Kävi tossa mielessä semmonen vekkuli idea kun Galanttien kuvia katselin. Onko kukaan selvittänyt onko kuinka iso homma sovittaa VR-4 etupuskuri ns alempaan malliin? Käykö alkuperäiset kiinnikkeet kuinka hyvin kohdilleen?
Eli homman nimi olis ainakin ajatteluasteella sovittaa -99 Galant 2.0TD GLS facelift malliin vastaavan ikäsen VR-4:n etupuskuri, nimenomaan se missä on tuplasumarit kulmissa. Näyttäis kivalta
Eli tommoseen:
Laitettais tommonen puskuri:
Noin äkkiseltään luulis osuvan ainakin aika lähelle paikoilleen. Mutta onkos tuommonen VR-4 leveämpi kuin "normaali" malli? Onko VR-4 lokarinkaaret levitetty tehtaalla? Tietääkö kukaan onko kiinnikkeet samanlaiset VR-4 vs normaali?
Lasikuituhommat ei ole ongelma, niitä on tehty iät ja ajat. Voisin veikata, että tuommosta VR-4 puskinta joutuisi muokkaamaan ainakin jonkunverran että istuu, eikä se ole ongelma.
Se onkin sitten eri asia mistä löytyy sopivan hintainen aihio mistä lähteä vääntämään ;D Mutta se on sen ajan murhe, nyt lähinnä suunnitteluasteella kyselen viisaammilta apuja.
Kaikenlaiset ideat, ajatukset, neuvot ja kommentit on tervetulleita
Eli homman nimi olis ainakin ajatteluasteella sovittaa -99 Galant 2.0TD GLS facelift malliin vastaavan ikäsen VR-4:n etupuskuri, nimenomaan se missä on tuplasumarit kulmissa. Näyttäis kivalta
Eli tommoseen:
Laitettais tommonen puskuri:
Noin äkkiseltään luulis osuvan ainakin aika lähelle paikoilleen. Mutta onkos tuommonen VR-4 leveämpi kuin "normaali" malli? Onko VR-4 lokarinkaaret levitetty tehtaalla? Tietääkö kukaan onko kiinnikkeet samanlaiset VR-4 vs normaali?
Lasikuituhommat ei ole ongelma, niitä on tehty iät ja ajat. Voisin veikata, että tuommosta VR-4 puskinta joutuisi muokkaamaan ainakin jonkunverran että istuu, eikä se ole ongelma.
Se onkin sitten eri asia mistä löytyy sopivan hintainen aihio mistä lähteä vääntämään ;D Mutta se on sen ajan murhe, nyt lähinnä suunnitteluasteella kyselen viisaammilta apuja.
Kaikenlaiset ideat, ajatukset, neuvot ja kommentit on tervetulleita