Galant / Legnum Alusta vaihtoehdot

Vs: Galant / Legnum Alusta vaihtoehdot

ast sanoi
Eipä se sitä kyllä kielläkään. On sinun tulkintasi ettei ole mahdollista merkitä vaihtoehtoista korkeutta.

Öh eli kaikki mikä ei ole kiellettyä, on sallittua?

Jos tuosta nyt luet niin ei tuo paljon vaihtoehtoja anna. Jos tuota saisi soveltaa, eikö siinä lukisi "esimerkiksi"? Ehkä ennen tuota ohjetta on ollut muitakin mahdollisuuksia merkintään, en tiedä.

Meneepä taas turhanpäiväiseksi vääntämiseksi, huhhuijaa...
 
Vs: Galant / Legnum Alusta vaihtoehdot

miikka sanoi
Öh eli kaikki mikä ei ole kiellettyä, on sallittua?

No kyllä tämä on länsimaisessa demokratiassa ihan sellainen peruslähtökohta, vai oletko kenties eri mieltä?

Miten muuten teknisiin tietoihin merkitään korkeudeksi esim. alkuperäisellä ilmajousituksella varustetun auton korkeus? Näitähän on vaikka kuinka paljon maastureista Mersujen kautta Lexuksiin ja tiedä mihin Citikoihin. Eli ei kai vaihteleva korkeus sellaisenaan voi mitenkään lähtökohtaisesti olla kielletty?
 
Vs: Galant / Legnum Alusta vaihtoehdot

miikka sanoi
Öh eli kaikki mikä ei ole kiellettyä, on sallittua?

AKK sääntökirjassa lukee lopussa: "Kaikki mikä ei ole erikseen sallittua, on kieletty"
Tieliikennelaista, en äkkiseltään moista tekstiä löytänyt.

PS. Alustamuutoksista on toinenkin topic, joka odottaa edelleen sinulta vastauksia......
 
Vs: Galant / Legnum Alusta vaihtoehdot

pexi sanoi
PS. Alustamuutoksista on toinenkin topic, joka odottaa edelleen sinulta vastauksia......

Jokainen voi kaivella ne vastaukset esim. lähimmältä katsastuskonttorilta ja käydä kertomassa sinne toiseen topiciin vaikka. Tai kysyä AKE:lta.
 
Vs: Galant / Legnum Alusta vaihtoehdot

OT: Porvoos on ainaki ihan turha käydä kysyy mitää :mad: Tarttee varmaa käydä vtt-päästötesteis ku vaihtaa alusta. Yhtee autoo kävin kysäsee et tartteeko putkisto muutos katsastaa, kyseinen auto oli -93 vuosmalli. Vastaus oli, että kyllä tarttee ja myös vtt-päästötesteissä pitää käydä jos ei oo E-hyväksytty putkisto ??? Sekavaa sakkia
 
Vs: Galant / Legnum Alusta vaihtoehdot

Älkää menkö Porvooseen. Erittäin huonoja kokemuksia kyseisestä konttorista, tosin uskoivat lopulta lakia kun kolme tuntia vaati perusteluja päätökselle joita ei tietenkään löytynyt.
 
Vs: Galant / Legnum Alusta vaihtoehdot

miikka sanoi
Jokainen voi kaivella ne vastaukset esim. lähimmältä katsastuskonttorilta ja käydä kertomassa sinne toiseen topiciin vaikka. Tai kysyä AKE:lta.

Tuo vastaus on kyllä niin näppärä, että suosittelen vakavasti harkitsemaan uran vaihtoa ja hakemaan Vanhasen Matin avustajaksi.
Kyllä tuo aina "Seuraava kysymys" ja "En kommentoi" vastaukset voittaa. Todisteiden vaatimisessahan te jo yhtenäisellä linjalla olettekin.
 
Vs: Galant / Legnum Alusta vaihtoehdot

pexi sanoi
Tuo vastaus on kyllä niin näppärä, että suosittelen vakavasti harkitsemaan uran vaihtoa ja hakemaan Vanhasen Matin avustajaksi.
Kyllä tuo aina "Seuraava kysymys" ja "En kommentoi" vastaukset voittaa. Todisteiden vaatimisessahan te jo yhtenäisellä linjalla olettekin.

