Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom. This feature may not be available in some browsers.
;Dsompio sanoiTaisi joku kodinkonekauppias joskus mainita että kirjaimet TM tulevat sanoista Testit Maksettuja. ;D
Tunari-82 sanoiNettiauton etusivulta poimittua...
Tekniikan Maailma nro. 17 ladattavissa ilmaiseksi iPadiin
03.10.2012
Nokian Renkaat tarjoaa Tekniikan Maailman uusimman numeron 17 ilmaiseksi Applen iPadiin AppStoren lukuohjelman kauppapaikassa. Lataa lukuohjelma ja ilmainen TM: Siirry AppStoreen tästä.
Linkkiä avaamatta voi arvata että ko numerossa on talvirengastesti.
Lehteä avaamatta arvaan että nokian renkaat voitti testin.
Ei siinä,onhan tuo hyvää mainosta nokialle,mutta laittaa vaan miettimään että ostaako nokian renkaat jotain muutakin tm.ltä kuin i-pad lehtiä.
Hablu sanoiNissan foorumilla ois huutokaupan mitsun umpioita
http://www.dnsf.org/forum/index.php?topic=72173.msg876896;topicseen#msg876896
Jos ne tuleekin jalopuulaatikossa jossa samettivuoraus ;DMaxxximus sanoi50€ pakkauskuluja kovat on katteet.
V*tuttaa tommoset kuljettajat.. pilaa muiden harrastajien maineen...Hablu sanoihttp://www.ess.fi/?article=387568
just meinasin tän tänne linkittää mut minä oon ainaki nukkunu tohon aikaan eli mua on turha syyttää ;D mutta ihme etteivät väriä ole kertoneet lehtijutussa ja juuri ajoin kaupungin läpi galantilla niin eipä torin kohdalla vastaantullut poliisiauto ainakaan näyttänyt kiinnittävän mitään huomiota joten tuskin ainakaan valkonen mitsu ollut siis kyseessä koska heti tuli itselle mieleen että nyt tuli varma pysäytys mutta ei...Hablu sanoihttp://www.ess.fi/?article=387568
maurichia sanoijust meinasin tän tänne linkittää mut minä oon ainaki nukkunu tohon aikaan eli mua on turha syyttää ;D mutta ihme etteivät väriä ole kertoneet lehtijutussa ja juuri ajoin kaupungin läpi galantilla niin eipä torin kohdalla vastaantullut poliisiauto ainakaan näyttänyt kiinnittävän mitään huomiota joten tuskin ainakaan valkonen mitsu ollut siis kyseessä koska heti tuli itselle mieleen että nyt tuli varma pysäytys mutta ei...
Clutchkick sanoiOnko toi evo v- ecu riittävä jos hakee alta 400hp konetehoksi?
Kun mitsu ei kaupan mene niin kone kokolailla vakio-osin kokoon hiukan isommalla ahtimella ja suuttimilla ja kaaret sisään ja myyntiin uudelleen ja ehkä kokeilla harjotella tota rata-ajoa
toiseen ääripäähän kun uppois joku 7tonnia ja tässä vois selvitä kahdella
vetävässä kytkimessä painelaakeri pyörii mukana kytkin ylhäällä, joten voi olla siittäkin. Eli tarkennuksena mikä automalli?nokonzok sanoiNopea tekniikkakysymys:
Vaihdelaatikko rohisee kytkin ylhäällä, hiljenee kun painaa kytkimen pohjaan. Tulkitsen asian niin, että lootassa on laakerivikaa, mutta painelaakeri on ehjä. Tämä siis paikallaan seisten kylmänä, lämpimänä ei oireita. Samaa mieltä?
nokonzok sanoiNopea tekniikkakysymys:
Vaihdelaatikko rohisee kytkin ylhäällä, hiljenee kun painaa kytkimen pohjaan. Tulkitsen asian niin, että lootassa on laakerivikaa, mutta painelaakeri on ehjä. Tämä siis paikallaan seisten kylmänä, lämpimänä ei oireita. Samaa mieltä?
tuli taas mieleen kun kerran kysyin yhestä virmasta niin "joo, no sellanen reilu pari hunttia per vanne" ;Daavikko-mursu sanoivimpelin teollisuusmaalaamo. 15e vanne puhallus ja pulverimaalaus.
