D ;D ;D
 
Romuttamoilta saa kans valoja melkein ilmaiseksi :D Jollet muita kirkkaita sivuvillkuja löydä niin hommaa tommosen uudenmallisen galantin sivuvilkut :)
 
Joo.mä oon koittanu kysellä romareilta,mut yleisin vastaus:Eioo ku oranssia...Ja keltasta pörssiä oon nyt selannu kans aktiivisesti parin kuukauden ajan,mut aika nihkeetä tuntus olevan... :(Kai mun on pakko taipua motonetin sikahintoihin ja pulittaa se 75,50/2kpl...Swidduh.Mut kyl kokeilen ainakin tota pleksi-viritystä ennen motonettiä ;)
 
Motonet:iltä sai tilattua kirkkaita etuvillkuja... 2v sitten kaiketi vieläkin... ja sivu vilkut... voi modifoida itse... en muista kumman golfin vai passatin sivuvilkuista lasi irti ja "rikkomalla" alk.peränen liimamalla uus lasi alkuperäsen kantaan... sit oranssi polttimo ja väri valokoimaa löytyy...
 
Joo,laitoin kyselyn menemään,laittelen vaikka tännekin tietoa sitten miten saa,ja paljonko veloittavat,kun niitä muutkin tuntuisivat kaipailevan ;)
 
ANDi sanoi
Tai sitten teet kuin joku coltmania.de-jäsen, lämmitä pala pleksiä ja taivuta se samaan muotoon kuin orkkis vilkkulasi, ja ota pois orkkislasi ja laita pleksi tilalle ja tummennusspreitä päälle  ;D ;D ;D
Katsastus ei hyväksy..ja gallus on niin vammanen muoto/"ovelat" taitokset,et kotikonstein sitä ei oikeen taivuta(lähellekään hienon näköseks),nim.merkillä kokeillut oon..
 
Takaisin
Ylös Bottom