;D ;D Päivän naurut :peukku Jos sulla on jotain henkilökohtaista minkä takia mussutat joka helvetin välissä mulle niin voit pistää vaikka YV:tä niin selvitetään homma.
 
Vs: Galant / Legnum Alusta vaihtoehdot

miikka sanoi
;D ;D Päivän naurut :peukku Jos sulla on jotain henkilökohtaista minkä takia mussutat joka helvetin välissä mulle niin voit pistää vaikka YV:tä niin selvitetään homma.

Se on ihan positiivista, että naurattaa. :peukku
Ei mulla mitään niin henkilökohtasta ole, joten voinen heittää tähän ihan julkisen off topic:n, jota pahoittelen jo etukäteen syvästi.

Ehkä jo työtehtävistäsi johtuen kirjoitat täällä joitain asioita "faktoina", mikä on sinäänsä ihan ok.
Mutta jos joku laittaa vastaväitteen, ehkä jopa perusteluineen, niin väität silti vastaan tai pyydät lisä todisteita yms. vaikka esim. näissä parissa tapauksessa perustelut on varsin selkeästi annettu.
Kuitenkin, juuri työtehtävistäsi johtuen, sinun olisi helpointa ottaa yhteyttä AKE:en ja selvittää asia ja tosipaikan (töissä) tullen sehän on suorastaan velvollisuutesi. Minä ainakin ottaisin tällaiset keskustelut oppimisen kannalta työtehtäviä ajatellen ja selvittäisin asian. Silloin voisit myös tuoda asiat tänne AKE:n kantana, jolloin kenelläkään ei jäisi asiasta epäselvää. Ja silloin sinä myös tekisit meille muille harrastajille oikeasti ison palveluksen.

Nyt tuntuu siltä että mennään hiukan "mutulla" ja sitten kun ei tiedetä, niin vedetään herneet hengityselimiin.
Ja tiedän kyllä, että aina ei duunissa kerkiä "siviiliasioita" selvittämään, mutta eikö silloin voisi vain kuitata topic:iin että "Selvitän tätä kun töiltäni joudan" tms. ja katsoa asiaa kun kerkiää ja on inspistä.
Ja jos tuntuu, että inspistä ei ole, niin sitten ehkä kannattaa jättää kommentoimatta tällaisiin aiheisiin.

Vielä kerran, sorry :eek:fftopic
Tähän postaukseen ei tarvitse vastata, itse vastasin vain, jotta kenellekkään ei jäisi mitään epäselvää. :-X :-X
 
Vs: Galant / Legnum Alusta vaihtoehdot

Modet vois siivoilla näitä ketjuja että saadaan turha herneily pois.

Asiaa tässäkään ketjussa ei ole ollut aikoihin.
 
Vs: Galant / Legnum Alusta vaihtoehdot

Kusti polki tänään sarjan MAHDOLLISESTI Legnumiin sopivia iskareita. Valmistajan mukaan sopisi, iskariin on merkattu Galant 98-04. Tarkoitus on sovitella jahka tässä kerkeää, mutta mitä sanoo arvon raati kuvien perusteella? Sopiiko?

iskari1.jpg


iskari2.jpg


iskari3.jpg


iskari4.jpg


iskari5.jpg
 
Vs: Galant / Legnum Alusta vaihtoehdot

Äkkipäätään näyttää kyllä passelilta, vaikka tuo etutolpan alapää näyttääkin aika erilaiselta verrattuna originaaleihin. Eiköhän nuo käy hienosti! Jos en olisi juuri hommannut uusia nivoja farmariin, niin voisin hankkia itsellekin tuollaisen setin... :peukku
 
Vs: Galant / Legnum Alusta vaihtoehdot

BC Coilovereita briteissä asentelevat leguihin, tiedä sitten mikä malli kun niitäkin kolmea erilaista kuulemma. Onko tuo nyt sitten samaa kun D2 ja K-sport coilit? Mistä kautta hommasit ja hinta-arviota kiitos ;D Veronpalautusten tullessa vois tilaillakin jonku setin.

