vr-4 ?

marlboro

A6 1.9TDI avant -00 -ex galant -00 gls
Liittynyt
11 Huhtikuu 2003
Sijainti
Parkano
onkohan tota mitsubishi galant vr-4:sta (88-92) pelkästään ralli käytös vai onkohan semmosii ihan liikentees? olis ihan kiva peli ;D
 
Joku tekniikanvaihto/wannabe VR-4 on nettiauto.comissa myynnissäkin.
 
neli pyörä ohjaus? onko kellään käytännön kokemuksia? aikas paha hinta, vai? mutta onhan se aikas komee peli ;D sigmankin saa halvemmalla!
 
joo tosiaan taitaa olla kaikki vr4:set mitä suomessa on niin noita tuommoisia ralliautoista modattuja tai sitten on dynamicciin vaihettu tekniikka.

Kuulemma ois yks ihan aitokin vr4 suomessa....
 
Haudi.
Jeps, puuhattuja on lähestulkoon kaikki. Orggis on
tasan yksi maahantuojan toimesta tullut rek.nro:
VR-4 ;). Oli tossa vielä talvella "Bastin" rallitallin
omistuksessa asiakas/nuottiautona. Tätä nykyä
omistaja on joku yks.henkilö muistaakseni Espoosta.
Ja dyn-4 pohjaisia nää "puuhatut" on kai kaikki.
t:Arska
 
toi nettiautossa myynissä oleva on joku,ei alunperin
suomeen tuotu.siinä on noi huomiovalot etulokarin päällä.ne on alkuperäsenä vissin ainakin japanin mallissa.ostin joskus lokarit niissä oli ne.olivat kuulemma
japanista tuodusta autosta.niissä lokareissa ei ollu reikää sivu vilkulle ollenkaan.ruisku tossa on ainakin erilainen mulla lukee siinä "efi" jutun vieressä "turbo intercooler"
 
Joo eikös siinä oo (Nettiauto) noi "Jenkki" puskuritkin ja kilpihän sen kertoo et jostain se on tuotu :)
 
toi nettiautossa myynissä oleva on joku,ei alunperin
suomeen tuotu.siinä on noi huomiovalot etulokarin päällä.ne on alkuperäsenä vissin ainakin japanin mallissa.ostin joskus lokarit niissä oli ne.olivat kuulemma
japanista tuodusta autosta.niissä lokareissa ei ollu reikää sivu vilkulle ollenkaan.ruisku tossa on ainakin erilainen mulla lukee siinä "efi" jutun vieressä "turbo intercooler"

vai olisko kyseessä kuitenkin tekniikanvaihto? lokarit napattu samasta auton puolikkaasta josta tekniikkakin?

se imusarja nimittäin näyttää ihan kuin se olis otettu normaalista Gti koneesta... ehkä joku ei ole halunnut laittaa sitä japsien "cyclone" imusarjaa tai sitten ei ole löytynyt "cyclone" imusarjalle sopivaa ecua?

tiedä näistä....
 
Haudi.
Tuontiauto on kyllä...takapuskurikin on selkeesti
sen näköinen mitä on jenkkien GVR -sivuilla bon-
gannut. Tiedä sit olisko jopa ihan orggis? Sit se
mikä puhus vielä orggis-VR4:jän puolesta on
takaspoileri. Leveämpi lisäjarruvalo(kuin gti-dyn4)
sekä auton pituussuunnassa pidempi spoikka.
No niin tai näin, ostakaa joku pois kulek...... ;).
t:Arska
 
ei ruiskua, vaan imusarjan.

Katsos,  JDM autoissa on ollut sellaista gt-corolla-zr-1 tyylistä imusarjaa, jossa on ollut läpät joka toiselle imuventtiilille. Parantaa vääntöä pienillä kierroksilla. ECU ohjaa läppiä: ne avautuvat vasta isommilla kierroksilla. Ja jos on cyclone imusarja, niin pitää olla sille sopiva ECU.

tavallinen imusarja sinällään ei eroa varmaan turbossa ja tavallisessa gti:ssä muuten kuin valun teksteissä (luulisin). suuttimet ja muut kikkeet kun ottaa turbosta, niin varmaan se gti imusarja toimii ihan samalla lailla..
 
ok.
lueskelinkin tuossa että vr4:sesta kun on muutamaa eri mallia (200hp, 220hp,240hp) niin joissakin malleissa on tuo cyclone ja joissakin eci multi.....
 
tuosta cyclonen ja eci-multi imusarjasta sen verran vaan että multi-ecin imusarjassa on paljon isompi kaasu läpän halkaisija kuin cyclone mallissa...
 
muistanko väärin, että "ei-cyclone" turbon imusarjassa lukisi jotain tyyliin "eci-turbo"? Eli olisi normi gti imusarja "eci-multi" tekstillä, normi turbo sarja "turbo" tekstillä ja cyclone?

ajattelin, että normi gti imusarja ei välttämättä eroa normi turbon imusarjasta muuta kuin tekstin verran. (en kylläkään ole nähnyt kumpaakin irrallaan vierekkäin, puhdas veikaus siis) tietääkö mr. ahtopaine tästä jotain?
 
