Teemu_Laakso
Huonot hanskat, työtähylkivää nahkaa...
- Liittynyt
- 5 Tammikuu 2003
- Sijainti
- Mäntsälä
Moi,
Onko kukaan saanut katsastettua vakiokoneesta muutettua turbo IC:tä? Vai onko nämä kaikki muutokset tehty niin että on luovuttaja-auton paperit mukana.
Tässähän on se vaara että katsastusmies kysyy VTT:n papereita koneesta koska on itse rakennettu.
Sen sijaan valmiiksi turbollinen kone menisi läpi ilman VTT mittauksia, vaikka perusmoottori on identtinen vaparin kanssa.
Vai onko näin? Riittäisikö joku todistus että turbollinen ja turboton kone ovat ihan samoja poislukien imusarja, pakosarja, pumppu, turbo.
Esim räjäytyskuva jossa näkyy osanumerot?
Olisi kiinnostusta tuolle projektille kun nuo hurjat 69 heppaa ei oikein vedä 2 tonnin kärryä ja lavaa täynnä polttopuita...
Onko kukaan saanut katsastettua vakiokoneesta muutettua turbo IC:tä? Vai onko nämä kaikki muutokset tehty niin että on luovuttaja-auton paperit mukana.
Tässähän on se vaara että katsastusmies kysyy VTT:n papereita koneesta koska on itse rakennettu.
Sen sijaan valmiiksi turbollinen kone menisi läpi ilman VTT mittauksia, vaikka perusmoottori on identtinen vaparin kanssa.
Vai onko näin? Riittäisikö joku todistus että turbollinen ja turboton kone ovat ihan samoja poislukien imusarja, pakosarja, pumppu, turbo.
Esim räjäytyskuva jossa näkyy osanumerot?
Olisi kiinnostusta tuolle projektille kun nuo hurjat 69 heppaa ei oikein vedä 2 tonnin kärryä ja lavaa täynnä polttopuita...