Evolution III GSR -lancer evo-r

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

lancer evo-r

Evolution V Black Cooler Edition
Liittynyt
11 Heinäkuu 2006
Laitanpa tänne nyt tän munkin auton... :)

Mitsubishi Lancer Evolution III GSR
Moottori: 4G63T
Voimansiirto: Jatkuva neliveto.
Teho:  201 KW ja 309 Nm
0-100km/h: 4.9s

Auto tilattiin japanista Japanimportsin kautta marras-joulukuun vaihteessa ja rantautui suomeen yllättävän nopeasti eli tammikuun puolessa välissä. Kilometrejä on mittarissa on nyt 109tkm ja japanissa autolla on ollu vain yksi omistaja. Mikä on hyvä asia jo siinä mielessä et tämä yksilö on säästynyt "tuunamiselta". Eli eipä ole mitään japanin virityksi tässä autossa. Jopa Mitsubishin alkuperäinen kasetti-soitin on paikallaan.

Pari kuvaa.

19305_1202049672.jpg


19305_1203175596.jpg


19305_1203175388.jpg


Pientä huoltoa tuli tehtyä. Eli moottori-, vaihteiston-, kulmavaihteen, ja peränöljyt tuli vaihdettua.

Kun nostin auton ylös ni meinas leuka tipahtaa maahan! Oli pohja meinaan niin hienossa kunnossa.  Ei massaa ollenkaan vain maalia ja saumakittiä. Eikä ruostetta YHTÄÄN! Ei voi uskoa että 13 vuotta vanhassa autossa voi olla pohja tälläsessä kunnossa. Harmi et ei tullu kameraa mukaan, kännykällä sain otettua jonkun näkösen kuvan kyllä otettua.

Sutasin nyt kyllä pohjaan massat ja kotelo aineet ettei suola pääse puremaan.

Kuvassa olen jo ehtinyt massaamaan kardaanin ympäristö mikä erottuu mustana. Valitan kuvien laatua.

19305_1202156182.jpg


19305_1202156203.jpg


Japanissa Mitsu oli maalattu melko huonosti. Toinen takakylki oli eri sävyinen kuin muu auto ja kyljissä oli muutenkin hieman käytön jäliä. Joten siistimmän yleisilmeen takia auto vietiin maalarille.

19305_1204752289.jpg


19305_1204752265.jpg


19305_1204901543.jpg


19305_1204901525.jpg


Tällähetkellä auto jo kasattu maalauksen jälkeen. Pitäisi vaan käydä ottamassa parempia kuvia...


Keskustelut tänne. http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=20649.0
 
Vs: Evolution III GSR -lancer evo-r

Tänään tuli asennettua erillissarja eteen.
Vaikka en mikään hifisti olekaan ni pikkasen on häirinnyt ku vasen etukaiutin on särissyt. ;D

19305_1205875584.jpg


Muutenkin olivat päässet hieman hapertumaan noi orkkis kajarit.
19305_1205875602.jpg


Erillissarjan bassot asensin alkuperiäisille paikoille ja diskantit kojelaudan kulmiin kaksipuolisella teipillä. En halunnut rikkoa mitään. Siksi täilläinen asennus. Ei haettu äänenpaineita tai muuta vastaavaa. ;D Kunhan radio kuuluu. :D

19305_1205875643.jpg


19305_1205875623.jpg
 
Vs: Evolution III GSR -lancer evo-r

Pistetääs pari kuvaa ku kävin pesemässä auton. ;D Vielä ku joku päivä jaksais alkaa vahaamaan tota... No kuhan nyt tiet sulaa ja tulee paremmat kelit.

