Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom. This feature may not be available in some browsers.
ospi sanoi1. Ongelma : englannin kielisen dokumentin saaminen Japanista (korinumeron perusteella) että tuotava auto täyttää nämä määräykset, eli vaatimustenmukaisuustodistus (Certificate of complience), josta AKE voi sitten hämmästellä että "kas kas, sehän on aikalailla samanlainen kuin 2.4 GDI gallu =)"
2. vääntö : eurooppalaisen päästömittauksen ajosykli eroaa siinä määrin japanilaisesta että se on pakko tehdä uudestaan EU-notifioidussa tutkimuslaitoksessa (samassa rytäkässä on sitten ohiajomelomittaus). Päästömääräykset ovat erittäin tiukat japanissakin, joten tämän kanssa ei tule olemaan ongelma. Mutta!
2. ongelma : VTT eikä Test Center Tiililä Oy omista 4-veto dynometria. Autoa siis kuormitetaan dynolla tuossa päästömittauksessa jonkinlaisen ajosyklin mukaan.
Vaihtoehtoisesti 4-veto pitäisi saada pois päältä. 4-veto tekniikkahan on vastaava kuin saman ikäisessä EVOssa. Onko kenelläkään tietoa miten iso proju olisi tuon 4-vedon pois kytkentä?
Want to dyno your AWD but can't find an AWD dyno? Not a problem with this heavy duty viscous coupling eliminator. Features a unique one piece design CNC'd from high quality steel and heat treated for strength. Installation is less than an hour with simple hand tools. The VCE can easily be removed and used over and over again. Perfect for the dyno owner and those with an AWD
Mikkom sanoiAWD muuttaminen etu- tai takavedoksi päästöanalyysin ajaksi ei ole oikopolku onneen. Paitsi jos haluaa rekisteröidä VR4:sen etuvedoksi ;D.
Janne R. Tapio sanoiVaikuttaako Viron EU-jäsenyys asiaan?