Harri K sanoivetävässä kytkimessä painelaakeri pyörii mukana kytkin ylhäällä, joten voi olla siittäkin. Eli tarkennuksena mikä automalli?
DaJackal sanoiLaatikkovikaisiksi samitsu on ainakin tuollaisissa tapauksissa tuominnut omat autot (eli ne kaikki). ;D
aavikko-mursu sanoivimpelin teollisuusmaalaamo. 15e vanne puhallus ja pulverimaalaus.
Kuulin tornaria että kellokoskella tekee halvalla,kysäse Jerkulta lisää eukkumystinengalant sanoiNYT * Oikeesti!
Talvi tulossa, pitäis vanteet maalata!
Kukas puhaltais ja maalais noi mun vanteet, vastineeksi saa vaikka autofiksaushommia jossei itse taivu tai suositelkaa ny joku jotain tekijää. !!!!! En viitsis hirveesti maksaa kun eivät olleet vanteetkaan ihan ilmaiset ja kuitenkin "vain" 16" perusvanteet mutta saisvat nyt olla edes semmosella pinnalla että painot pysyy kiinni!!!!!
Tunari-82 sanoiMitsuissa on kyllä kokolailla paskat vaihdelaatikot.
Omastani kun meni laatikon päädystä laakeri,niin se huusi aina kun pyörät vain pyöri.
AneemineN sanoiKuulin tornaria että kellokoskella tekee halvalla,kysäse Jerkulta lisää eukku
Tähän vaatisin ihan huvikseen hieman enemmän perusteluja kuin tuon että meni päätylaakeri,90% laatikon laakereista särkyy siksi,että siellä ei ole tarpeeksi öljyä tai öljy on paskaa. Pajeron loota itsellä hajosi siksi,ettei kestänyt ajaa 450km alle litralla öljyä,ja ainut että 5alkoi ääntämään ja vähän moottori jarrutuksissa.Tunari-82 sanoiMitsuissa on kyllä kokolailla paskat vaihdelaatikot.
Omastani kun meni laatikon päädystä laakeri,niin se huusi aina kun pyörät vain pyöri.
Tunari-82 sanoiTästä nyt on turha alkaa merkkifoorumilla vääntämään,kuten sanottua omat kokemukset rajoittuu kahteen evoon(3 ja 6) ja kummassakaan en voi kehua vaihteistoa,etenkään kylmänä ja talvea kohti mennessä ominaisuus pahenee.
Olen ajanut sellaisillakin autoilla joissa vaihteet menee pakkasillakin päälle,ilman voimankäyttöä.
Tuohon omaan laatikkooni uusittiin juuri 2 ja 3 synkrot laakeriremontin yhteydessä,kun ajattelin että se ominaisuus siitä paranisi,mutta ei.
Mielestäni niillä redlineillä tuota kankeutta oli vähemmän kuin castrollin öljyillä,mutta en uskalla redlinejä laittaa enään koville pakkasille,kun viimeksi oli ne laatikossa kun laakeri antautui.
Sitä en tiedä oliko öljyllä osuutta laakerin rikkoutumiseen,mutta en uskalla enään alkaa koikeilemaankaan,remontille kuitenkin kertyi hintaa sen +1000e
Enkä ole ainut evoilija jolla samanlaisia ominaisuuksia
http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=15475.0
Tunari-82 sanoiTästä nyt on turha alkaa merkkifoorumilla vääntämään,kuten sanottua omat kokemukset rajoittuu kahteen evoon(3 ja 6) ja kummassakaan en voi kehua vaihteistoa,etenkään kylmänä ja talvea kohti mennessä ominaisuus pahenee.
Olen ajanut sellaisillakin autoilla joissa vaihteet menee pakkasillakin päälle,ilman voimankäyttöä.
Tuohon omaan laatikkooni uusittiin juuri 2 ja 3 synkrot laakeriremontin yhteydessä,kun ajattelin että se ominaisuus siitä paranisi,mutta ei.
Mielestäni niillä redlineillä tuota kankeutta oli vähemmän kuin castrollin öljyillä,mutta en uskalla redlinejä laittaa enään koville pakkasille,kun viimeksi oli ne laatikossa kun laakeri antautui.