19305_1206794984.jpg


19305_1206794884.jpg


19305_1206794937.jpg
 
Vs: Evolution III GSR -lancer evo-r

Lancerin orkkis lattiamatot on kuluneet kytkinpolkimen alta jo puhki. Uusia mattoa katellessa huomasin sellasen "yllätyksen" että matot eivät sovikkaan ihan heittämällä RHD autoon. ;D

No onneksi tyttöystävällä on kokemusta ennestään ompelu töistä. :)
19305_1206907960.jpg
 
Vs: Evolution III GSR -lancer evo-r

Tänään tuli tutkittua tota ilmastoinnin näyttöä. Taustavaloja näyttöön ei ilmeisesti pysty vaihtaaman. :seina Tai jos joku elektroniikka sankari purkais ton purkin tai jotain...

Tulipa myös vahattua auto. :) Kameran suorituskyky tuli vastaan mutta kiiltää. 8)
19305_1207077279.jpg


Pistin kameran katolle ottamaan kuvan. :D
19305_1207077321.jpg
 
Vs: Evolution III GSR -lancer evo-r

Kilvet tuli tänään postissa. 8) Huomenna täytyy mennä konttorilta tilaamaan vanhan malliset kilvet. Siis ilman eu-tunnusta.
 
Vs: Evolution III GSR -lancer evo-r

Uudet kesärenkaat tuli tänään. 8) 215/40/17 BFG G-force profiler.
Vanteita joutuu tosin odottamaan vielä hetken. :-\

19305_1207944046.jpg
 
Vs: Evolution III GSR -lancer evo-r

Tollanen kiina-kopio tuli hankittua kun halvalla sai. ;D
19305_1208962667.jpg


En tiedä onko tosta mihinkään mutta aina kannatta yrittää. ;) Mukana tuli laippa millä ton saa kytkettyä bybassiksi jos ei dumppina pelitä. Ainoastaan kiinnytys laippa puuttuu. :p Sellanen pitäisi jostain keksiä... Vinkkejä saa antaa. ;)
 
Vs: Evolution III GSR -lancer evo-r

Jarrut tuli tarkistettua ja herkistettyä tänään. Onneksi mikään paikka ei ollu jumissa eikä muitakaan ikäviä yllätyksiä tullu. :D Jarrupalaa tosin saisi olla hieman enemmän.

Koska en tule kauhean hyvin toimeen ruosteen kanssa niin putsasin myös satulan ulkopinnat ja maalasin ne. Vaikkei ne nyt kauhean ruosteessa olleetkaan niin ainakin näyttävät nyt paremmalta. 8)

Etujarru ennen.
main.php


Jälkeen maalauksen.
main.php


Takajarru.
main.php
 
Vs: Evolution III GSR -lancer evo-r

No niin. Kauan odotetut vanteet on saapuneet. ;D
Huomenna kumit päälle ja eurocruisingeihin. 8)

Ensin yritin tilata ROTA-vanteita mutta niitä ei sitten ollu saatavilla. Otin sitten yhteyttä Futurezin Arttuun joka lupasi hommata mulle kesävanteet. Kiitokset vaan hänelle. :)

Merkki on Ultralite ja malli on Battle. 17X7 kokosena.

main.php


main.php


Höpinät tänne. http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=20649.0
 
Vs: Evolution III GSR -lancer evo-r

Vanteet alla. Mukana tuli Ultralite racing luck nuts. Eli duraluminiset pyöränmutterit. Ovat todella kevyet.

main.php
 
Vs: Evolution III GSR -lancer evo-r

Tänään tuli pestyä ja siivottua auto. Myöskin Denson iridium tulpat tuli vaihdettua ja ilmastointi huollettua.
 
Vs: Evolution III GSR -lancer evo-r

Astetta paremmalla kameralla saa ton uuden maalin kiillon hieman paremmin näkyviin.

main.php


main.php


main.php
 
Vs: Evolution III GSR -lancer evo-r

Tähän asti Evon kuntoa on vain kunnostettu ja fiksattu jotta kaikki toimisi ja olisi siistissä kunnossa.
8)

Mut nyt alko se ranentaminen. :D Tuli hankittua Sarlin Race Teamilta Apexin Power Intake ja tökättyä se heti kiinni.

