Vs: mitenkä olette toteuttaneet huoltoauto vaatimukset pätkä pajeroon?
Mulle sano katsuri, että tee "hieman" jämerämpi huoltolaatikko, mutta äkkiähän sitä painoa tulee myös karjapuskurista, helmapalkeista, pohjapanssareista yms. Suunnittelin myös Bitumilla äänieristämistä. Silläki tulee helposti painoa, mutta ei näy jos ja kun ne alkaa vetoamaan tuohon "teennäisyyteen"
Mulla on oma viel 4-paikkanen ja paino 2000kg, eli mulla on joko 500kg ylimäärästä romua kyydissä (hylsysarja ja pari kuormaliinaa.. en oikein usko), tai sitte se paino vaan kertyy helposti pienistä asioista. Esim Runko kun on ajan saatossa täyttyny hiekalla niin painaa varmasti. Ja pelkän rungon massauksellakin saa jo hyvin lisäpainoa. Mulla meni siihen projektirunkoon 11 vai 12 purkkia massaa, eikä vieläkään ole oiken mahottoman paksua kalvoa. Bitumia sanoi yks hifimies löytäneensä kuutioissa, joita ilmeisesti asfalttimiehet käyttää. Sitä ku kuumentelis ja sulattais ja levittelis pitkin autoa, niin ois ainaki äänieristys kunnossa. En sitte tiedä, et miten käytännössä toteutetaan ja onnistuuko niin helpolla ku kaveri antoi ymmärtää..
Kannattaa nyt selvittää, että mites se punnitaan.. Kuivapaino, vaiko saako tankki olla täynnä. Sitte kannattais selvittää, et paljonko on jo painoa. Esim. katsastuskonttoreillahan punnittevat auton joka katsastuksessa, eli konttorilta kyseleen ja muista tyhjentää autosta ylimääräiset romut pois, niin tiedät, et mistä lähdetään.
Sitten vaan vertailemaan kilohintoja ;D Pienikin säästö kilossa on jo paljon 500 kilossa.