Vs: M.Koljonen(ex Aulaskari) -97 2.0 GLX
262tkm homma etenee tasaisesti.moottoriöljyt+vaihteistö öljyt uusittu.moottori tilaan uusittu vahvistin kaapelin väliin kunnollinen mds sulakerasia.
eujarrupalat uusittu,saranat rasvattu+paljon muuta mikä kuuluu kunnon huoltoon ;D oikea etupyörän laakeri uusittu ja molemmat raideulkopäät sekä 4-pyörä suuntaus.
sitten irroitettu molemmat etu sisälokarit...vaikka käytetty ammatti ruostesuojaamossa niin työn jäljessä parantamisen varaa
ei pahasti ruostetta mutta kumminkin,työtä oli ihan riittävästi eli kaikki kotelo rakenteet suojattu rankalla kädellä niin että autossa sisällä käryää aikalailla :nykii
yllättävän monimutkainen kotelorakenne a-pilarin+eturunkoaisan yhdistelmä sekä erittäin ruoste herkkä!!!kannattaa tarkistaan omastaan ja varautua kunnon myrkyillä!!
takaluukun muovipaneeli irroitettu koska paneeli on hieronut pellistä maalia pois ja pientä kukkaa pukkaa,hädin tuskin havaittavissa mutta pitäähän ne laittaa koska ensi keväällä työtä olisi jo moninkerroin enemmän
kaikki ruosteet poistettu,pohjattu happo maalilla ja lopuksi aidolla myrkkymaalilla värjätty(värikoodin mukaisesti) ;D
vielä lopuksi kotelo suojattu koko takaluukku!aineita säästelemättä
eukku liimatiivistemassalla vahvistettu sisä ja ulkopellit.