Tämän näköinen setti löyty paketista.
main.php


Todella laadukkaan oloinen sarja. Mukana tuli kaikki tarpeelliset kiinnikeet ja kaikki vielä sopi paikalleen.

Vanha suodatinkotelo purettu pois.
main.php


Apexi kiinni massamittarissa.
main.php


Ja suodatin kiinni.
main.php


main.php


Tästä on hyvä jatkaa... ;)

edit. Saatan tehdä vielä tuohon jonkun lämpösuojalevyn eristämään hieman tota nurkkaa...
 
Vs: Evolution III GSR -lancer evo-r

Pikkasen päivityksiä. :D

Etusumuvalot ovat olleet täysin käyttökelvottomat kun heijastin pinnat ovat tummuneet niin pahasti.
Päähän tuli sitten ajatus laittaa lisäpitkät noiden tilalle, kun sumareita ei saa koskaan edes käyttää. ;)

main.php


Sumarista lähikuva.
main.php


Kovin hankala oli löytää mistään samankokoisia valoja, koska halusin laitta valot samaan paikkaan missä sumaritkin on. Hellat ja muut kuvastot tuli käytyä läpi moneen kertaan mutta mikään ei tuntunut sopivalta. Joko liian isoja tai liian syviä. :p
Mut sit muistinkin et omassa laatikossa lojui vanhat Hellan comet 5oo:set. :D

Hieman nekin ovat isot mutta sopivat ainakin mun mielestä melko hyvin. Kyllähän ralli autossa sitä paitsi kuuluu valoa olla :peukku

main.php
 
Vs: Evolution III GSR -lancer evo-r

Väsäsin tänään pikku videon. :driver

http://www.gti.fi/galleria/kuva.php?id=62382
 
Vs: Evolution III GSR -lancer evo-r

Oli järkkäri kamera lainassa niin yritin ottaa vähän parempia kuvia. Jokainen saa ite päättää et kuinka hyvin onnistuin. ;)

main.php


main.php


main.php


main.php
 
Vs: Evolution III GSR -lancer evo-r

Kytkintä painaessa on kuulunut jonkun aikaa ikävää narinaa.

No tänään jaksoin sit ottaa auton ylös ja vähän tutkia et mistä se ääni tulee. Painelaakerin siirtohaarukkahan se sielä kilju. Pientä voitelua ja hiljeni kummasti. :D

main.php
 
Vs: Evolution III GSR -lancer evo-r

Matkahuolto toi tänään etupoikkituen. :) Kiitos vaan plyttikselle. ;)

main.php


Kuvat on hieman huonoja koska otin kännykällä kuvat. :-\
Tuki oli hyvässä kunnossa mut ei kovin kiiltävä.
main.php


Pikkasen annoin Glymin Metal Polishia. 8)
main.php


Vielä täytyisi joku päivä ehtiä heittämään kiinni.
 
Vs: Evolution III GSR -lancer evo-r

Poikkituki homma meni vähän persiilleen kun noi päätyt on valettu alumiinistä ja ovat niin paksut että iskarin pulteistä ei jää paljon näkyviin. :mad: No täytyy varmaan tehdä uudet päädyt rosterista... ::)

Jarrupalat oli jo keväällä melko kuluneet niin tilasin Futurezilta EBC Greenstuff-palat eteen ja taakse.
main.php


Ero on aika suuri kun vertaa vanhaa ja uutta palaa.
Etupala.
main.php


Ja takapala.
main.php


Sen enepää en jaksa noita paloja alkaa mainostamaan muuta kuin että ovat selvästi paremmat kuin mitkään vakio palat. :) Ja ovathan ne kivan värisetkin. ;) ;D

main.php


main.php


main.php
 
Vs: Evolution III GSR -lancer evo-r

Tänään tuli mukava yllätys. :seina

Eilen jo huomasin että takakonttiin oli valunut hieman vettä jostan kun oli matto märkä oikeasta nurkasta.
No, kaveri konttiin lampun kanssa ja vettä roiskimaan luukun päälle. Luukun tiivisteestä vuosi hieman sisään. Pikkasen sitä reunatiivistettä korjailtiin siin samantien...

