Offtopic

Vs: Offtopic

J.Niemi sanoi
Oho, -12astetta pakkasta.

Joo, ja tajusin eilen Lempäälästä ajellessa että mulla on vielä kesälöpöt tankissa. Onneks ei kerennyt mitään ongelmia tulemaan vaan kävin tankkaa talvilaatua :driver
 
Vs: Offtopic

miikka sanoi
Joo, ja tajusin eilen Lempäälästä ajellessa että mulla on vielä kesälöpöt tankissa. Onneks ei kerennyt mitään ongelmia tulemaan vaan kävin tankkaa talvilaatua :driver

Torstaina etsiskelin varmuuden vuoksi kaupungista talvilaatuista dieseliä. Seitsemänneltä asemalta (Neste) vasta tärppäsi eli kovin valmistautuneita ei tilanteeseen vielä olla silläkään puolella. Tosin eikös tuollainen reilu kymmenen vielä kesälaadullakin pitäisi mennä, lisälämmittimet ainakin Volvon mukaan hyytyvät ensimmäisenä.
 
Vs: Offtopic


se on kyllä käsittämätöntä, miten pitkään huoltamot yrittävät sinnitellä kesälaatuisella dieselillä, se kun ilmeisesti on huomattavasti halvempaa heille ostaa, itse en ole koskaan suurta hinnannousua (asiakkaalle) huomannut talvilaatuun siirryttäessä.

faijalta jäi pari vuotta sitten auto pitkäksi aikaa pihaan seisomaan nesteen kesädieselin takia. ajankohta oli muistaakseni jopa joulukuu, eli selkeä huoltamoyrittäjän moka. taisivat kompensoidakin sitä pienellä polttoainelahjakortilla tms.

jostain mainoksesta olin kuulevinani, että nesteen nykyinen pro diesel kestäisi aina pakkasta. en tosin tiedä, kuinka paljon. eli sitä kun olen nyt tankkaillut, niin ilmeisesti ei ole huolta?!
 
Vs: Offtopic

nahkuri sanoi
se on kyllä käsittämätöntä, miten pitkään huoltamot yrittävät sinnitellä kesälaatuisella dieselillä, se kun ilmeisesti on huomattavasti halvempaa heille ostaa, itse en ole koskaan suurta hinnannousua (asiakkaalle) huomannut talvilaatuun siirryttäessä.

faijalta jäi pari vuotta sitten auto pitkäksi aikaa pihaan seisomaan nesteen kesädieselin takia. ajankohta oli muistaakseni jopa joulukuu, eli selkeä huoltamoyrittäjän moka. taisivat kompensoidakin sitä pienellä polttoainelahjakortilla tms.

jostain mainoksesta olin kuulevinani, että nesteen nykyinen pro diesel kestäisi aina pakkasta. en tosin tiedä, kuinka paljon. eli sitä kun olen nyt tankkaillut, niin ilmeisesti ei ole huolta?!

ei voi olla huolta kun nimessä on PRO ;D
 
Vs: Offtopic

On tosta Pro litkustakin kesä ja talviversiot. Kylmäominaisuudet on paremmat tossa (Nesteen mukaan) kun normaalissa talvilaadussa. Huoletta tota ainakin voi tankata kun on näemmä jo vaihdeltu talvilaatuun muutenkin.
 
Vs: Offtopic

jos rapula helpottaisi voisi käydä pesemässä auton ja napsia parit kuvatukset. päiväkirjaa pitäisi päivitellä
 
Vs: Offtopic

kyylä.com

http://www.iltalehti.fi/autot/2012102616251809_ae.shtml
 
Vs: Offtopic

No jum*lauta... Yllättipä ihan perus Ford Focus ENEMMÄN kuin positiivisesti. Kaverin piti vaihtaa muijansa siskon 2009 mallin Focukseen talvirenkaat,, ni tuli siinä kahvilla istuessa kys. neidin kanssa juttua et onko molemmissa pyörissä samat mutterit? öö en tiedä :D No onko siinä alut vai pellita ja kummat? öö en tiedä :D
No lähdin sitten tupakalle "potkimaan renkaita" Ni autolle kävellessä katsoin kauempaa et alut on alla, menin lähemmäs ni mitä he*vettiä tässähän on kapselit, kokeilin sit muovien takaa niin totta prkle, 5 puolaiset pelti(teräs)vanteet...
Sit pitikin jo heti repiä kapseli hlvettiin Ni VOI J*MALAUTA :eek: :eek: :eek: En oo ihan vähään aikaan nähny noin prkeleen hienoja peltivanteita... laitan kuvan myöhemmin Tuossa :peukku