"The coilovers come in 3 variants- normal coilovers- these are £565 + vat. There are then inverted tube coilovers (adjusters on the bottom please note) they are £652 + vat. The final version is the external resevoir 3 way adjustables, these are £1021 +vat."

Lainattu jostain ;D
 
Vs: Galant / Legnum Alusta vaihtoehdot

Voin kokemuksella sanoa, että tollaset EVO III tarkotetut BC:t saa sopimaan Datsunin koriin, skylinen taka-akseliin sekä galantin olkavarteen. Jos tuo onnistuu, niin kyllä pitäis tollanen sarja upottaa vr4:seen helpolla :D

Ja noi on kyllä paremmat kuin d2/ksport, edistyneemmät, viisaampia ratkaisuja, hintalaatusuhde hyvä. Kun pääsis vielä joskus radallekin niitten kanssa :)
 
Vs: Galant / Legnum Alusta vaihtoehdot

Kyllähän nuo näyttää käypäisiltä. Juuri viikko sitten ruuvasin omaan D2:set kiinni ja vastaavat kiinnitykset oli.
 
Vs: Galant / Legnum Alusta vaihtoehdot

Joikale sanoi
Joko Noko on saanut BC:t alle?

Ei oo saanu. Nää tulee mun Legnumiin mutta säistä ja vieraista johtuen en saa näitä asennettua vielä tänä viikonloppuna. Talli on sen verran kaukana ettei sinnekään ehdi lähteä. Viimeistään ensi viikonloppuna kiinni kuitenkin. Jos samanlaisia halajat niin Nokoon yhteyttä.
 
Vs: Galant / Legnum Alusta vaihtoehdot

Ale sanoi
Viimeistään ensi viikonloppuna kiinni kuitenkin.

Jaaha. Ei se ihan niin helppo homma ollutkaan kuin ajattelin. Jäi vaihtamatta kun ulkona puuhastelin ja alkoi tulle jo pimeäkin. Menee ens viikolle.
 
Vs: Galant / Legnum Alusta vaihtoehdot

Ale sanoi
Jaaha. Ei se ihan niin helppo homma ollutkaan kuin ajattelin. Jäi vaihtamatta kun ulkona puuhastelin ja alkoi tulle jo pimeäkin. Menee ens viikolle.

No kerros nyt oliko jotain sopivuusongelmia vai oliko duunia vaan enemmän, ku mitä oletit ja aika loppu kesken?
 
Vs: Galant / Legnum Alusta vaihtoehdot

VR. Sykerö sanoi
No kerros nyt oliko jotain sopivuusongelmia vai oliko duunia vaan enemmän, ku mitä oletit ja aika loppu kesken?


Tolppa on kiinni sellasessa haarukassa joka on kiinni alatukivarressa. Samassa haarukassa on myös vakaaja kiinni. Hetki meni kun sain pähkäiltyä miten homma etenee, sit irrotin kaikki tarvittavat pultit ja mutterit mutta sit alkoi jo tulla hämärää ja kun ei tolppa mun järjellä mahtunu kääntymään ulos niin luovutin ja kasasin takas. Olis pitäny lähteä tallille mut ajattelin että etupääkin on piece of cake.

Simonsays: Missä? Ajatuksissa oli jo teettää duuni kun tässä joulun alla on arkisin aika kiirusta ja viikonloppuisin kissanristiäisiä mutta mielelläni mä itsekin puuhastelen. Vois ottaa vaikka pari kuvaa hommasta. Korvauksenkin maksan..
 
Vs: Galant / Legnum Alusta vaihtoehdot

Se etutolppa lähtee helposti sieltä kun irroitat sen iskaritolpan siitä haarukasta. Avaa sen pultin joka puristaa haarukan paikalleen, silloin sitä haarukan voi tiputtaa sivuun ja ottaa ne erillään sieltä pois. Silloin ne tulee helposti pois. Se vakaajan takaisin kiinnittämiseen kannattaa ottaa helpottamaan joku vähän pidempi vipuvarsi.