Pistin sit sisälämmittimen puhaltamaan mattoa kuivaksi muutamaksi tunniksi. Tänään sit kun menin töihin niin jatkoin kuivattelua puhaltimella. Tulipa myös kurkattua maton alle. (kontissahan on hieman keskeneräinen subbari viritelmä.) Ei sen takia heti tullu nosteltua mattoa ja kun ei tuntunut kuin hieman kostealta nurkasta.
main.php


Niin eikös noi vanerit ja varapyörän päällä olevan "pahvi" ollu imenyt ittensä täyteen vettä ja olivat homeessa. :seina :seina :seina

Pahvi ja matto saavat nyt kuivua pari päivää pannuhuoneessa. Täytyy keksiä joku uusi sydeemi noille poppikoneiden kiinnittämiseksi...
 
Vs: Evolution III GSR -lancer evo-r

Eilen tuli laitettua moottorilämmitin (mallia letku) ja sisäpistoke mitsuun.

Pistokkeen laitoin puskurin alakulmaan. Näkyy kuvassa.
19305_1227439514.jpg
 
Vs: Evolution III GSR -lancer evo-r

Tänään vaihdoin vanhat Hellan Comet 500:set uusiin Hellan 1000FF lamppuihin. Johan maailma kirkastui. 8) Vanhat oli jo aika happamat eikä niistä oikeen ollu mitään apua...

Uusi Hella 1000FF
main.php


main.php



Pikkasen ne on töröt mut ei kuitenkaan tule puskurin keskikohtaa ulommas.
main.php
 
Vs: Evolution III GSR -lancer evo-r

Hiukan on mielessä pyörin evon piristäminen. ;)

Ei mitään älytöntä mut jos pikkasen sais jerkkua lisää. Mitä mieltä kokeneet mestarit on seuraavanlaisesta?

Catback putki. (Apexi?)
Walbron b-pumppu.
Ahtopaineen säädin.
Töttörö-suodatin on jo paikallaan.

Onko bensanpaineen säädin tarpeen?
Entä tarviikko "pikku" virityksillä lastuttaa?

Ei näillä olla tosiaankaan hakemassa mitään +400hv. ;D Vaan jos sen verran sais lisää et edes huomais jotain eroa vakioon. ;)

Jos nyt sais sellasen pikku keskustelun et mikä olis järkevin tapa lähestyä muutamia lisä heppoja? :)
 
Vs: Evolution III GSR -lancer evo-r

ite ostasin Minesin lastun KUNNOLLISEN ahtopaineensäätimen ja kunnon ilmanoton. Hintaa 200e --> ja on joka taalan arvonen.. :)

..kuitenkaan et tykkää pörisevästä autosta?

Omas ei ollu noilla vireillä vielä valbroa eikä säädettävää b säädintä. Tosin en edes katsonut kävikö laihalla, sillä mustaa tuli ku dieselistä. ;D
 
Vs: Evolution III GSR -lancer evo-r

Pakko hieman kertoa yhdestä toisesta projektista ;)

Käykää tsekkaamassa.
http://fin-tuning.net/FTBB/index.php?topic=3558.0

_smaller.jpg
 
Vs: Evolution III GSR -lancer evo-r

Walbron pumppu tuli tänään postissa. Vielä jotain pientä pitäisi hommata kesäksi. ;)
 
Vs: Evolution III GSR -lancer evo-r

Kipsin kuulajousiventtiili tipahti eilen postiluukusta.
 
Vs: Evolution III GSR -lancer evo-r

Tuli eilen vähän käytyä jääradalla. Rata oli kapea ja penkat kovia.