41oTt8XcZsL._SL500_AA300_.jpg


Nyt täytyy etsiä pulttijaon muutossarjaa :D
 
Vs: Offtopic

Mä viritin cb farkkua. säädin sytkän 8 asetta ennen yläkuolokohtaa kun manuaali sanoo 5 +-2 btdc! hähä!
 
Vs: Offtopic

_AH_ sanoi
Mikäs tuollaisen Fjordin pulttijako on? On kyllä mielenkiintoiset. Tuollaiset, kääntää keskiön ja pari tuumaa leveyttä lisää: niin avot!
:peukku

5x108 on jako, keskireikää en nyt justii muista.. Samanlaista vannetyyliä on ollu käytös opeleis jo aiemminkin..
 
Vs: Offtopic

BamBu^^ sanoi
Ei jumalauta!! Mitä porukkaa tääl on liikentees. . ;D
:D Haha! Tuli mieleen se kun joku oli kuvannu omaa nopeusmittaria ja edellä ajavaa että ois saanu sakot toiselle. No itehän se ne sakot sai :D
 
Vs: Offtopic

Basbarduu sanoi
:D Haha! Tuli mieleen se kun joku oli kuvannu omaa nopeusmittaria ja edellä ajavaa että ois saanu sakot toiselle. No itehän se ne sakot sai :D


:D:D:D

Kamera autossa olisi kyllä hyvä jos pitää todistaa jotain tilannetta mihin ITSE oli osallisena tai haluaa valvontakameran siksi aikaa kun auto on parkissa :)
 
Vs: Offtopic

Basbarduu sanoi
:D Haha! Tuli mieleen se kun joku oli kuvannu omaa nopeusmittaria ja edellä ajavaa että ois saanu sakot toiselle. No itehän se ne sakot sai :D

Sehän meni ihan putkeen ;D
 
Vs: Offtopic

Tommoset valokuvat yms on iha turhia kun nykyään kuvankäsittelyl voi tehdä vaikka mitä...
 
Vs: Offtopic

Olis kyllä aika komeeta kun tekisivät jotain uutta :)

http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1288511771123.html
 
Vs: Offtopic

Toiveajattelua. Johan tuo pomokin tuossa sanoo että kiva olisi tehdä mutta taitaa tulla niin kalliiksi että anti olla. Ainakin omasta mielestäni harvinaisen turha lausunto. :-\
 
Vs: Offtopic

DaJackal sanoi
Toiveajattelua. Johan tuo pomokin tuossa sanoo että kiva olisi tehdä mutta taitaa tulla niin kalliiksi että anti olla. Ainakin omasta mielestäni harvinaisen turha lausunto. :-\

Taitaa jutut vaa olla vähissä. Ensin toimittaja puhuu, et olis tulossa, mutta kun kysytään valmistajalta, niin ei mitään suunnitelmia.
 
Vs: Offtopic

Jerkku sanoi
Taitaa jutut vaa olla vähissä. Ensin toimittaja puhuu, et olis tulossa, mutta kun kysytään valmistajalta, niin ei mitään suunnitelmia.
Jaa'a, taitaa kyllä juttujen tekijöilläkin olla miljoona muuta jutunaihetta mielessä ku Mitsut :D

Ja jos tää:
"koska tiettyjä tuotannollisia ongelmia ei ole vielä ratkaistu."
On tullu ison päällikön suusta niin kyllä siellä jotain on mietitty :peukku
 
Vs: Offtopic

Olipahan Iltiksessä erikoinen tuo Obeliksen Mokka sittarin esittely, kun siinä ilmoitettiin, että sitä saa etu ja takavetoisena :) Tarkoittaako tuo nyt sitä, että Ooppeli ei osaa yhdistää molempia akseleita yhtäaikaa toimimaan ;D
 
Vs: Offtopic

MitsuMi sanoi
Olipahan Iltiksessä erikoinen tuo Obeliksen Mokka sittarin esittely, kun siinä ilmoitettiin, että sitä saa etu ja takavetoisena :) Tarkoittaako tuo nyt sitä, että Ooppeli ei osaa yhdistää molempia akseleita yhtäaikaa toimimaan ;D
se tulee sitten siinä range toppping juhlamokka mallissa ;D;D
 
Vs: Offtopic

Syksyn pimeys,kylmyys ja hullut ideat..

