Offtopic

Ne kukkahattutädit jotka valittaa moottoriratojen metelistä,voisivat tulla kokeilemaan asua lentokentän vieressä,tälläisten Tuska 2012 harjoitusten ajaksi.
Äsken meni 4kpl hornetteja yli,ihan kivasti jymisee :D
Maanantaina aloittivat jo klo.4.53,hetki piti miettiä että mitä tapahtuu,kun heräsin :)
Käänsin kylkeä ja ajattelin että antaa poikien nyt jyristellä,ennenkun Stefa laittaa portit kiinni.
 
Tunari-82 sanoi
Ne kukkahattutädit jotka valittaa moottoriratojen metelistä,voisivat tulla kokeilemaan asua lentokentän vieressä,tälläisten Tuska 2012 harjoitusten ajaksi.
Äsken meni 4kpl hornetteja yli,ihan kivasti jymisee :D
Maanantaina aloittivat jo klo.4.53,hetki piti miettiä että mitä tapahtuu,kun heräsin :)
Käänsin kylkeä ja ajattelin että antaa poikien nyt jyristellä,ennenkun Stefa laittaa portit kiinni.

Eilen heräsin itekkin aikamoiseen mölinään. Välillä kuulosti siltä että kohta tulee hornetti tonttiin ;D
 
Tunari-82 sanoi
Ne kukkahattutädit jotka valittaa moottoriratojen metelistä,voisivat tulla kokeilemaan asua lentokentän vieressä,tälläisten Tuska 2012 harjoitusten ajaksi.
Äsken meni 4kpl hornetteja yli,ihan kivasti jymisee :D
Maanantaina aloittivat jo klo.4.53,hetki piti miettiä että mitä tapahtuu,kun heräsin :)
Käänsin kylkeä ja ajattelin että antaa poikien nyt jyristellä,ennenkun Stefa laittaa portit kiinni.
asenna rk62 autoon ja totea että harjoitat maanpuolustusta ;D sit menee läpi
 
mystinengalant sanoi
Tai launch /Antilag... kiinnostaako, sillä voi pelotella porukkaa ja toimii nyt myös vr4:seen :)
käytännön hyöty? jutellaan seuraavalla kahvilla
 
Shadow sanoi
Mitä väliä sillä on ;D Mystinen jo kerto mikä on pääasia ;D

No tossa oli yks entinen- mitsukuski nykyinenbemarikuski heittämässä jo bemarin jorpakkoon ku pääs kuuleen miten toi antilagi paukutta paikallaan :D Eikä saatu sillä kertaa edes lieskaa.
 
mystinengalant sanoi
No tossa oli yks entinen- mitsukuski nykyinenbemarikuski heittämässä jo bemarin jorpakkoon ku pääs kuuleen miten toi antilagi paukutta paikallaan :D Eikä saatu sillä kertaa edes lieskaa.

Hyvähyvä Niin sitä pitää ;D
 
mystinengalant sanoi
No tossa oli yks entinen- mitsukuski nykyinenbemarikuski heittämässä jo bemarin jorpakkoon ku pääs kuuleen miten toi antilagi paukutta paikallaan :D Eikä saatu sillä kertaa edes lieskaa.

Mani? ;D
 
Sanotaanko vihjeenä että jos Mani näyttää enempi Kekkoselle, pään karvoituksen suhteen niin tätä kyseistä henkilöä luonnehtisin sitten Ransuksi.
 
sit pitäisi 4 päivää ravata messariin ja takas, reissut ei nappaa mut muuten :peukku


ja kuvitelkaa mun eilinen ilme kun tein löytöjä galantista.

keväällä hävisi hanskalokeron kautta batterytölkki mitä tuli koluttua ja ronkittua muttei löytynyt "kai se tuli jalkotilaan ja mä join se joskus"