Kokeilin kuitenkin pikkasen etunurkalla penkkaa mut se tosiaan oli kovempi kuin etuspoileri. :'(
Oli muuten jo ennenkin rikkottu tota lipaa. Kuvastakin näkee kun on rautalangalla korjattu viimeksi. :)
main.php



Tänään sitten tota vähän liimailtiin kasaan. Ens viikolla sitten maalaukseen.
main.php


main.php


On muuten kolmosen puskuri todella onnettoman näköinen ilman tota alalippaa. :nykii
 
Vs: Evolution III GSR -lancer evo-r

Alalippa on maalattu ja kiinni autossa. :driver

Stri merkkisen elektronisen DSD mittarin tilasin myös Race Performanseltä.

43008bf5830f6263f17c8facb47caf9a.jpg


Elikkä nyt on osia kasassa.
-Walbro
-kuulajousiventtiili by kipsi
-Apexin intake kit on jo kiinni autossa

Vielä pitäisi saada pakoputki hommattua jostain. Mahdollisesti jos sieltä Ranacolta saisi sen downpipen ja Apexin catback. Saa nähdä miten se "kimppajuttu" edistyy sen dp kanssa...
 
Vs: Evolution III GSR -lancer evo-r

Nyt menee sit tilaukseen toi Camskill:n putkisto mitä ast on kovasti tyrkyttänyt. ;D Eli tietää ketä syytetään jos ei ole hyvä. ;) Ei vaan... :D

http://www.camskill.co.uk/products.php?plid=m8b0s2281p3891
 
Vs: Evolution III GSR -lancer evo-r

Putki tuli tänään. 8)
main.php


Dp.
main.php


main.php


Kiilotettu varmaankin 4" putkenpää. Blue Flame.
main.php


Pleikkarin ohjain antaa vähän mittakaavaa.
main.php


Vaimennin on läpivirtaava vaikka onkin melko iso pönttö. Saa nähdä tulee ko aivan sietämätön meteli. ::)
main.php


Katti "anturille" on paikka. Laipat ei taida olla rosteria. :(
main.php


main.php


Myös ahtopainemittari tuli Race Performanselta. Sen taidan huomenna tökätä kiinni. Putki saa odottaa vielä hetken asennusta.
main.php


http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=20649.0
 
Vs: Evolution III GSR -lancer evo-r

Stri-mittarista pari kuvaa.

main.php


Mittari osaa tallentaa piikin ja näytti olevan pikku polkasulla ton verran.
main.php
 
Vs: Evolution III GSR -lancer evo-r

PLX wideband-paketin hommasin seuraamaan seoksia. Mustalla mittarilla.
dm5smafr.jpg


Uuteen putkeen pitää nyt vain tehdä paikka lambdalle niin sitten vois heittää sen kiinni.
 
Vs: Evolution III GSR -lancer evo-r

Toi uusi putkisto suuniteltu niin että katsastukseen vaihdetaan alkuperäinen dp ja katti kiinni. Katin jälkeen tulee pieni välipala ja loppuosa sopii siihen jatkoks.

Eilen illal tuli visio että jos laittais jonkun virtaavan katin kiinni tohon putkeen niin ei tarvitsis jumppailla aina ennen katsastusta putken kanssa.

Pienen googlauksen jälkeen löyty tollasia.
http://www.pparkko.fi/katalysaattori.html

3" Jalometallinen katalysaattori - 239e

- Mitat: kokonaispituus 330mm(pit), 130mm halkaisija - profiili pyöreä (kummassakin päässä 40mm 3" putkea)
- Suositeltu maksimiteho 450hp
- Ei EU-hyväksyntää.
- Kennotiheys 200cell, virtaa erittäin hyvin
- Materiaalitakuu 1v
- Materiaali rosteri.

Datsun foorumilla oli ainakin hyviä kokemuksia. Eikä ole hinnalla pilattu. Kai... ???

http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=20649.0
 
Vs: Evolution III GSR -lancer evo-r

Putken asensin sitten. :D
Vanhan otin kokonaisena pois koska niin oli helpoin. Lattialla oli sitten helppo pätkiä pienemmäksi.
Katin perässä oleva anturi oli ainut mikä meinas tuottaa harmaita hiuksia mut sekin lähti kun vähän antoi lämpöä.

