Olen hankkimassa 150-200t ajettua phev outlanderia, vuosimallia 2013-14. Onko palstalaisilla käytännön kokemusta että kuinka paljon akun kapasiteetti on heikentynyt noilla kilometreillä uuteen verrattuna? Pystyykö akun kuntoa jotenkin helposti testaamaan ostotilanteessa (jokin testeri tms)? Ulkomaisilta keskustelufoorumeilta näyttää löytyvän paljon keskustelua, että outlanderin akku heikkenisi odotettua nopeammin.
Aikomuksena on pitää autoa n. 4 vuotta ja kilometrejä tulee vuoteen n.30000. Neljän vuoden päästä outlanderillani olisi siis ajettu 270-320t. Onkohan tuon ikäisellä/ajetulla outlanderilla enää kunnollista jälleenmyyntiarvoa, verrattaessa esim. vastaavaan diesel koneella? Onko tietoa minkä verran outlanderin akun vaihto kustantaa?
Aikomuksena on pitää autoa n. 4 vuotta ja kilometrejä tulee vuoteen n.30000. Neljän vuoden päästä outlanderillani olisi siis ajettu 270-320t. Onkohan tuon ikäisellä/ajetulla outlanderilla enää kunnollista jälleenmyyntiarvoa, verrattaessa esim. vastaavaan diesel koneella? Onko tietoa minkä verran outlanderin akun vaihto kustantaa?