'noh, eilen piti mmcs ottaa pois niin siinähän se seisoi pystyssä sen näytön takana olevalla tasanteella paria lommoa lukuunottamatta täysin ehjänä (ja nightwish limited edition tölkkikuosi). ei siinä mennyt yhtään kauaan löytää se ;D
 
akio sanoi
sit pitäisi 4 päivää ravata messariin ja takas, reissut ei nappaa mut muuten :peukku


ja kuvitelkaa mun eilinen ilme kun tein löytöjä galantista.

keväällä hävisi hanskalokeron kautta batterytölkki mitä tuli koluttua ja ronkittua muttei löytynyt "kai se tuli jalkotilaan ja mä join se joskus"

'noh, eilen piti mmcs ottaa pois niin siinähän se seisoi pystyssä sen näytön takana olevalla tasanteella paria lommoa lukuunottamatta täysin ehjänä (ja nightwish limited edition tölkkikuosi). ei siinä mennyt yhtään kauaan löytää se ;D
Jaa no sulla oli tuo tölkki hukassa vain puolivuotta. Itse kun kerran käytin autosta takapenkin ja kokolattiamaton irti ja siinä yhteydessä hävisi hylsä autoon. Siinä meni sitten 4 vuotta kun sen hylsän viimein autosta löysin, kun käytin uudelleen niitä takapenkkejä ja lattiamattoja irti ;D Siellä se hylsä oli kiltisti autossa matkustellu. Viimeksi, kun vaihdoin Galantista raikkarin ja siinä yhteydessä hukku sitten irroitettava meisselin pää. Siitä on jo kohta vuosi aikaa. Saa nähä milloin se löytyy ::)
 
Kävin työmaalla morjenstamassa kaveria niin eiköhän sen työkaveri totea sitte "hieno subaru sulla" :seina ;D ;D
 
akio sanoi
galantti on ollut joidenkin mielestä subaru, skylle, evo, säxä ja jopa bmw :p

Liekö tuo niin vakavaa. Mitsubishi on vaan imenyt ja jalostanut ne parhaat ideat muotoilussaan galanttiin. Ihan normia japanilaistoiminta. Tämä vain onnistui kys korimallin osalta aivan järkyttävän hyvin.
 
mystinengalant sanoi
Liekö tuo niin vakavaa. Mitsubishi on vaan imenyt ja jalostanut ne parhaat ideat muotoilussaan galanttiin. Ihan normia japanilaistoiminta. Tämä vain onnistui kys korimallin osalta aivan järkyttävän hyvin.
ei se olekkaan, hajottaa vain
 
Late sanoi
Kävin työmaalla morjenstamassa kaveria niin eiköhän sen työkaveri totea sitte "hieno subaru sulla" :seina ;D ;D

Kai huomautit, että tässä versiossa ei ole kuplan moottoria?
 
Late sanoi
Kävin työmaalla morjenstamassa kaveria niin eiköhän sen työkaveri totea sitte "hieno subaru sulla" :seina ;D ;D
munki porukoille naapurit kävi joskus valittamassa silloin ku vielä evo oli mulla ja sano että sen valkosen subarun kuski vois höllätä kaasujalkaa ettei kuulemma tarvi kiihytellä aina kaasupohjassa... faija oli vaan todennu ettei hän oo ainakaan nähny täälläpäin yhtään valkosta subarua ;D
 
Late sanoi
Kävin työmaalla morjenstamassa kaveria niin eiköhän sen työkaveri totea sitte "hieno subaru sulla" :seina ;D ;D

9/10 kuka on kommentoinu celesteä on kommentoinu "hieno datsuni"

Aina hajoaa yhtä paljon. "Se ei oo datsun prkl!"
 