7vuotta suunnitellu autosaunaa ja matkan varrella ollu vaa unelmoimista ja yks keskenjääny lada.. Mut nyt mä sen päätin tehä, pitkän sprinterin takaosaan :)
Mitat tulee n. 2m x 1.3m x 1.6m miinusteltu jo eristeet ja seinät
 
Vs: Offtopic

Clutchkick sanoi
Syksyn pimeys,kylmyys ja hullut ideat..

7vuotta suunnitellu autosaunaa ja matkan varrella ollu vaa unelmoimista ja yks keskenjääny lada.. Mut nyt mä sen päätin tehä, pitkän sprinterin takaosaan :)
Mitat tulee n. 2m x 1.3m x 1.6m miinusteltu jo eristeet ja seinät

Komeeta :peukku Pistelehän kuvia miten edistyy? ;)
 
Vs: Offtopic

Clutchkick sanoi
Syksyn pimeys,kylmyys ja hullut ideat..

7vuotta suunnitellu autosaunaa ja matkan varrella ollu vaa unelmoimista ja yks keskenjääny lada.. Mut nyt mä sen päätin tehä, pitkän sprinterin takaosaan :)
Mitat tulee n. 2m x 1.3m x 1.6m miinusteltu jo eristeet ja seinät

Vastaavassa tuli saunottua loppukesästä. Se oli tehty vanhan Transitin takaosaan. Ihan siellä löylyä sai aikaiseksi. Varmasti tyydyttää valmiina, jos ei jo tehdessä! :peukku
 
Vs: Offtopic

turhaan korjasin kaverin auton 18kk sitten, nyt se meni lunariin ;D
 
Vs: Offtopic

akio sanoi
turhaan korjasin kaverin auton 18kk sitten, nyt se meni lunariin ;D
Tulee väistämättä mieleen että johtuko se lunariin meno sinun korjauksesta?
 
Vs: Offtopic

Basbarduu sanoi
Tulee väistämättä mieleen että johtuko se lunariin meno sinun korjauksesta?
lämpö-ongelma ja käyntivika niin ilman muutahan ne johtaa perään ajoon.
filosofien mielestähän se on mun vika, jos en ois korjannu niin ei se olisi ajossa silloin ollut :p
kaverille ei käynyt mitään mutta maailmassa on nyt yksi VAG vähemmän. everybody wins.

ja asiasta kukkaruukkuun, vieläkö tiskaat käsin? ;D
 
Vs: Offtopic

Tälläkö ne meidän himokiillottajat neuvoi niitä tahnajäämiä putsaamaan auton pinnalta? ;D
de_1052_lg.jpg

Mun mielestä jää jotenkin tahmea jälki ja hukkaanhan tuo siinä menee...
 
Vs: Offtopic

akio sanoi
lämpö-ongelma ja käyntivika niin ilman muutahan ne johtaa perään ajoon.
filosofien mielestähän se on mun vika, jos en ois korjannu niin ei se olisi ajossa silloin ollut :p
kaverille ei käynyt mitään mutta maailmassa on nyt yksi VAG vähemmän. everybody wins.

ja asiasta kukkaruukkuun, vieläkö tiskaat käsin? ;D
:peukku istun tällä hetkellä vag konsernin tuotteen sisällä ja kuski vag mies hautaan asti.. Oli pakko lukaata tää ääneen. :peukku
 
Vs: Offtopic

oli pitkästä aikaa kunnolla jännittävä formula, go kimi :peukku
 
Vs: Offtopic

Ihan mahtavaa! :peukku
Toinen SC hermostutti, valmistauduin jo tuhoamaan telkkarin jos Alonso menee ohi.
 
Vs: Offtopic

ei Kimi tuurilla voittanut. hän on vaan käsittämätön kuski!

hyvää tekstiä: http://yle.fi/urheilu/mildh_kimi_on_pomo/6363699

Kimi on pomo!
 
Takaisin
Ylös Bottom