lancer evo-r
Evolution V Black Cooler Edition
- Liittynyt
- 11 Heinäkuu 2006
Laitanpa tänne nyt tän munkin auton...
Mitsubishi Lancer Evolution III GSR
Moottori: 4G63T
Voimansiirto: Jatkuva neliveto.
Teho: 201 KW ja 309 Nm
0-100km/h: 4.9s
Auto tilattiin japanista Japanimportsin kautta marras-joulukuun vaihteessa ja rantautui suomeen yllättävän nopeasti eli tammikuun puolessa välissä. Kilometrejä on mittarissa on nyt 109tkm ja japanissa autolla on ollu vain yksi omistaja. Mikä on hyvä asia jo siinä mielessä et tämä yksilö on säästynyt "tuunamiselta". Eli eipä ole mitään japanin virityksi tässä autossa. Jopa Mitsubishin alkuperäinen kasetti-soitin on paikallaan.
Pari kuvaa.
Pientä huoltoa tuli tehtyä. Eli moottori-, vaihteiston-, kulmavaihteen, ja peränöljyt tuli vaihdettua.
Kun nostin auton ylös ni meinas leuka tipahtaa maahan! Oli pohja meinaan niin hienossa kunnossa. Ei massaa ollenkaan vain maalia ja saumakittiä. Eikä ruostetta YHTÄÄN! Ei voi uskoa että 13 vuotta vanhassa autossa voi olla pohja tälläsessä kunnossa. Harmi et ei tullu kameraa mukaan, kännykällä sain otettua jonkun näkösen kuvan kyllä otettua.
Sutasin nyt kyllä pohjaan massat ja kotelo aineet ettei suola pääse puremaan.
Kuvassa olen jo ehtinyt massaamaan kardaanin ympäristö mikä erottuu mustana. Valitan kuvien laatua.
Japanissa Mitsu oli maalattu melko huonosti. Toinen takakylki oli eri sävyinen kuin muu auto ja kyljissä oli muutenkin hieman käytön jäliä. Joten siistimmän yleisilmeen takia auto vietiin maalarille.
Tällähetkellä auto jo kasattu maalauksen jälkeen. Pitäisi vaan käydä ottamassa parempia kuvia...
Keskustelut tänne. http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=20649.0
Mitsubishi Lancer Evolution III GSR
Moottori: 4G63T
Voimansiirto: Jatkuva neliveto.
Teho: 201 KW ja 309 Nm
0-100km/h: 4.9s
Auto tilattiin japanista Japanimportsin kautta marras-joulukuun vaihteessa ja rantautui suomeen yllättävän nopeasti eli tammikuun puolessa välissä. Kilometrejä on mittarissa on nyt 109tkm ja japanissa autolla on ollu vain yksi omistaja. Mikä on hyvä asia jo siinä mielessä et tämä yksilö on säästynyt "tuunamiselta". Eli eipä ole mitään japanin virityksi tässä autossa. Jopa Mitsubishin alkuperäinen kasetti-soitin on paikallaan.
Pari kuvaa.
Pientä huoltoa tuli tehtyä. Eli moottori-, vaihteiston-, kulmavaihteen, ja peränöljyt tuli vaihdettua.
Kun nostin auton ylös ni meinas leuka tipahtaa maahan! Oli pohja meinaan niin hienossa kunnossa. Ei massaa ollenkaan vain maalia ja saumakittiä. Eikä ruostetta YHTÄÄN! Ei voi uskoa että 13 vuotta vanhassa autossa voi olla pohja tälläsessä kunnossa. Harmi et ei tullu kameraa mukaan, kännykällä sain otettua jonkun näkösen kuvan kyllä otettua.
Sutasin nyt kyllä pohjaan massat ja kotelo aineet ettei suola pääse puremaan.
Kuvassa olen jo ehtinyt massaamaan kardaanin ympäristö mikä erottuu mustana. Valitan kuvien laatua.
Japanissa Mitsu oli maalattu melko huonosti. Toinen takakylki oli eri sävyinen kuin muu auto ja kyljissä oli muutenkin hieman käytön jäliä. Joten siistimmän yleisilmeen takia auto vietiin maalarille.
Tällähetkellä auto jo kasattu maalauksen jälkeen. Pitäisi vaan käydä ottamassa parempia kuvia...
Keskustelut tänne. http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=20649.0