Jeps.
mr.ahto on oikeessa eci-multi imiksessä on isompi
läppärunko kuin cyclone-imiksessä. Samaten eci-multi
on yksiosainen kun taas vastaavasti cyclone halkeaa
kaksi osaiseksi plenumin/runnereiden jälkeen. Myös-
kään eci-multi:ssa ei oo näitä Nikon mainitsemia läp-
päzydeemejä. VR4 Galanteissa olen törmännyt niin
eci-multi, eci turbo intercooler sekä cyclone imusar-
joihin riippuen vähän vuosimalleista/mihin kys. töt-
terö on aikoinaan raijattu. Sitte niitä läppärunkoja
on vielä kolmea eri kokoa. Et tämmöstä, toivotta-
vasti joku sai vielä jotain tolkkua täst jorinasta.
t:Arska
 
dodii, selvishän tääkin ;D

mutta kellään ei ilmeisesti ole tarkkaa tietoa eroaako gti-yksiosainen imusarja jotenkin turbo-yksiosaisesta imusarjasta? muuten kuin tekstin, jos senkään, osalta?
 
no niin tässä taas lisää nippeli tietoo
"cyclone turbo intercooler" imusarja luokitettu-88
re-desingnet"eci multi turbo itercooler"luokitettu-91
ns.evo 2 malliin.noi on siis ne tekstit mitä niissä lukee.
niin ja se takaspoikka muuttu -90 eli vr nelosessa on molempia. pitkällä jarruvalolla ja lyhyellä.
tää on nyt vähä väärässä paikassa mut bensa pumpun
tuotto on max 1.5 l min.nippon denso tankin sisällä.
samaisen opuksen mukaan.tossa kirjassa on paljon
mittoja/painoja yms. jos johonkin tarvii.pistäkää viestiä
ni katotaan.esim vakio ahto on 0,73 bar jos ketään kiinnostaa
nii ja siitä kilvestä,mulle ei ainakaan mahdu norm.kilpi
taka sumareiden väliin pitää olla tommonen lyhyempi.
 
Vielä imusarjoista... olis edelleen kaupan se coltin eci- multi imusarja... Jos jollain on niitä eri versioita, voi kokeilla onko eroa, tai jotain... Silmämääräisesti samanlainen kuin vr-4 sarja... ??? Tää ei sit maksa kun eurokokoisen leijonapullon...
 
no niin tässä taas lisää nippeli tietoo
"cyclone turbo intercooler" imusarja luokitettu-88
re-desingnet"eci multi turbo itercooler"luokitettu-91
ns.evo 2 malliin.noi on siis ne tekstit mitä niissä lukee.
niin ja se takaspoikka muuttu -90 eli vr nelosessa on molempia. pitkällä jarruvalolla ja lyhyellä.
tää on nyt vähä väärässä paikassa mut bensa pumpun
tuotto on max 1.5 l min.nippon denso tankin sisällä.
samaisen opuksen mukaan.tossa kirjassa on paljon
mittoja/painoja yms. jos johonkin tarvii.pistäkää viestiä
ni katotaan.esim vakio ahto on 0,73 bar jos ketään kiinnostaa
nii ja siitä kilvestä,mulle ei ainakaan mahdu norm.kilpi
taka sumareiden väliin pitää olla tommonen lyhyempi.

Moi.
Jeps..sullahan oli ne luokitustodistukset tohon ks.
tötteröön? Noi edm. mainitut tekstit imiksessä on
just niitä luokiteltuja silti niitä on myös pelkällä eci-
multi teksteilläkin myyty, tiedä sit sen ks. vuosiker-
rasta? Sit toi pa-pumpun tuotto ??? 1.5 ilt/min =
90 ltr/tunnissa? Tämmöstä tuottoa se mr.ahtokin
meinas tuolla muun aiheen alla. Mut onko tietoa
millä vastapaineella toi on??
Ja tosiaan toi kilpi on mullakin pitkä-malli ei mahtus
ton ks. nettiauton takalyhtyjen väliin, eli tääkin
lisää sitä tuntua tuontiautosta joten vois ollakkin
vaik orggis vr4?
t:Arska
 
Eipä siinä lue mitään vastapaineesta
ainoastaan että niitä on 1kpl,tankin sisällä ja
maximum flow 1,5l/min ja merkki nippon denso,wesco.
 
Toi nettiauto.comissa oleva vr4 on tuontiauto.
Tiedusteltu omistajalta.
Tuotu arabeista 1996.

tekis mieli kyl ostaa ;D ;D ;D
 
Toi nettiauto.comissa oleva vr4 on tuontiauto.
Tiedusteltu omistajalta.
Tuotu arabeista 1996.

tekis mieli kyl ostaa  ;D ;D ;D

No pers****s, siis ihan orggis VR4?
Jos näin niin, asiallista joku on älynny tuoda jotain
persoonallista noitten audibmwmersu-tuonnin vasta-
painoks. Ostakaa nyt joku klubilainen, että ei mene
jollekin törpölle, vaan autoa ymmärtävälle ;).
Olis kiva nähdä orggisauton valm.nro,tyyppinumero
yms. kyltit konehuoneesta etc. josko siellä olis joku
tunniste mistä erottaa ihan orggiksen ns. "lookalike"
mallista.
t:Arska
 
Takaisin
Ylös Bottom