Takanahan ei mitään ongelmaa olekaan. :peukku

Multakin voi onnistua viikonloppuisin tuo homma tuossa Nurmijärven tallilla jos tarvetta on. Siinä ei kauaa mene.
 
Vs: Galant / Legnum Alusta vaihtoehdot

_AH_ sanoi
Se etutolppa lähtee helposti sieltä kun irroitat sen iskaritolpan siitä haarukasta. Avaa sen pultin joka puristaa haarukan paikalleen, silloin sitä haarukan voi tiputtaa sivuun ja ottaa ne erillään sieltä pois. Silloin ne tulee helposti pois. Se vakaajan takaisin kiinnittämiseen kannattaa ottaa helpottamaan joku vähän pidempi vipuvarsi.

Tota olisin yrittänyt seuraavaksi. Avasinkin jo sen haarukan pultin joka tolppaa pitää kiinni. Mut totesin että alkaa olla sen verran hämärää ja oon vasta irrottamassa toista puolta että luovutan siltä erää. Vakaajan sain helposti takaisin laskemalla auton puupölkyn päälle tunkilta. Siis niin että jarrulevy lepäsi pölkyn päällä.

Takapään tiesinkin helpoksi mutten halunnut siitä aloittaa koska etupää kipeämmin madallusta kaipaa.
 
Vs: Galant / Legnum Alusta vaihtoehdot

Täällähän tämä lohjalla.. :) hommaan ei kauaa jos on bolt-on.


Ale sanoi
Tolppa on kiinni sellasessa haarukassa joka on kiinni alatukivarressa. Samassa haarukassa on myös vakaaja kiinni. Hetki meni kun sain pähkäiltyä miten homma etenee, sit irrotin kaikki tarvittavat pultit ja mutterit mutta sit alkoi jo tulla hämärää ja kun ei tolppa mun järjellä mahtunu kääntymään ulos niin luovutin ja kasasin takas. Olis pitäny lähteä tallille mut ajattelin että etupääkin on piece of cake.

Simonsays: Missä? Ajatuksissa oli jo teettää duuni kun tässä joulun alla on arkisin aika kiirusta ja viikonloppuisin kissanristiäisiä mutta mielelläni mä itsekin puuhastelen. Vois ottaa vaikka pari kuvaa hommasta. Korvauksenkin maksan..
 
Vs: Galant / Legnum Alusta vaihtoehdot

Nyt on BC:t kiinni. Kiitos vaan simonsays!

Homma oli täysin bolt-on niinkuin pitikin. Korkeudetkin osu kohalleen just eikä melkein suoraan paketista. Näyttää pirun hyvältä! Vähän uraherkkä tuli kun on kulmat miten sattuu, täytyy ne vielä säädättää. Lisäksi mun vanteilla täytyy vähän kääntää takapokkauksia sisään. Ei kyllä matkalla ottanu silti kiinni kertaakaan vaikka lähellä on, 60km tuli jo vedettyä uudelle alustalla.

Huomenna kuvia kun on valoisaa. Asennuksesta ei tullu valitettavasti otettua mutta ohjeet voin kyllä kirjoittaa. Homma on oikeasti helppo kunhan edessä vähän työjärjestystä järkeilee.
 
Vs: Galant / Legnum Alusta vaihtoehdot

Täytyy kyllä sanoa että tuli legusta entistä komeampi!! :peukku


homma on helppo ja kauaa ei aikaa mene, ellei pidä monta tupakkataukoa
tässä meni taukoineen hieman päälle 2 tuntia.
 
Vs: Galant / Legnum Alusta vaihtoehdot

Tässä pari kuvaa lopputuloksesta. Tämä talviajokorkeus on siis peräisin suoraan paketista. Madalletaan sitten myöhemmin.. :p
 

Liitetiedostot

  • legua.JPG
    legua.JPG
    93.2 KB · Lukukerrat 834
  • legub.JPG
    legub.JPG
    64.8 KB · Lukukerrat 839
  • leguc.JPG
    leguc.JPG
    94 KB · Lukukerrat 837
Vs: Galant / Legnum Alusta vaihtoehdot

Varsin matalan näköinen edestä nytkin, onko joustovaraa enää yhtään jäljellä?
 
