Tervehdys
Kun täällä tuntuu olevan tietoo ;D ja vähän vierestäkin 8) niin...
Mulla on sellanen dynamiitistä rakenneltu VR4 (se harmaa joka (kouluni) TTKK kiihdytyksissä poikkes, tai TTY:hän sekin nykyään on). Osat on osin täältä ja japsilasta.
Käykö ja onko mitään hyötyä laittaa evoIII:sen ilmamäärämittaria ja ecua kiinni galanttiin. Hakisin tällä mahdollisuutta nostaa ahtopaineita ja pääsis japsi nopeusrajoittimesta eroon (180 kmh). En oo myöskään varma, että mulla on turbon ilmamäärämittari autossa kiinni, joten tulis sellanenkin sitten siinä samalla.Tosin ainakin kuvista päätellen nykyinen näyttäis olevan oikea... Mulla on alkeellinen, joku autoracingin kolmihaaranen aluahtopaineensäätöruuvi ja kun koitan sillä saada paineita 0,8 luokkaan niin tuntuu, että kone tulee "voimattomaksi" tai "tukehtuu" hetkeksi. ite. Laskemalla vähän paineita karvan alle 0,7 niin taas pelittää. Autossa on turbon etuputki ja loppuosa tehty 2,5 simonssista, joten putken pitäis virrata tarpeeksi. Vastaavasti ilmansuodatin kotelo on poistettu, mutta en ole saanut aikaiseksi vaihtaa vielä vapaavirtaussuodatinta.
Onko järkee tavoitella evon osien kautta 250-270 hepoa (ahdot noin 0,9-1bar) vai pitäiskö suosista katsoa jotain muuta ???
Kun täällä tuntuu olevan tietoo ;D ja vähän vierestäkin 8) niin...
Mulla on sellanen dynamiitistä rakenneltu VR4 (se harmaa joka (kouluni) TTKK kiihdytyksissä poikkes, tai TTY:hän sekin nykyään on). Osat on osin täältä ja japsilasta.
Käykö ja onko mitään hyötyä laittaa evoIII:sen ilmamäärämittaria ja ecua kiinni galanttiin. Hakisin tällä mahdollisuutta nostaa ahtopaineita ja pääsis japsi nopeusrajoittimesta eroon (180 kmh). En oo myöskään varma, että mulla on turbon ilmamäärämittari autossa kiinni, joten tulis sellanenkin sitten siinä samalla.Tosin ainakin kuvista päätellen nykyinen näyttäis olevan oikea... Mulla on alkeellinen, joku autoracingin kolmihaaranen aluahtopaineensäätöruuvi ja kun koitan sillä saada paineita 0,8 luokkaan niin tuntuu, että kone tulee "voimattomaksi" tai "tukehtuu" hetkeksi. ite. Laskemalla vähän paineita karvan alle 0,7 niin taas pelittää. Autossa on turbon etuputki ja loppuosa tehty 2,5 simonssista, joten putken pitäis virrata tarpeeksi. Vastaavasti ilmansuodatin kotelo on poistettu, mutta en ole saanut aikaiseksi vaihtaa vielä vapaavirtaussuodatinta.
Onko järkee tavoitella evon osien kautta 250-270 hepoa (ahdot noin 0,9-1bar) vai pitäiskö suosista katsoa jotain muuta ???