Vanha ja uusi vierekkäin.
main.php


main.php


Mihin lie tarkoitettu toi mukana tullut dp:n tiiviste. ??? Ei ainakaan minun autoon sopinut. Meinas tulla hätä että putkikaan ei sovi mut onneks oli vika vain tiivisteessä. Vähän joka suuntaan liian pieni.
main.php


main.php


Putki sopi hyvin paikalleen eikä ota minnekkään kiinni. :)
main.php


Paitsi... Putkenpää ei sopinut. Ottaa puskuriin kiinni. Täytyy hommata joku pienempi ulostulo että saa ton tulemaan puskurin tasalle.
main.php



Sitten fiiliksiä putkesta:

Äänet on hyvät. Ei liian kovat, sellaset sopivat murinat. ;) Matka-ajossa tietysti voi ehkä vähän häiritä. Mutta olen tyytyväinen. 8)

Auto reakoi todella paljon nopeammin kaasuun kuin ennen. Ja turbo herää aikaisemmin.
Mutta... Ahdot karkaa pitkässä vedätyksessä 1.3 bariin. :(
Taitaa olla pikkasen liikaa. Millähän tota saisi hillittyä?

Valitan kuvien laatua taas ku ei ollu muuta kuin kännykkä mukana. :-[
 
Vs: Evolution III GSR -lancer evo-r

Video näyte tosta putkistosta.

http://www.youtube.com/watch?v=dg0mEuqus1M
 
Vs: Evolution III GSR -lancer evo-r

PLX on kiinni. Ja seokset pysyy paksun puolella. :driver ainakin mittarin mukaan

Yhden täyskaasu kiihdytyksen kokeilin kolmos vaihteella niin mittari näytti 11-12 lukemaa. (Paineet nousee edelleen yli kilon.) Eikä muutenkaan menny laihalle pikku koeajolenkillä minkä ehdin ajamaan. Nyt saan taas nukuttua yöt hyvin vähän aikaa. :D

Nyt pitäisi vaan saada rahaa kasaan niin voisi viedä ton jollekkin virittäjä velholle säädettäväksi. ostakaa pois Seibon luukku ;) Sporttiautoon lähettin asiasta meiliä mut ei ainakaan vielä ole kuulunut vastausta... ST-motors taitaa olla seuravaa mihin koitan ottaa yhteyttä. Vai onko etelä-suomessa muita suositeltavia pajoja?


Linkki tonne keskustelu mestaan.
http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=20649.0
 
Vs: Evolution III GSR -lancer evo-r

Putkenpää tuli vihdoin. Ei vieläkään aivan sopiva mut saa kelvata hetken. Pikkasen koskettaa puskuria mut ei kuitenkaan paina sitä vasten. Harmi kun putkea ei saa käännettyä yhtään on meinaan niin pienestä kiinni. :p

main.php


Luulin että äänet pikkasen muuttuisivat koska ennen putki oli niin paljon puskurin sisällä, mut olin väärässä. Äänet muuttuivat todella paljon! ;D Muijakin sano et nyt on mukavampi istua kyydissä. ;D :driver
 
Vs: Evolution III GSR -lancer evo-r

Nythän siinä kävi silleen että toi putkenpää lämpeni kuitenkin niin paljon että sulatti puskurin. :seina Nöh, eihän toi edes ollu hieno...

Kävin hakemassa sitten pätkän rosteri putkea jonka kiillotin tänään ja huomenna liimaan kempillä kiinni.
 