Vs: Galant / Legnum Alusta vaihtoehdot

ast sanoi
Onko joustovaraa enää yhtään jäljellä?

En mä sitä mihinkään kiinni saanu ottamaan. Eli kaikki joustovarat on käytettävissä mitä noissa coileissa nyt ylipäänsä onkaan.
 
Vs: Galant / Legnum Alusta vaihtoehdot

kauheen matala ;D

En mä ite pystyis ajaa..tarkistitteko vetareiden kulmia? (pitäs vissii kyl viel olla varaa tarpeeks siel maljassa)

ps. katoin ensin et toi on audi ku väritys ja musta vannemaali tekee audilookiks ::)
 
Vs: Galant / Legnum Alusta vaihtoehdot

Sarkasmiahan toi edelleen madaltaminen oli. Kyllä perusteltua vois olla nostaa sitä 1,5-2 senttiä. Käyttöauto toi on niin ei viitsi koko aikaa varoa. Mutta selvästi tasapainoisemman näköinen tulee kun keulaa pudottaa.

Mitään kulmia ei tarkistettu, ei myöskään vetareiden kulmia. En mä kuitenkaan usko että toi aiheuttaa siellä suunnalla(kaan) mitään ongelmia.

Ainiin, iskarit on nyt säädetty löysimmilleen. On erittäin mukava ajaa, ei ollenkaan turhan kova. Tuli mukulat ja kaikki jo testattua kun ajelin töistä kotiin.
 
Vs: Galant / Legnum Alusta vaihtoehdot

Ale sanoi
Sarkasmiahan toi edelleen madaltaminen oli. Kyllä perusteltua vois olla nostaa sitä 1,5-2 senttiä. Käyttöauto toi on niin ei viittis koko aikaa varoa. Mut selvästi tasapainoisemman näköinen tulee kun keulaa pudottaa.

Mitään kulmia ei tarkistettu, ei myöskään vetareiden kulmia. En mä kuitenkaan usko että toi aiheuttaa siellä suunnalla(kaan) mitään ongelmia.

Ainiin, iskarit on nyt säädetty löysimmilleen. On erittäin mukava ajaa, ei ollenkaan turhan kova. Tuli mukulat ja kaikki jo testattua kun ajelin töistä kotiin.

Nuo EA ja EC -mallit on siitä jänniä koriltaan että vaikka pyöräkotelo tulis "täyteen" renkaasta niin silti esim tuo etulippa on suht korkeella. Toisaalta siellä menee koneen alla runko varmaan jo todella matalalla. Mutta jos nuo iskarit ei oo mallia 100tkm ajetut orkkikset niin se ei varmaan jousta liikaa. ;D
 
Vs: Galant / Legnum Alusta vaihtoehdot

Ale sanoi
Nyt on BC:t kiinni. Kiitos vaan simonsays!

Näyttäis kyllä erittäin hyvältä!!! :peukku
Minäkin haluan!!! :)
No, mistä nää oli hommatu ja oliko tosiaan että tää on Galant "98-04" eikä "Legnum 03-" joka myöskin löytyy BC:n sivustossa...?
Onko tää sarja nyt laillinen että Muutoskatstus onnistuu?
Saitko mitään todistusta mukaan että on tarkoitettu Legnumille? TUV-lappuja jne...
 
Vs: Galant / Legnum Alusta vaihtoehdot

SpoonCivic sanoi
Näyttäis kyllä erittäin hyvältä!!! :peukku
Minäkin haluan!!! :)
No, mistä nää oli hommatu ja oliko tosiaan että tää on Galant "98-04" eikä "Legnum 03-" joka myöskin löytyy BC:n sivustossa...?
Onko tää sarja nyt laillinen että Muutoskatstus onnistuu?
Saitko mitään todistusta mukaan että on tarkoitettu Legnumille? TUV-lappuja jne...

