Vs: Legnum/evo kuumetta, uskaltaako ostaa?
tepi sanoi
Hyvällä todennäköisyydellä tulee heti vetarinmaljat,ohjaustehostin, srs:n kellojousi, raidetangonpäät, etunivelet,vaihdelaatinkon stefan vuoto, pyöränlaakerit, kardaanin värinät yms korjaukseen mikä noissa on tyyppivikoina.Olihan niitä muitakin, mutta nyt ei äkkiseltään muistu mieleen. Pistää sekin ketuttaan jos vaikka vain joku noista menee. Ei ne turhaan ulkomailla pidä keskustelupalstoilla aihetta "mikä sinulla on tänään rikki vr4:sta?"
- maljat : check/vaihdettu ja tärinät katos
- tehostin : no problemos
- srs kellojousi: no problemos
- raidetangonpäät: check/vaihdettu (halpoja)
- etunivelet/tukivarret : check /vaihdettu osa (osa recallina vaihdettu ja tarratki näkyy vieläkin tukivarsissa ;D )
- vaihdelaatikon vuoto: ei vuoda /avattu jo ulkomailla luultavasti
- pyöränlaakerit : check/osa vaihdettu
- kardaani: pyörii no problemos
- AYC : toimii kuin junan vessa (kannattaa ne litkut oikeesti vaihdattaa 1-2v välein, kuten mun autossa oli tehty huoltokirjan mukaan auton mulle tullessa)
- jakopää tehty itse uusiksi (ei vaikee jos tietää mitä tekee..tosin mulla muutamat tehtynä alla jo mitsuista niin ehkä siks en osaa sanoa sitä vaikeeksi)
- hydr.venttiilivälyksen tasaajat vaihdettu (eka kertaa tein ja ei vaikee)
- tulpat vaihdettu
- iskarit ja madallusjouset vaihettu
- maalipintaa maalattu
ja autohan on siis -96 vr4 automaatti Galantti...
vaihdetut osat on 2-3v mun omistuksen aikana itse vaihtamiani. Ei vaikeita mut osa työläitä. Samoja osia se etuveto PAINAVA galanttiki tarvii ...painava auto ja alustan osat on kovemmalla.
Pitäsköhä toi siis myydä kun kaikki on ilmeisesti käyty läpi ;D
ps. Automaattina todella kiva ajaa
eukku Vähän paukkua kun lisäs ja 3" putkisto soittaa V6-soundia, joka on täysin toistamaata kun neloskoneisen evon papatus, niin tää tykkää ainakin ;D