Vs: Evolution III GSR -lancer evo-r
Alatukivarret uusin tänään. Alapallojen suojakumit oli rikki ja vasemman varren takapusla oli rikki. Tosin tarkempi tutkimuksen jälkeen pusla oli vaan vääntynyt vinoon kun oli ajettu kiinni joskus. Näytti kuitenkin äkkiseltään siltä että pusla on pettänyt.
Pikkasen arvokastahan on vaihtaa koko tukivarsi pelkän suojakumin takia mut eipähän tarvii pelätä et tulee mitään yllätyksiä myöhemmin.
Eikä noita alapalloja muutenkaan myydä erikseen.
Vasen pusla
Oikea pusla.
Uudet varret kiinni.
Raidetangon vasen sisäpäänkumi oli poikki ja oikea oli murteella joten ne vaihtu uusin samalla. Oikea puoli on hieman ahtaassa paikassa mut vasemman sai helpommin kun pakoputken sai sivuun.
Oikealla puolella tosiaan on laatikko melko pahasti tiellä mut kyllä sen sieltä välistä sai muljuteltua paikalleen.
Kaiken tämän jälkeen tuli tietysti tehtyä vielä nelipyöräsuuntaus. Olihan alusta vaihtunut ja paljon muutakin osaa. Takapäästä sai oikealta puolelta pikkasen säätää camberia ja aurausta pienemmällä. Edestä aurauksessa oli pikkasen säätämistä muuten olikin hyvin kohdallaan arvot.
Kovemmassa vauhdissa (80-120km/h) on alkanut lämmöt laskemaan niin uusi termostaatti oli vaihtolistalla myös. Imuputki pois MAFin jälkeen ja olikin hyvin tilaa.
On näköjään myös syylärin korkki mennyt rikki. Korkin sisäosa mrtunut ja jousi oli pamahtanut suoraksi syylärin sisään. Onneksi sai ronkittua rojut pois. Täytyy ensi viikolla keksiä jostain uusi...
Edit...
Pistetään vielä kuva nykyisestä kulkuasennosta.