Otas Nokoon yhteyttä kunhan tulee lomalta, pystyy hankkimaan alustan. Nämä ovat juuri Galanttiin "tarkoitetut". Mitään todistusta mulla ei ole mutta oma auto ei ole vielä rekisteröintikatsastettu joten ongelmaa siellä tuskin tulee. Vuosikatsastusasia pitää miettiä erikseen jälkiasennetulle alustasarjalle. Katsotaan jos saatais joku lappu siihen.
 
Vs: Galant / Legnum Alusta vaihtoehdot

Ale sanoi
Tässä pari kuvaa lopputuloksesta.

Legun, perus maastoauto lookki hävis kyllä kerta heitolla.

Keulaa 10-15mm- ja takaa 5-10mm ylöspäin, niin joustovara vähän lisääntyy ja "ryhti" paranee.

Galanttiin sopii paremmin toi "överi madallus" :peukku
 
Vs: Galant / Legnum Alusta vaihtoehdot

Ale sanoi
Nämä ovat juuri Galanttiin "tarkoitetut". Mitään todistusta mulla ei ole... Vuosikatsastusasia pitää miettiä erikseen jälkiasennetulle alustasarjalle. Katsotaan jos saatais joku lappu siihen.

Mmm... Juuri tämän takia perutin mun TEIN-tilaus Camskillista. He eivät pystyi tomitaa minulle papereita että sarja olis TUV tai E-hyväksytty... Mutta kun auto on "EI EY-TYYPPIHYVÄKSYTTY" niin siihen saa jälkiasentaa ihan mikä sarja tahansa jos se vaan on "tarkoitettu" siihen autoon, Eikä niin? Ja TEINin sarja on juuri tarkoitettu Legnumille. Elikä TEINin Legnumille sopiva sarja olis laillinen ja Muutoskatsatus on "Helppo Nakki", vai onko...?
 
Vs: Galant / Legnum Alusta vaihtoehdot

SpoonCivic sanoi
Mmm... Juuri tämän takia perutin mun TEIN-tilaus Camskillista. He eivät pystyi tomitaa minulle papereita että sarja olis TUV tai E-hyväksytty... Mutta kun auto on "EI EY-TYYPPIHYVÄKSYTTY" niin siihen saa jälkiasentaa ihan mikä sarja tahansa jos se vaan on "tarkoitettu" siihen autoon, Eikä niin? Ja TEINin sarja on juuri tarkoitettu Legnumille. Elikä TEINin Legnumille sopiva sarja olis laillinen ja Muutoskatsatus on "Helppo Nakki", vai onko...?

Sama Teinin jousisarja alla ja katsastuksen osalta ei mitään ongelmaa. Mukana tulevissa papereissa on mainittu, että jouset ovat sopivat Galantiin ja Legnumiin, joka riittää katsastuksessa.
 
Vs: Galant / Legnum Alusta vaihtoehdot

Skydiver sanoi
Sama Teinin jousisarja alla ja katsastuksen osalta ei mitään ongelmaa. Mukana tulevissa papereissa on mainittu, että jouset ovat sopivat Galantiin ja Legnumiin, joka riittää katsastuksessa.

Jaaha, no hyvä! Meinasit kai TEINin "Basic Wagon" malli: http://www.camskill.co.uk/products.php?plid=m22b0s2213p9639
tai vaan sitä "S tec Lowering Spring Kit": http://www.camskill.co.uk/products.php?plid=m22b0s1405p0

No sitten täytyy vaan tilaa jos ne hyväksyy niitä katastuksessa!

EDIT: Ainiin sulla on Galantti, ilmeisesti meinasit kai pelkkät TEINin jouset.
 
Vs: Galant / Legnum Alusta vaihtoehdot

:eek:fftopic Olitkos *ALE* parkissa noin puolituntia sitten hämeenpuistossa?!?
Komee laitos siinä oli..
 
Vs: Galant / Legnum Alusta vaihtoehdot

Skydiver sanoi
Juurikin nämä ja vaikka myyntitiedoissa lukee vain Legnum, niin molempiin löytyy papereista sopivuudet - luonnollisesti.

hä..ei kyl mun papereis ollu. EC5W vain sieltä löytyy. Ja takapäähän noi on "korkeammat" ja jäykemmät kun tarkotettu Leguun.
 
