Moi,
Mittarissa on Outtiksessa vajaat 212 tkm, ja moottorin vikavalo syttyi palamaan, auto tuntuu toimivan normaalisti ja tehot on tallessa. Ohjaamoon tulee myös vieno pakokaasun tuulahdus erityisesti kylmän auton käynnistyessä. Käytin korjaamolla vikakoodin luetuttamassa ensialkuun, ja Bosch lukulaite totesi viaksi P2413 EGR venttiili, kehottivat ottamaan yhteyttä merkkiliikkeeseen jotta saa selville onko sähköisesti vai mekaanisesti hajalla.
Soitto merkkiliikkeeseen, jossa hinta-arvio uudelle venttiilille n.1100e. Kysäisin sitten sivusta, että jos on mekaanisesti jumissa, onnistuuko puhdistus, niin toki onnistuu kuulemma ainakin kerran.
Sovimme tarkemman diagnostiikka visiitin ensi tiistaille, jonka jälkeen lisäpäivitys tänne mitä seuraa.
Onko muilla kokemuksia ko. härpäkkeen toiminnasta?
- Tomppa
Mittarissa on Outtiksessa vajaat 212 tkm, ja moottorin vikavalo syttyi palamaan, auto tuntuu toimivan normaalisti ja tehot on tallessa. Ohjaamoon tulee myös vieno pakokaasun tuulahdus erityisesti kylmän auton käynnistyessä. Käytin korjaamolla vikakoodin luetuttamassa ensialkuun, ja Bosch lukulaite totesi viaksi P2413 EGR venttiili, kehottivat ottamaan yhteyttä merkkiliikkeeseen jotta saa selville onko sähköisesti vai mekaanisesti hajalla.
Soitto merkkiliikkeeseen, jossa hinta-arvio uudelle venttiilille n.1100e. Kysäisin sitten sivusta, että jos on mekaanisesti jumissa, onnistuuko puhdistus, niin toki onnistuu kuulemma ainakin kerran.
Sovimme tarkemman diagnostiikka visiitin ensi tiistaille, jonka jälkeen lisäpäivitys tänne mitä seuraa.
Onko muilla kokemuksia ko. härpäkkeen toiminnasta?
- Tomppa