Tervehdys vaan kaikille.Olen uusi keskustelupalstalla,kuin myös Pajeron omistajana.Suurkiitokset asiantuntevista keskusteluista...ainoa - on,että tehonlisäysinto on saanut kalliit mittasuhteet.Pajero on vm.-91 ja koneella mittarin mukaan ajettu kuuhun ja takaisin.Katsastuksessa ongelmia päästöjen kanssa,joten aloitin parantelemalla ilmapuolta(KN suodatin).Arvot syötön vähennyksen jälkeen 1,75.Nyt tulossa uusi pakoputki,uusi cooleri+vaparin imusarja ja otsikkoon liittyen uusi turbo.Tarkoitus ei ole tehdä skuupille reikää konepeltiin räjähtäneen koneen takia,joten kysynkin teiltä viisaammilta mikä on max. ahtopaine suositus.Auttakaa avutonta.... ??? P.S. Tiedän että kaivan verta nenästäni kun kiusaan vanhaa autoa, mutta minkäs teet! Mitä arvelette noilla rojuilla irtoavan tehonlisäystä(kaveri on töissä dieselpajassa ja ajattelin säätöjen jälkeen mitata).
-Pakoputki 2,5"
-L200 imusarja
-cooleri keulaan 600x300x76
-Finturbon fiilama turbo(ahdot säädetty 1,5bar)
Metsämiehen on päästävä metsään ja myös pois sieltä.
-Pakoputki 2,5"
-L200 imusarja
-cooleri keulaan 600x300x76
-Finturbon fiilama turbo(ahdot säädetty 1,5bar)
Metsämiehen on päästävä metsään ja myös pois sieltä.