Vs: Galant / Legnum Alusta vaihtoehdot

Harri K sanoi
hä..ei kyl mun papereis ollu. EC5W vain sieltä löytyy. Ja takapäähän noi on "korkeammat" ja jäykemmät kun tarkotettu Leguun.

No mulla ainakin lukee sekä EC5W että EC5A... ;)
 
Vs: Galant / Legnum Alusta vaihtoehdot

Spol sanoi
:eek:fftopic Olitkos *ALE* parkissa noin puolituntia sitten hämeenpuistossa?!?
Komee laitos siinä oli..

Tampereella?

En tunne niitä puistoja mutta aika lähellä vanhaa Omppuhotellia auto oli la-su parkissa. Meillä oli DNSF kerhon pikkujoulut Tampereella.
 
Vs: Galant / Legnum Alusta vaihtoehdot

Onko kellään tiedossa muita madallusjousia Leguun kuin Tein?
Camskilliltähän saisi nuo teinit mutta jouset siis vaan madaltavat F -25mm R-28mm
Ja nimenomaan edestä pitäisi saada enemmän alaspäin. Ja coileihin ei tällä hetkellä budjetit kyllä riitä :-[
 
Vs: Galant / Legnum Alusta vaihtoehdot

Tänään hain Mikolta BC:n coilit ;D
Josko sitä sunnuntaina sais asennettua ne alle :driverjdm
 
Vs: Galant / Legnum Alusta vaihtoehdot

Kattelin tuossa coileja tuohon Leguun ja vaihtoehtoja alkaa olemaan. BC:ltä edukas V-sarja ja hiukan hinnakkaampi br-sarja. D2-sarjat, Teinit jne jne... alustan laitto on joka tapauksessa edessä joten kertokaas onko noilla suurta eroa toisiinsa nähden? Eli kuinka mä pystyn perustelemaan itselleni D2 700€:n hinnan suhteesse BC:n br-sarjaan.

Kertokaas kokemusta ja mutuiluakin... Tällä hetkellä mielessä pyörii tuo BC:n br-sarja, mutta mutta

Tarkoitus on laittaa autoa tonttiin (että se olisi hiukan tasapainoisemman näköinen) ja saada ajotuntumaa jäykemmäksi, nythän tuo laiva on kaatumassa joka mutkassa ;D

EDIT: sainkin infoa nokolta ja alelta, kiitti siitä!
 
Vs: Galant / Legnum Alusta vaihtoehdot

Joikale sanoi
Kattelin tuossa coileja tuohon Leguun ja vaihtoehtoja alkaa olemaan. BC:ltä edukas V-sarja ja hiukan hinnakkaampi br-sarja. D2-sarjat, Teinit jne jne... alustan laitto on joka tapauksessa edessä joten kertokaas onko noilla suurta eroa toisiinsa nähden? Eli kuinka mä pystyn perustelemaan itselleni D2 700€:n hinnan suhteesse BC:n br-sarjaan.

Kertokaas kokemusta ja mutuiluakin... Tällä hetkellä mielessä pyörii tuo BC:n br-sarja, mutta mutta

Tarkoitus on laittaa autoa tonttiin (että se olisi hiukan tasapainoisemman näköinen) ja saada ajotuntumaa jäykemmäksi, nythän tuo laiva on kaatumassa joka mutkassa ;D


kyllä mä sanoisin että enemmän olen kuullut negatiivista palautetta D2-sarjoista kuin BC:stä.

tuohon naisen legnumiin tulee tässä kesän aikana kyllä BC:t
 
Vs: Galant / Legnum Alusta vaihtoehdot

Tottahan negatiivistakin palautetta aina tulee mutta onhan sitä jo myytykin muutama vuosi joten alustojakin on muuan liikenteessä... Mieli tekis laitella suoraan tilaukseen tuo BC:n br-sarja...
 
Takaisin
Ylös Bottom