Sitä en tiedä oliko öljyllä osuutta laakerin rikkoutumiseen,mutta en uskalla enään alkaa koikeilemaankaan,remontille kuitenkin kertyi hintaa sen +1000e
Enkä ole ainut evoilija jolla samanlaisia ominaisuuksia
http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=15475.0
Tarkoitan. Ei ainakaan Mäkelän Koneen pojat suositellu, harmittelivat kun se poistui. Ja kuten sanoin, SMS-X öljyt oli mainospuheiden mukaan "sairaan hyvät" mut diaqueenit oli sairaan paljon paremmatBasbarduu sanoiTarkoitatko Urran Castrollin SMX-S 75W-85 öljyä? Ja meinaat että sen korvaaja Syntrans Multivehicle 75W-90 ei toimisi?
Mulla taas syntrans 75-90 toimi paremmin kun smx-s. Ja nyt on SMX:t sisäs ku sain sitä viel hommattua 20litra kanisterista itelleni osan...Mut taidan vaihtaa toho syntranssii takas.Urran sanoi^Toi Diaqueen on muuten aivan jäätävän paljon parempaa öljyä kun esim. vanha, erittäin hyväksi todettu Castrol SMS-X (mitä ei enää saa). Redlinejä en kerennyt kokeilemaan, enkä yhden Diaqueenien oston jälkeen varmaan kokeile
Ainakin Castroleissa oli selkeesti se ongelma että ne on liian liukkaat öljyt synkroille.
Toki eri laatikko kyseessä,mutta jotain suuntaa saat remontin hinnasta...nokonzok sanoiLaatikon korjaamisesta kun on ollut puhe niin mitä mieltä raati mahtaa olla, onko Pajeron laatikko järkeä korjata? Vikaa ei todennäköisesti ole kuin laakeroinnissa, öljyjen seassa ei ole ylimääräistä materiaalia (ja niitä öljyjä on myös vaihdettu) ja vaihteet menee hyvin päälle. Kakkonen vähän takeltelee kylmänä, mutta se tuntuu olevan Mitsujen ominaisuus.
Vaihtolaatikon saa muutamalla satasella, tosin sitten sen kunnostakaan ei ole mitään tietoa. Vanhasta kunnostusta kaipaavasta laatikosta voisi kai periaatteessa jotain saada. Vai kuinka?
nokonzok sanoiLaatikon korjaamisesta kun on ollut puhe niin mitä mieltä raati mahtaa olla, onko Pajeron laatikko järkeä korjata? Vikaa ei todennäköisesti ole kuin laakeroinnissa, öljyjen seassa ei ole ylimääräistä materiaalia (ja niitä öljyjä on myös vaihdettu) ja vaihteet menee hyvin päälle. Kakkonen vähän takeltelee kylmänä, mutta se tuntuu olevan Mitsujen ominaisuus.
Vaihtolaatikon saa muutamalla satasella, tosin sitten sen kunnostakaan ei ole mitään tietoa. Vanhasta kunnostusta kaipaavasta laatikosta voisi kai periaatteessa jotain saada. Vai kuinka?
Vähemmällä vaivalla pääset, kun kunnostat sen nykyisen laatikon. Jos kerran vaihtolaatikon kunnosta ole mitään tietoa, niin huonolla tuurilla käy niin, että kiinnität sen autoon ja toteat, että toimii huonommin kuin oma entinen. Sitten taas lodjua irti ja aloittaa entisen lootan kunnostus ja taas takasin entinen paikalleen ja sitten saakin aloittaa vielä kaupittelemaan viallista vaihtolaatikkoa. Mutta jos tykkää ruuvailusta, niin onhan tuolla ainakin silloin työllistävä vaikutus Yleensä tahtoo olla niin, että jos jokin käytetty auton osa kaupataan siten, että kunnosta ei ole tietoa, niin monesti siinä on sitten jotain sanomista.nokonzok sanoiLaatikon korjaamisesta kun on ollut puhe niin mitä mieltä raati mahtaa olla, onko Pajeron laatikko järkeä korjata? Vikaa ei todennäköisesti ole kuin laakeroinnissa, öljyjen seassa ei ole ylimääräistä materiaalia (ja niitä öljyjä on myös vaihdettu) ja vaihteet menee hyvin päälle. Kakkonen vähän takeltelee kylmänä, mutta se tuntuu olevan Mitsujen ominaisuus.
Vaihtolaatikon saa muutamalla satasella, tosin sitten sen kunnostakaan ei ole mitään tietoa. Vanhasta kunnostusta kaipaavasta laatikosta voisi kai periaatteessa jotain saada. Vai kuinka?