DaJackal sanoi
Bemariksi tuota omaakin EA:ta on luultu muutamaan otteeseen. ???
kyllä mä tavallaan itekkin nään ton bmw homman (varsinkin omassa autossa kun on ne angel eyesit :p )
tuolla omalla JOPA sanalla hain enemmänkin takaa että saksalaiseksi luultu kun muuten pysytty japanilaisissa.

parhaimpia kyllä kun poika kysyi isältään "miksi tossa autossa on ratti väärällä puolella?" isä tokaisi "emmä tiiä, joku saksalainen auto se varmaan on"
 
Aij jumalauta tuo r34 GT-R on hieno livenä :-* Tossa vieresen taloyhtiön pihassa sellane, sinisenä. :peukku
 
Late sanoi
Aij jumalauta tuo r34 GT-R on hieno livenä :-* Tossa vieresen taloyhtiön pihassa sellane, sinisenä. :peukku
paras väri siihen :peukku
lieköhän sama mikä oli myynnissä äskettäin. Broidi melkein kävi sen nappaamassa kotiin
 
Late sanoi
Aij jumalauta tuo r34 GT-R on hieno livenä :-* Tossa vieresen taloyhtiön pihassa sellane, sinisenä. :peukku

täällä myös musta ja tummanharmaa pyörii, kovasti oon koittanu kiusata että painasivat vähä kaasua niil mut ei :driver
 
No tossa oli yks entinen- mitsukuski nykyinenbemarikuski heittämässä jo bemarin jorpakkoon ku pääs kuuleen miten toi antilagi paukutta paikallaan Eikä saatu sillä kertaa edes lieskaa.

Mani?


Basbarduu sanoi
Sanotaanko vihjeenä että jos Mani näyttää enempi Kekkoselle, pään karvoituksen suhteen niin tätä kyseistä henkilöä luonnehtisin sitten Ransuksi.
:peukku

Antilagit unohdettu ku vaihtu smoke power tilalle-
Ja mulle saa kyl ilmotella jos joku on saanu kiisselin paukkuu putkessa :D

BMP-1 tai 2 omasuoja savutusta ei lasketa tähän :D ( raakaa kiisseliä pakosarjaan )
 
Myin Mersun pois jo ennenko lumet kerkesi maahan, ja kauhea hinku olisi ostaa taas Mitsu 8) Huomenna olisi tarkoitus mennä katsomaan 1996 GTi Lanceria, jossa on kuulemma 40tkm ajan CE-valo syttynyt ja sammunut käsittääkseni matalilla kierroksilla isolla vaihteella ajaessa, jolloin ilmenee lievää nykimistä. Auto ei ole sammunut ajosta, tai temppuillut muutenkaan millään tavalla, vain tuo ce-valon syttyminen em. tilanteessa ja sammuminen taas kun moottorin sammuttaa ja käynnistää uudelleen.

Mitä veikkaatte viaksi? Eikös esim. cps väärää tietoa antaessaan sammuta moottorin tyystin? Onhan mulla toi ledi-vastus-piuha testeri vielä tallessa, jos sieltä koodin sais ulos.
 
Haanpää sanoi
Myin Mersun pois jo ennenko lumet kerkesi maahan, ja kauhea hinku olisi ostaa taas Mitsu 8) Huomenna olisi tarkoitus mennä katsomaan 1996 GTi Lanceria, jossa on kuulemma 40tkm ajan CE-valo syttynyt ja sammunut käsittääkseni matalilla kierroksilla isolla vaihteella ajaessa, jolloin ilmenee lievää nykimistä. Auto ei ole sammunut ajosta, tai temppuillut muutenkaan millään tavalla, vain tuo ce-valon syttyminen em. tilanteessa ja sammuminen taas kun moottorin sammuttaa ja käynnistää uudelleen.

Mitä veikkaatte viaksi? Eikös esim. cps väärää tietoa antaessaan sammuta moottorin tyystin? Onhan mulla toi ledi-vastus-piuha testeri vielä tallessa, jos sieltä koodin sais ulos.

Lambda...
 
No niin tulihan se sieltä:
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012100216151712_uu.shtml
Mulla on aina ärsyttäny suomalaisten neuvominen ja etenkin arvostelu muiden maiden toimissa katastrofeissa kuten esim. silloin Japanin maanjäristyksessä.
Suomi maa jonka sähköverkko kaatuu joka helvetin talvi lumimyräköissä, jotka on vielä ennustettu montapäivää ennakkoon. No nyt selvisi, että eipä tuo Olkiluotokaan ole läheskään niin luotettava tulvissa, kuten Tukesi henkseleitä paukutteli Japanin katastrofin yhteydessä.
 