Vs: Evolution III GSR -lancer evo-r

Takavakaajan puslat vaihdoin aamulla. Vanhat olikin kuluneet aivan soikeiksi ja tanko pääsi aika paljon heilumaan niiden sisällä.
Nyt vasta oikeastaan huomasin et kuinka väljät ne oli kun ajoin auton ajosiltanosturille. Yleensä kun auto on ollut ylhäällä niin pyörät on roikkuneet vapaana niin se on vääntänyt takoa niin että väljä ei tunnu niin pahasti. Nyt tanko pääsi liikkumaan n. puoli senttiä. :nykii
 
Vs: Evolution III GSR -lancer evo-r

Tänään tein sen mikä pitäisi tehdä useammin...

Eli pesin konehuoneen ja siivosin sisältä. ;D Taas kelpaa sotkea.
 
Vs: Evolution III GSR -lancer evo-r

Kylkeen lätkittiin tänään vähän "sponssitarroja". Meni just silleen niinkuin kummelissa: Kyllä mä niistä maksoin! ;D

main.php


main.php


main.php
 
Vs: Evolution III GSR -lancer evo-r

Tänään sovittelin tota kipsin tekemää kuulajousiventtiiliä paikoilleen. Kiitokset vaan Veikalle. :peukku

Mut eipä siitä mitään hyötyä ollut. :'( Ahtoja en saanut sillä pienemmäksi kuin 1.2. Ja Kierroksilla karkasivat 1.4.

Jännä juttu oli se sitkun laitoin vakio solenoidin takas niin ahdot pysyivät kierroksillakin 1.1:ssä. Ennen ne 1.3. ???
 
Vs: Evolution III GSR -lancer evo-r

Kurkkasin pellin alle tänään niin silmään sattui toi ahtopainemittarin liitäntä. Stri-mittarin mukana tullut letkun pätkä oli haurastunut ja murteella koko matkalta. :-X Helppohan toi oli uuteen vaihtaa ja onneks huomasin ajoissa että ei käynnyt mitään kamalaa. :D

main.php


Jos muillakin on noita Stri mittareita niin kannattaa tarkistaa liitokset.
 
Vs: Evolution III GSR -lancer evo-r

Voi prkl! :seina Tätä se tiesi kun on työmatka pitentynyt ja kilometrejä on jo tänä vuonna tullut rielu 10tkm. Koko viime vuonna tuli vajaat 9tkm.

Vaihdoin öljyt tänään autoon ja samalla pikkasen heiluttelin pyöriä. Oikea raidepää väljä vasemmasta rt-päästä kumi rikki samaten molemmista alapalloista kumit hapertuneet. Ja kaiken muun mukavan lisäksi molemmat etuiskarit märät. :seina

Onkohan kuinka kalliita alkuperäiset nivelet? Kukaan ostanut?

Täytyy vaihtaa samalla alatukivarsien takimmaiset puslatkin kun toinen on näköjään kans antamassa periksi. :mad: Tietää ainakin et mitä on tekemässä kesälomalla.
 
Vs: Evolution III GSR -lancer evo-r

Tollanen kapistus tuli haettua Sudolta pois tänään. Pitkin hampain se luopu siitä. ;D
Joku ehkä saattaa tunnistaa et mikä se on? ;D

main.php
 
Vs: Evolution III GSR -lancer evo-r

Tuli liimattua nyt toi Vortex kiinni. Pienen koeajolenkin jälkeen en kyllä huomannu että olis ajo-ominaisuudet parantunut merkittävästi, mut on se ainakin ihan kivan näköinen. ;D

main.php


main.php


main.php
 
Vs: Evolution III GSR -lancer evo-r

Tänään tuli hommattua tosiaan Apexin Power FC ja Hand Commander. Ja tietysti Evo 3:sen johtosarja. 8)

Nyt pitäis sit selvitellä et mitä ton turbon kanssa kannattaa tehdä? Yrittäiskö portata sitä hukkaporttia vai kattoisko sinne jonkun toisen mutkan tilalle... Ilmeisesti on olemassa turboja jotka menee vakio sarjaan kiinni ilman suurempia muutoksia?
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Takaisin
Ylös Bottom