MitsuMi sanoi
No niin tulihan se sieltä:
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012100216151712_uu.shtml
Mulla on aina ärsyttäny suomalaisten neuvominen ja etenkin arvostelu muiden maiden toimissa katastrofeissa kuten esim. silloin Japanin maanjäristyksessä.
Suomi maa jonka sähköverkko kaatuu joka helvetin talvi lumimyräköissä, jotka on vielä ennustettu montapäivää ennakkoon. No nyt selvisi, että eipä tuo Olkiluotokaan ole läheskään niin luotettava tulvissa, kuten Tukesi henkseleitä paukutteli Japanin katastrofin yhteydessä.

Ja taas saadaan hyvä syy nostaa sähkönhintaa :peukku Ja kyllähän tää vähän on juuri niinkuin sanot ja muutenkin koko olkiluoto tuntuu hirmuiselta fiaskolta. En välttämättä haluisi suomessa olla kun sitä aletaan käynnistelemään :)
 
MitsuMi sanoi
No niin tulihan se sieltä:
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012100216151712_uu.shtml
Mulla on aina ärsyttäny suomalaisten neuvominen ja etenkin arvostelu muiden maiden toimissa katastrofeissa kuten esim. silloin Japanin maanjäristyksessä.
Suomi maa jonka sähköverkko kaatuu joka helvetin talvi lumimyräköissä, jotka on vielä ennustettu montapäivää ennakkoon. No nyt selvisi, että eipä tuo Olkiluotokaan ole läheskään niin luotettava tulvissa, kuten Tukesi henkseleitä paukutteli Japanin katastrofin yhteydessä.

kyl siel taas ihmetellään, ydinvoimaa on tehty nyt jo jonkun aikaa et ei noi uudet voimalat mihinkää tussahda ;D kyl siin olis sormi suus kun ydinvoimalat pistettäis pelistä pois, suurempia myllyjä vaa ja halpaa sähköä :D tai tulis ne fuusiovoimalat, sieltähän saa järkyttäviä tehoja, piipusta tulee vettä... Harmi vaan kun niitten koelaitosten käynnistämiseen tarvitaan ydinpommi.
 
taitaa olla tuo fuusiotekniikka aika kaukainen haave vielä. varmaan toki ennemmin se saadaan aikaseks ku tää poimuajo joka on jo paperilla mahdollista. 10kertanen valonnopeus maistuis. ongelmana oli ilmeisesti vaan energian tarve siinäkin.
 
Basbarduu sanoi
Sanotaanko vihjeenä että jos Mani näyttää enempi Kekkoselle, pään karvoituksen suhteen niin tätä kyseistä henkilöä luonnehtisin sitten Ransuksi.
En oo ite kyllä kiinnittäny ennen huomiota, mut jos tarkemmin ajattelee ni yllättävän hyvä vertaus. :D
 
mystinengalant sanoi
Jaa mä olen sut kyllä Stig Doggiksi ristinyt. Erityisesti tuo bling -maasturi sopii tohon.
Harmi vaa et letti lähtee enne kyseistä miittiä. Ois voinu en miittiin ajaa pelkät viikset ja hankkii pappalasit tiimarista ilman vahvuuksia. 8)
 
BamBu^^ sanoi
Harmi vaa et letti lähtee enne kyseistä miittiä. Ois voinu en miittiin ajaa pelkät viikset ja hankkii pappalasit tiimarista ilman vahvuuksia. 8)
Korjaan.. Enne seuraavaa miittiä.
 
Moz1lla sanoi
haha täytyy käydä äänestämässä oikee omankylän tyttöö ;D

Eipä tuo kyllä nyt niin hyvä ollut mitä aikaisemmin.

http://arkisto.ruutu.fi/video?vt=audio&vid=138287

Varmaan on koittanut tsempata mediassa vaaleja varten.
 
Takaisin
Ylös Bottom